Fitness Seller

Vechtsportgala R-Dam

Bezoekers in dit topic

Anoniem1001

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
773
Waardering
195
Lengte
1m80
Massa
96kg
Gaan er nog mensen naar toe??

Ik moet er vandaag heen om te werken in de beveiliging.

Hoop dat het een beetje gezellig is.
 
Shit, dat mis ik weer! Toen ik nog in nederland woonde was er nooit 1 in Rotterdam en nu eindelijk dus wel.

Kijk even voor me wie de aikido demonstratie doet, please? (als die er komt dan)
 
Nee ,dit is een echt gala waar lekker geknokt word.
 
oh ok!!
Wie vechten er en wat voor gevechten? (thaiboxen, K1, freefight?)
 
Mixfight,voornamelijk kickboksers die in de loop der jaren ook meesters zijn gewoorden in het grondgevecht(samboworstelen)Doordat de boksport in nederland is ingestort woorden belangrijke bokswedstrijden hier nu ook gehouden.Joval moet ook boksen vanavond.
 
Pfffff, wat een avond. Zeer mooie gevechten gezien en soms echt hard. Lijkt mij dus niks he zoiets. Lekker ff naar Ahoy voor je sport terwijl je weet dat je weleens flinke klappen kan krijgen.

Jammer alleen dat het bij de laatste 2 gevechten uit de hand liep in de zaal. eerst een vechtpartij bij de vips en daarna op de tribunes. We mochten dus lekker heen en weer rennen en een aantal collega's kregen ook nog klappen. Zelf meer mensen uit elkaar gehouden en weg gestuurd.

Wel nog een paar toppers gesproken en handje mee geschud. Ernesto Hoost, Berend veneberg. En nog een paar vechters.

Al met al een druk avondje geworden en een zeer kort nachtje.
 
Lijkt me als portier eerlijk gezecht ook niets om daar te staan.De meeste die naar zo'n gala gaan zijn zelf ook goeie vechters.
Weet je toevallig wat dave heeft gedaan(alkmaarder)
Kon jammer genoeg zelf niet heen.
 
Voor de uitslagen op www.sherdog.com kijken dan de vechter intypen bij fighter search en dan in zijn record bij zijn laatste partij kijken
 
Handige site,ben je zelf toevallig wel heen geweest.
 
Nee helaas ben ik niet geweest, er moesten wel 3 van onze gym vechten.
 
Back
Naar boven