MuscleMeat

veel eiwitten,veel vet ,weinig koolhydraten

Bezoekers in dit topic

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 sep 2005
Berichten
4.838
Waardering
10
ik ben onlangs terug begonnen met the anabolic diet http://stronglifts.com/anabolic-diet-101-the-definite-anabolic-diet-guide/
ik zoek iets nieuws als ontbijt,ik ben de kwark en spek met eieren beu

hebben jullie iets wat hoog in eiwitten en vet is maar weinig of geen koolhydraten bevat?

ik dacht aan yougurt,maar dat is allemaal met veel koolhydraten...dan dacht ik,laat ik lekker volle melk drinken,maar dat is dan weer te weinig vet en zal ik snel weer honger hebben...

ok shoot...
 
Ehm... vlees, vis, eieren ?
 
ik ben onlangs terug begonnen met the anabolic diet http://stronglifts.com/anabolic-diet-101-the-definite-anabolic-diet-guide/
ik zoek iets nieuws als ontbijt,ik ben de kwark en spek met eieren beu

hebben jullie iets wat hoog in eiwitten en vet is maar weinig of geen koolhydraten bevat?

ik dacht aan yougurt,maar dat is allemaal met veel koolhydraten...dan dacht ik,laat ik lekker volle melk drinken,maar dat is dan weer te weinig vet en zal ik snel weer honger hebben...

ok shoot...

Soja melk, neem wel de Rode, zonder toevoegingen van zout en andere stoffen.. Bij de houdbare zuivel te vinden..
 
Dat is nu net de bedoeling van het anabolic diet, dat je niets meer vindt wat je binnenkrijgt, dus van miserie stopt met eten, en vervolgens door calorietekort afvalt. :eek:

goede toevoeging!

Soja melk, neem wel de Rode, zonder toevoegingen van zout en andere stoffen.. Bij de houdbare zuivel te vinden..

2 liter als ontbijt?
 
Is echt klote om zo te diëten! Heb vorig jaar een koolhydraat arm dieet gevolgd. In zoveel producten zitten wel een aantal koolhydraten dat je eigenlijk maar een paar producten wel kan eten.

Heb zelf veel gehad aan het "south beach" verhaal.

http://www.dietenlijst.nl/dieten/south_beach_dieet/

Verder blijft het een eentonig moeilijke levensstijl. De calorieën tabel heeft me ook erg bijgestaan.

http://www.calorielijst.nl/

Ik heb dit dieet destijds gebruikt in de cut. Zit nu weer vol in de bulk en zie er niet naar uit het nogmaals te proberen. Echter gaf het wel goede resultaten. 10 kilo afgevallen in 2 maanden, waarvan maar weinig spiermassa.
 
Is echt klote om zo te diëten! Heb vorig jaar een koolhydraat arm dieet gevolgd. In zoveel producten zitten wel een aantal koolhydraten dat je eigenlijk maar een paar producten wel kan eten.

Heb zelf veel gehad aan het "south beach" verhaal.

http://www.dietenlijst.nl/dieten/south_beach_dieet/

Verder blijft het een eentonig moeilijke levensstijl. De calorieën tabel heeft me ook erg bijgestaan.


eentonig moeilijk ? Als er IETS is wat die southbeach ****tards wel begrijpen is het maken van KH-arme maaltijden. (bijna) ALLE Groente, vlees, en wees niet bang voor kruiden en specerijen. Het enige wat je weg laat zijn aardappels, rijst, pasta en brood... maar eentonig.. no way, dat bestrijd ik ten zeerste... koop een (southbeach) kookboek en laat je fantasie gaan.

En dan af en toe een refeed :)
 
eentonig moeilijk ? Als er IETS is wat die southbeach ****tards wel begrijpen is het maken van KH-arme maaltijden. (bijna) ALLE Groente, vlees, en wees niet bang voor kruiden en specerijen. Het enige wat je weg laat zijn aardappels, rijst, pasta en brood... maar eentonig.. no way, dat bestrijd ik ten zeerste... koop een (southbeach) kookboek en laat je fantasie gaan.

En dan af en toe een refeed :)

Alleen groente en vlees is toch eentonig man, iig zo ervaarde ik het! Al die k*t salades! Kwark vreten om van de honger af te zijn! Soctends smaakt de biefstuk ook niet echt! En van dat roerbakken krijg je spleet ogen!
 
Dat is nu net de bedoeling van het anabolic diet, dat je niets meer vindt wat je binnenkrijgt, dus van miserie stopt met eten, en vervolgens door calorietekort afvalt. :eek:
goede toevoeging!

Ik weet het. ;)

Nou, ik heb het misschien wat uitdagend verwoord, maar het komt er toch eigenlijk wel min of meer op neer.

