AndroidHealthClinic

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vanavond Paddy pimblet !
Ja, dat viel ff zwaar tegen, dan bedoel ik niet alleen het gevecht maar ook zijn eigen visie hierop dat het een overtuigende winst was???.. zie hem niet snel winnen tegen een top 10 vechter, wat mij betreft was dit voorlopig het einde van de hype train.
 
Ja, dat viel ff zwaar tegen, dan bedoel ik niet alleen het gevecht maar ook zijn eigen visie hierop dat het een overtuigende winst was???.. zie hem niet snel winnen tegen een top 10 vechter, wat mij betreft was dit voorlopig het einde van de hype train.
Persoonlijk zou ik hem tegenover Chandler zetten en door het ijs laten zakken . Kut gevecht ,slechte jury ...laten we dit snel vergeten
 

Dustin Poirier shares nasty photo of staph infection.​


Blijkt dat de antibiotica ook niet aanslaat las ik gisteren op instagram.


1670938061400.png
 
Makhachev vs Volkanovsk was een mooie match om te zien. Yair vs emmet was ook een mooie match.
Tafa vs porter
die Tafa had denk ik plannen want dat was snel voorbij

Volgende maand Jones vs Gane & Shevchenko vs Grasso. 5 maart.

 
Volkanovski de morele winnaar toch wel. Kon prima stand houden, had niemand verwacht.
 
Hoe zit het nu met Overeem en zijn positieve test? Hoor er niks meer over, noch over het gevecht met Verhoeven.
Glory test op papier niet voor PED buiten competitie dus heel bizar gedoe.
 
Hoe zit het nu met Overeem en zijn positieve test? Hoor er niks meer over, noch over het gevecht met Verhoeven.
Glory test op papier niet voor PED buiten competitie dus heel bizar gedoe.
Wacht zgn nog op uitslag B-staal
 
Ik ben van mening dat Overeem Rico Verhoeven Knock out zal meppen, dat weet Rico ook, Overeem is gretig, de meeste vechters gebruiken wel iets, jammer dat Overeem door de mand is gevallen.
 
Het is wel een kansloze bedoeling… ze hoeven alleen 1 x te pissen na de wedstrijd. Als het je niet lukt om daar schoon te pissen ben je gewoon kansloos.
 
Het is wel een kansloze bedoeling… ze hoeven alleen 1 x te pissen na de wedstrijd. Als het je niet lukt om daar schoon te pissen ben je gewoon kansloos.

Ach dat die poppenkast nog gespeeld moet worden is kansloos. Of zullen er echt mensen zijn die denken dat Verhoeven en co wel clean vechten. De tijd dringt wel voor Overeem, had er wel zin in tegen Verhoeven. Vrees dat deze partij als een nachtkaars uit gaat nu.
 
Ach dat die poppenkast nog gespeeld moet worden is kansloos. Of zullen er echt mensen zijn die denken dat Verhoeven en co wel clean vechten. De tijd dringt wel voor Overeem, had er wel zin in tegen Verhoeven. Vrees dat deze partij als een nachtkaars uit gaat nu.
Helemaal mee eens.
 
Back
Naar boven