XXL Nutrition

VEEEEEL kcal maaltijden

Bezoekers in dit topic

4000-5000 kcal clean eten lukt ook wel, gewoon wennen.

Ik haal al makkelijk 4000 uit clean voeding en heb nog honger, zelfs zonder zulke shitloads aan weightgainer.

Ik eet 8-10 boterhammen per dag
2-3 liter volle melk
Sinds gister 2 weight gainer shakes (600 kcal ps)
Bakje kwark (niet altijd)
Avond eten, vaak pasta, kip etc
4-5 bekers chocomel.
 
pindakaas
veel melk

maar dat doe je beiden al.
dan blijft brinta en rijst nog over.

maar verder kan ik je ook niet helpen. heb zelf het omgekeerde. veel kcal. maar nog steeds honger.
 
Dat het voor jou werkt betekend niet dat het voor andere ook werkt

Qua hoeveelheid kcal kan dat inderdaad verschillen ja. Maar of er hier mensen zijn die goed groeien op schoon voer, en niet zouden groeien op makkelijke troep? Onzin natuurlijk. Je lichaam maakt geen onderscheid op die manier.
Een carb uit een reep chocola wordt netzogoed afgebroken tot glucose, fructose en galactose voordat je lichaam het opneemt als een stronk broccoli of een bord zilvervliesrijst.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Tijd voor de mekkie D dus :P
 
4000-5000 kcal clean eten lukt ook wel, gewoon wennen.

Ik haal al makkelijk 4000 uit clean voeding en heb nog honger, zelfs zonder zulke shitloads aan weightgainer.


Dit dus. Kwestie van wennen.
 
Het lukt me ook wel, 4000-5000 kcal, maar ik werk in afwisselende diensten waardoor een vast schema lastig is.
Daarom wil ik makelijke maaltijden met veel kcal naar binnen werken, zodat ik elke paar uir veel kcal naar binnen werk.
 
Havermout met melk, pindakaas, eventueel whey, banaan, cacao.
Blenderen als een smoothie, bakken als een pannenkoek, bakken als een cake of gewoon als een snelle shake :D
 
Tnx!
Zodra ik een blender heb ga ik het eens proberen.
Mocht ik niet meer posten, dan ben ik overleden van al die rare mixjes van jullie haha.
 
Back
Naar boven