MuscleMeat

Veel gebruikte over het hoofd geziene spier! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Tja, wat kon dat nu eens wezen? Ik laat het aan jullie fantasie over voor ik met een antwoord kom. Ik heb een apparaatje gekocht waarmee ik die spier ga trainen.....

Gniffel, gniffel, Espi
 
Ik zal vast verklappen dat het niet de puboccocceygeus-spier is, die spier kun je nl. ook zonder app trainen, zie:
[Link niet meer beschikbaar] voor uitleg van Kegel-oefeningen voor de puboccocceygeus-spier (oftewel bekkenbodemspier).

Maar dat is het dus NIET. Als Robin hier kijkt, moet hij zijn mond houden, hij weet het al!

Espi
 
Originally posted by Esperantisto
Tja, wat kon dat nu eens wezen? Ik laat het aan jullie fantasie over voor ik met een antwoord kom. Ik heb een apparaatje gekocht waarmee ik die spier ga trainen.....

Gniffel, gniffel, Espi

Als je mannen aan hun fantasie moet overlaten, dan komt er volgens mij niet meer uit dan coïtus.. Vooral als je zegt dat het een "overdehandgekeken" spier is, dat het een "apparaatje" is.. En mits je eindigt met gniffel, gniffel, ... Ja... Dan kan je niets anders verwachten dan...

Een vibrator??
 
NEEE... met kegeloef doe je behalve bekkenbodemspier ook de vaginaspier, alhoewel die vibrator misschien ook wel zal helpen.

Ik heb het over een spier die wel veel gebruikt wordt, maar bijna nooit apart getraind.. heb 75 pleuro uitgegeven aan een apparaat dat die spier(en) traint.
Het apparaat is ongeveer even groot en even breed als een uitgespreide hand. Ik weet bijna heel zeker dat nog niemand op het forum er een heeft...
Gisteravond heb ik het voor het eerst gebruikt toen ik met Robin zat te chatten. Je kunt het dus ook zonder handen gebruiken..

Espi
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Esperantisto
Gisteravond heb ik het voor het eerst gebruikt toen ik met Robin zat te chatten. Je kunt het dus ook zonder handen gebruiken..

Espi

:eek!:
 
LOL @ Bracke! Vanavond rond 23 uur zal ik het onthullen als ik er nog aan denk. Je kunt het app het beste met 1 hand gebruiken.. wellicht schrijf ik het bericht wel tijdens het oefenen ;).
 
ok, een vibrator is het niet. een gripper ook niet daar je het apparaat zonder handen kan gebruiken.

het moet een spier zijn die bijna nooit apart getraind wordt...

ik denk natuurlijk het eerst aan de antagonist van je kuiten, daar bijna niemand ze traint. maar het moet iets zijn dat je met een apparaat traint..


pft, ben geneigd te zeggen de nekspieren....

als we nou eens wisten HOE het apparaatje werkt...
 
we zijn heel erg benieuwd. is het misschien de kleine teen?
 
ach espi het kan wel een veelgebruikte spier zijn...

Maar jij zal hem vast niet veel gebruiken :D
 
haha.. iedereen gebruikt de spier(en) de hele dag door, alleen we trainen deze spier(en) niet apart, en tenminste niet met een apparaat.

Vond het wel een grappig ding en was al lang op zoek naar iets om die spier te verbeteren, vandaar dat ik er 75 pleuro voor over had.

OK, klein tipje, er zijn wel instrumenten die een geduchte training van de spier tot gevolg hebben, maar dat is bijna nooit het eerste doel van die instrumenten, eerder een nuttig neveneffect van zulke instrumenten die bijna uitsluitend voor het plezier gebruikt worden.

Espi
 
Laatst bewerkt:
een muziekinstrument voor de vingers.
 
geloof het of niet, daar bestaan apparaten voor. sommige mensen trainen daar dus effectief op. sommige mensen kunnen evenveel druk uitoefenen dan een pitbull of rottweiler. en dan spreken we hier bijna over tonnen druk.
 
Originally posted by Spike
geloof het of niet, daar bestaan apparaten voor. sommige mensen trainen daar dus effectief op. sommige mensen kunnen evenveel druk uitoefenen dan een pitbull of rottweiler. en dan spreken we hier bijna over tonnen druk. [/QUOTE

wtf...

bestaan er ook apparaten om je drukkracht met je handen zo te trainen dat je iemands hand kan verbrijzelen?

En waarom zouden mensen zulke sterke kaakspieren willen ontwikkelen?
 
waarom willen mensen iemands hand verbrijzelen?
 
Back
Naar boven