XXL Nutrition

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


A sit down with Michael Franzese and Ray "Boom Boom" Mancini... From total exhilaration to total despair, Ray shares how one fight changed the lives of many people... Ray Mancini, best known as "Boom Boom" Mancini, is an American former professional boxer who competed professionally from 1979 to 1992 and who has since worked as an actor and sports commentator. He held the WBA lightweight title from 1982 to 1984. Mancini inherited his nickname from his father, boxer Lenny

1617985650588.png
 
Usman zet nog een KO overwinnen op zijn palmares.
Hij is van decision machine naar KO artist gegaan.
Wat een transformatie zo laat in zijn athletische carriere.

Kan iemand mij trouwens verhelderen waarom Namajunes een underdog was?
 
Usman zet nog een KO overwinnen op zijn palmares.
Hij is van decision machine naar KO artist gegaan.
Wat een transformatie zo laat in zijn athletische carriere.

Kan iemand mij trouwens verhelderen waarom Namajunes een underdog was?
Echt hard die Usman en rose is killer
 
Usman zet nog een KO overwinnen op zijn palmares.
Hij is van decision machine naar KO artist gegaan.
Wat een transformatie zo laat in zijn athletische carriere.

Kan iemand mij trouwens verhelderen waarom Namajunes een underdog was?
Omdat ze er tegen Andrade niet geweldig uitzag en emotioneel onstabiel is... maar wanneer ze on fire is, is ze echt een van de beste vechters ooit uit de vrouwendivisie... Compleet, snel, power, alles!
 
Heeft iemand die beenbreuk ook gezien? Godverdomme :eek:
 
Prochazka is een probleem.
Deed mij denken aan UFC van 15 jaar terug, roekeloos blijven jagen op de tegenstander alsof elke minuut de laatste van de partij is en je alleen nog op KO kan winnen.
Alleen doet hij dit al vanaf de start. Mooi om te zien, al zal het vast nog wel eens misgaan.
 
Weet iemand wat de beste en/of gezelligste mma groep van Leiden is? Ik wil t graag uitproberen.
 
Weet iemand wat de beste en/of gezelligste mma groep van Leiden is? Ik wil t graag uitproberen.

Ik zou serieus de auto pakken en 3 kwartier rijden naar Amsterdam of Krommenie als ik jou was. Dan ga je naar Bob Schrijber of naar Bert Kops. Beiden absolute legends in MMA en gyms die er bekend om staan om ook "recreanten" zeer goed te behandelen. En als je geluk hebt loop je ook (oud)mma toppers als Gegard Mousasi of Stefan Struve tegen het lijf!
 
Vanavond laatste keertje waarschijnlijk

 
Aiii deze zag ik even niet aankomen 😣😣😣
 
Iemand die voor vanavond een streampje heeft?
 
Laatst bewerkt:
Nog een stream
 
Back
Naar boven