MuscleMeat

Veel aangekomen in 2 jaar tijd!!

Bezoekers in dit topic

Bikerboy1982

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2008
Berichten
92
Waardering
0
Hallo Allemaal,

Mijn eerste topic is inmiddels al bijna antiek. Die stamt namelijk alweer uit mei 2008.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/wil-mijn-buikje-rest-kwijt-157182/
In die tussentijd is er veel gebeurd met mijn gewicht.

Oorpronkelijke starpost 18 maart 2008: (deel van)

Ik ben nieuw in de BB wereld en ook op dit forum. Na een jaar niet meer aan fitness gedaan te hebben heb ik het nu weer een aantal weken opgepakt en ik begin nu de smaak weer te pakken te krijgen.

Even een stukje achtergrond: Ik ben bijna 2 jaar geleden gestopt met roken en ben toen binnen een half jaar van 75 naar 93 kiklo gegaan (ik ben ongeveer 185 lang), mijn vetpercentage is nu ongeveer 27% (volgens goedkoop kijkshop vetmeter). De toename komt door het stoppen met roken maar ook door de toegenomen eetlust. Ik lette aan het begin helemaal niet op mijn gewicht, ik was namelijk wel blij dat ik wat zwaarder werd (want ik was altijd best licht) maar dat sloeg een beetje door. Ook dronk ik tot voor kort best veel bier. Al met heeft dat me een mooi bierbuikje bezorgd.

Update 24 mei 2010:

Hallo allemaal,

Het is zeer lang geleden dat ik hier geweest ben. Helaas kom ik me hier met schaamte melden...

Na al meer dan een jaar niks meer aan sport gedaan te hebben en weer steeds meer en vaker bier drinken en veel en ongezond eten ben ik behoorlijk aangekomen.
De reden is hoofdzakelijk mijn nieuwe studie die redelijk veel tijd kost. Ook ben ik een hele poos niet meer met mijn gewicht bezig geweest. Mijn abo bij de sprotschool heb ik inmiddels opgezegd omdat ik er bijna nooit meer kwam door tijdgebrek. Ik heb inmiddels een behoorlijke buik gekregen en heb een dikke kop gekreggen. Ook is mijn conditie naar het nulpunt gedaald.

Inmiddels zit ik op de (schrik niet) 107 kilo. Hier wil ik graag wat aan gaan doen!