Fitness Seller

Veel afgevallen maar nu stagneert het (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mani3012

Cool Novice
Lid geworden
6 aug 2012
Berichten
31
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
69kg
Ik ben al serieus wat afgevallen sinds begin dit jaar. Ik ging van 85 naar 72kg en ben ook in vetpercentage enorm gezakt. Mijn heupomtrek is serieus afgenomen, broekmaat is gezakt met enkele maten. Dit door aanpassing van (slechte) voedingsgewoonten en terug meer sporten (wekelijks 2x lopen en 2x zwemmen). De laatste 2 weken blijf ik echter wat hangen op dat gewicht van 72kg, terwijl ik nog steeds onder mijn totale caloriebehoefte blijf. Ik heb echter nog wel wat vet op mijn borst en buik zitten. Hoe kan ik hier alsnog vanaf geraken? Laatste 10-tal dagen gaat er namelijk precies niets meer af…
 
Dan eet je blijkbaar niet onder je caloriebehoefte.
 
Je kcal behoefte kan veranderen door het verliezen van gewicht. Reken het eens opnieuw uit en pas daar je voeding op aan. Of pas gewoon je voeding aan.
 
Je kcal behoefte kan veranderen door het verliezen van gewicht. Reken het eens opnieuw uit en pas daar je voeding op aan. Of pas gewoon je voeding aan.
Ik heb mijn caloriebehoefte opnieuw berekend en zit daar nog steeds onder...
 
Je hebt kans dat de kleine dingen toch een hoop verschil maken, sauzen/kcal rijke drankjes etc. Dat 'kleine beetje saus' kan toch flink wat kcal zijn. Misschien dat je zonder dat je het door hebt toch wat extra binnenkrijgt?
 
Minder eten dus! :)

Weeg je wel alles? Niet dat je alles verkeerd in gaat schatten...
 
Je behoefte is inderdaad verlaagd door veel af te vallen en je zult waarschijnlijk nog minder moeten eten.

Als je echt al lang bezig bent is een refeed ook echt niet verkeerd om daarna weer beter te kunnen afvallen.
 
Back
Naar boven