MuscleMeat

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

Iemand gister UFC gekeken? Waaaat een fights man! Aldo werd genaaid imo maar dan nog, wat een fights!
 
Ja, heel de main card gezien alleen bij usman- colby in slaap gevallen helaas, lag niet aan de partij overigens met verassend weinig wrestling.
Vond voor derandsmie pijnlijk/jammrr om te zien met echt zero take down defence en/of ground game. Hopelijk gaat ze hier wat mee doen. Al met al een vermakelijke nacht.
 
Haha lekker man, tijdens de mooiste pot in slaap vallen. Ik ben stiekem (okay, niet zo stiekem) best wel colby fan. Tuurlijk is het neppe WWE bullshit voor de fight maar in de kooi vind ik het een door en door geconditioneerde super atleet die enorme vooruitgang maakt qua skills, een kop van beton heeft en doorgaat tot hij erbij neervalt. Echt mijn type vechter om naar te kijken. GDR liet zien dat ze te weinig judo/wrestling had. Vond haar ground game nog niet eens zo kut (bijna sub en bijna geen damage genomen op de grond) maar 0 takedown defense idd. Verwacht dat met Duane van Helvoirt (blackbelt BJJ) en Lizzy Gevers (oud top-judoka) in de hoek ze daar wel verder in zou zijn. Haar striking is echt machtig goed.

Petr Yan is een savage, maar Faber blijft een held. Aldo had gewonnen in mijn ogen. Max heeft, hoe graag ik de man ook heb, in mijn ogen terrecht verloren. Die loopt voorlopig op krukken na die leg kicks. Geweldige card!
 
Haha lekker man, tijdens de mooiste pot in slaap vallen. Ik ben stiekem (okay, niet zo stiekem) best wel colby fan. Tuurlijk is het neppe WWE bullshit voor de fight maar in de kooi vind ik het een door en door geconditioneerde super atleet die enorme vooruitgang maakt qua skills, een kop van beton heeft en doorgaat tot hij erbij neervalt. Echt mijn type vechter om naar te kijken. GDR liet zien dat ze te weinig judo/wrestling had. Vond haar ground game nog niet eens zo kut (bijna sub en bijna geen damage genomen op de grond) maar 0 takedown defense idd. Verwacht dat met Duane van Helvoirt (blackbelt BJJ) en Lizzy Gevers (oud top-judoka) in de hoek ze daar wel verder in zou zijn. Haar striking is echt machtig goed.

Petr Yan is een savage, maar Faber blijft een held. Aldo had gewonnen in mijn ogen. Max heeft, hoe graag ik de man ook heb, in mijn ogen terrecht verloren. Die loopt voorlopig op krukken na die leg kicks. Geweldige card!

Ik ben ook fan van Covington, volgens mij lang niet zo'n "bad guy" als hij probeert te acteren, vindt het eerder een funny gimmick. Had Usman graag zien verliezen maar waar ik al bang voor was is hij gewoon fysiek net iets te sterk, net wat te groot en stoten hebben wat meer impact. Covington heeft er echt alles aan gedaan en gegeven maar het zat er helaas niet in.

Mooie partijen. Jammer dat de Randamie gewoon geen mma vechter is maar een kickboxer. Zodra ze op de grond ligt weet je dat ze daar 5 minuten gaat blijven en dat is jammer en haalt de spanning wat weg.
Yan is leuk om naar te kijken, ga die zeker in de gaten houden.
 
Nog paar dagen, rico vs badr!

En wat denkt men?

heb de docu van rico zitten kijken, best interessant.. morgen die van badr eens kijken
 
Ik moet gvd weer werken. Alles valt tering kut nu ik in die nieuwe ploeg zit.
Hoop Rico dus Badr wint.
 
Vechtsport is gewoon niet te voorspellen, totaal geen idee. Ook "experts" als The Weasle op youtube zitten er bijna altijd naast qua voorspelling.
Als het dan toch moet denk ik dat het een gelijkopgaande partij wordt maar de stoten van Hari wat meer effect hebben dus Rico er wel een keer uit gaat. Het kan zo maar andersom zijn, de kin van Hari is ook niet altijd van graniet gebleken.
 
Zaterdag zien we in elk geval wel of het niveau van Rico echt zo veel minder is dan in de prime K-1 jaren.
Er van uitgaande dat Hari zich kan meten met de topvechters van toen (geen Aerts van 2009 maar van 1998 bijv) zullen we nu zien of het allemaal nostalgie is of dat het vroeger ook echt beter was. Ik ga er van uit dat de Hari van zaterdag gewoon op zijn top is.
Een zwaargewicht van 35 heeft geen enkele nadeel van zijn leeftijd en als dit wel zo is dan is het eerder een mentaliteitsprobleem. In de UFC is 35 eigenlijk een leeftijd waarop iedereen op zijn top is,
 
Chill dat he via Veronica nu gewoon kan streamen. Werd om 0600 wakker laatste gevecht toch oven meegepikt
 
Vanavond een leuk partijtje.
Ik zeg Wilder wint op KO.
Zie Fury Wilder er niet uit slaan, en Wilder raakt altijd een keer goed. Die kan je niet 12 ronden ontwijken.
 
jeeeep, dalijk uit eten, dan UFC Auckland en dan boksen... wordt een lange maar mooie nacht...

Ik ben een bizarre fan van Fury... prachtig personage en geweldige maar dan echt een geweldige bokser. Belachelijk hoe je met dat lomp grote en dikke lichaam zo snel en handig kan zijn.
 
jeeeep, dalijk uit eten, dan UFC Auckland en dan boksen... wordt een lange maar mooie nacht...

Ik ben een bizarre fan van Fury... prachtig personage en geweldige maar dan echt een geweldige bokser. Belachelijk hoe je met dat lomp grote en dikke lichaam zo snel en handig kan zijn.

Ik ben voor Fury maar 100 euro gezet op Wilder.
 
the gipsy King
 
Mooie partij. Vraag mij af wat er met Wilder aan de hand was.
Totaal geen agressie, al kapot na de 3e ronde. Zenuwen, angst, griepje?

Vond het opkomst nummer van Wilder nogal vreemd gekozen in tijden als deze.
 
Mooie partij. Vraag mij af wat er met Wilder aan de hand was.
Totaal geen agressie, al kapot na de 3e ronde. Zenuwen, angst, griepje?

Vond het opkomst nummer van Wilder nogal vreemd gekozen in tijden als deze.

wat met wilder aan de hand was is dat ie een paar behoorlijke jabs op zn bakkes kreeg van Fury :P
Nogmaals, ik blijf bizar vinden hoe je met zo'n lichaam snel, in shape, alles kan zijn :P
 
Volgt iemand weleens ufc live op sbs9?
 
Back
Naar boven