Fitness Seller

Veel coole video's (vooral voor PL'ers handig, maar ook BB'ers)

Bezoekers in dit topic

Ja zit al tijdje op die site, dat forum is wel interessant, zitten paar WSB mannen :)
 
Inderdaad, die ripped powerlifter van laatst kwam toch van dat forum?

Hier is er nog ééntje van een Uni in California:

[Link niet meer beschikbaar]

Jammer dat ze in de Nederlandse Uni's zo weinig aanbieden op het gebied van krachtsport :(
Zie die gym daar: allemaal powerracken en matten om de barbell op te laten stuiteren na een jerk of hi-pull!
Er staat ook wat over vooruitgang op clean, jerk en snatch (zie linkermenuutje).
 
huckfinn zei:
Inderdaad, die ripped powerlifter van laatst kwam toch van dat forum?

Hier is er nog ééntje van een Uni in California:

[Link niet meer beschikbaar]

Jammer dat ze in de Nederlandse Uni's zo weinig aanbieden op het gebied van krachtsport :(
Zie die gym daar: allemaal powerracken en matten om de barbell op te laten stuiteren na een jerk of hi-pull!
Er staat ook wat over vooruitgang op clean, jerk en snatch (zie linkermenuutje).

Ja en de uitvoering van sommige olympische oefeningen is compleet belachelijk daar. Echt om te jánken!
 
huckfinn zei:
Zie die gym daar: allemaal powerracken en matten om de barbell op te laten stuiteren na een jerk of hi-pull!
Er staat ook wat over vooruitgang op clean, jerk en snatch (zie linkermenuutje).

Bekijk deze gyms eens!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Unregistered zei:
Bekijk deze gyms eens!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


wat is dit voor een insane shit???
 
Gezocht: zo'n hardcore gym in BE, liefst in de kempen :)
Aangezien ik binnenkort geen student meer ben, zou ik 47 euro per maand moeten gaan betalen, vind dit veel te veel daar ik de sauna of de groepslessen of de powerplate en bull helemaal niet nodig heb, ben dus aan't rondzien voor iets goedkopers en beters.

Grtz
DiS
 
Unregistered zei:
Bekijk deze gyms eens!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom woon ik in Nederland? :(
 
nog meer pics van da zaalke, kzen der echt van onder de indruk !!!!
 
25 euro voor iemand die boel zoekt met 1 van die gaste :p
 
LOOL

Ik zoek woensdag wel boel me u GI np !

:D
 
Staat nu in m'n favorieten, thnx :thumb:
 
Back
Naar boven