In BFFM wordt het bv. zo geformuleerd:

Very Low Cab Diets allow you to eat more fat, which makes you feel full sooner. You also tend to get fewer cravings because eating fat and protein in the absence of carbohydrates levels out your blood sugar and insulin levels. The end result is you automatically eat fewer calories. The weight loss experienced on these programs comes from a calorie deficit, not from any “magical” effect of the diet itself. If you were to follow a VLCD, but you consumed more calories than you burned up in a day, you would still gain body fat.
 
lijkt mij gewoon het keto dieet?

veel vet, veel eiwit, weinig kh is keto.

en het is voor de fanatiekelingen onder ons hoor.. maar het werkt!
grote nadeel is dat je je vaak suf voelt.

normaal gesproken haal je alle energie uit koolhydraten, die zijn nu weg, waardoor je lichaam veel moeite moet doen om de vetten te verbranden.

al dat vette eten gaat je tegen staan. Om maar te zwijgen over het cholestorol wat je binnen krijgt door al die dierlijke vetten.

dan is DAAR weer een trucje voor; vetten weglaten:D
maar dan blijft er wel heeeel weinig over; eiwitten en groente?

je bent niet naar de sportschool te branden:mad:

Top dieet om vet te verliezen en geen spiermassa! wel voor de die-hard:)
 
ik heb geen probleem met het dieet op zich,enkel met het ontbijt,kben zowiezo al een vleeseter en heb het niet zo op groenten en aardappelen....dus ik zoek iets anders, ik wissel af met gehakt,entrecote,zalm en kip,daar eet ik ook nog pindakaas,en whey shakes tussendoor bij de shakes doe ik lijnzaadolie...dus nu...iemand nog een tip voor een ontbijt? in het weekend pasta en rijst en havermout en energydrankjes,en 1 maaltijd op zondag whatever i like :) ik kom overal op z'n 4000 kcal,en val aardig goed af terwijl ik spiermassa behoud.dit ga ik 3 maand volhouden en dan 1 maand weer "gewoon eten" zodat ik naar de zomer toe terug kan herbeginnen.

250ml melk + 250gr kwark + pindakaas zou dat te vreten zijn? ik ben geen pure kwark liefhebber...
 
Laatst bewerkt:
Waarom eet je niet gewoon al gelijk 's morgens zalm?

Beetje zalm, wat eitjes, mayo en kruiden, mixer in en je kan het zo oplepelen.
Soort van zalmsalade dus.

Mijn moeder gebruikte tijdens haar Atkins dieet ook vaak van die voorgemaakte
salades in potjes. Bij de versafdeling. Bv kip curry enzo. Maar dan deed ze er extra
kip oid bij.
 
kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas.

en af en toe salami voor de smaak.

heb het ook gedaan was wel de beste dieet die ik ooit gevolgd heb geen honger en geen trak naar eten totdat je een refeed dag heb gehad :mad:
 
Alleen groente en vlees is toch eentonig man, iig zo ervaarde ik het! Al die k*t salades! Kwark vreten om van de honger af te zijn! Soctends smaakt de biefstuk ook niet echt! En van dat roerbakken krijg je spleet ogen!

leer koken !
 
Je kan smorgens toch wel wat carbs nemen niet? Je brein functioneert anders echt niet naar behoren.

Anyways, als je toch hardcore wil gaan doen dan ram maar een blikje tonijn en een slok lijnzaadolie naar binnen!
 
Je kan smorgens toch wel wat carbs nemen niet? Je brein functioneert anders echt niet naar behoren.

Anyways, als je toch hardcore wil gaan doen dan ram maar een blikje tonijn en een slok lijnzaadolie naar binnen!


dat is dus het nare van keto... je raakt suf.
goed te doen in de zomervakantie als je het mij vraagt. dan voer je toch niks uit.

met een kantoorbaan is het niet te doen imo.
 
Je kan smorgens toch wel wat carbs nemen niet? Je brein functioneert anders echt niet naar behoren.

Valt reuze mee, ik ontbijt in het geheel niet en ben totaal niet duf de hele ochtend (in tegendeel zelfs, caffeine komt dubbel zo hard aan)... maar goed, ik ben niet in keto.
 
Waarom eet je niet gewoon al gelijk 's morgens zalm?

Beetje zalm, wat eitjes, mayo en kruiden, mixer in en je kan het zo oplepelen.
Soort van zalmsalade dus.

Mijn moeder gebruikte tijdens haar Atkins dieet ook vaak van die voorgemaakte
salades in potjes. Bij de versafdeling. Bv kip curry enzo. Maar dan deed ze er extra
kip oid bij.

Je kan smorgens toch wel wat carbs nemen niet? Je brein functioneert anders echt niet naar behoren.

Anyways, als je toch hardcore wil gaan doen dan ram maar een blikje tonijn en een slok lijnzaadolie naar binnen!

sorry jongens,maar op een nuchtere maag krijg ik dat echt niet binnen...dat is kokhalzen al the way en op het einde wss alles er terug uit...

dat is dus het nare van keto... je raakt suf.
goed te doen in de zomervakantie als je het mij vraagt. dan voer je toch niks uit.

met een kantoorbaan is het niet te doen imo.

Valt reuze mee, ik ontbijt in het geheel niet en ben totaal niet duf de hele ochtend (in tegendeel zelfs, caffeine komt dubbel zo hard aan)... maar goed, ik ben niet in keto.

juist ik heb er geen enkele last van,alleen dat ik s'avonds veel moeier ben,en beter slaap.

heb voor morgen een shake klaargemaakt met 200gr cottage cheese van danone,250 gr halfvolle melk en 30 gr whey choclat.

komt op 60gr eiwitten en een 30gr vet en 10gr carbs...hopen dat ik het binnenkrijg morgenvroeg
 
Laatst bewerkt:
haha succes!

toch nog 10 gram carbs.. die moeten eerst verbrand worden dan!
dacht dat in yoghurt geen lactose zit (of iig minder dan in melk)

yoghurt mengen met water = melk met minder melksuiker..

minder lekker dat wel, maar die whey heeft een goed smaakje toch?
 
Back
Naar boven