XXL Nutrition

Veel gebruikte over het hoofd geziene spier! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Captain of Crush grippers zijn de beste grippers die er zijn. kan je een nummer 3 sluiten, dan mag je vrij zeker zijn dat je iemands hand kan verbrijzelen.
 
Originally posted by Spike
Captain of Crush grippers zijn de beste grippers die er zijn. kan je een nummer 3 sluiten, dan mag je vrij zeker zijn dat je iemands hand kan verbrijzelen.

en waar zijn die te verkrijgen?
 
Zo'n gripper lijkt me ook wel handig ja..voorlopig zijn mijn polsjes (omtrek 15,5 cm) erg slapjes. Deed vandaag gewone en reverse wrist curls... ff lachen: 15x2 kg, 12x3 kg en 8x 4kg. En dat na een deadlift met laatste set van 3x67,5 kg! Was er erg blij mee.. wel knudde dat je dan later pas na heel veel zwoegen een groot uitgevallen schroefdeksel open kunt krijgen, het was geen blik, daar zet ik meestal een mes in om het vacuum te laten weglopen.

Maarre, ik lach me hier een kriek over de suggesties. Nogmaals Robin, als je het ziet, hou je mond!

Espi
 
Laatst bewerkt:
OK.. hier is het geheimpje. Misschien is het niks, maar het is een Power Breathe. Lijkt ontzettend veel op inhalators die mensen met een longaandoening gebruiken, zoals bijv mijn vader die had (is aan longkanker overleden).
Meer info op www.powerbreathe.com

er zijn 3 modellen: wellness, fitness en sport. Ik heb het fitness model omdat ik laatst een (bina?) astma-aanval kreeg toen iemand een sigaret opstak.

Ik krijg er voorlopig bijna een lachaanval van, maar idd ben zeer benieuwd of het sterkere longspieren op gaat leveren...

Kortom, het was en is serieus bedoeld!

Espi, die nu vlijtig gaat oefenen (30 hh, 1x per dag wordt aanbevolen)
 
Originally posted by Esperantisto
Zo'n gripper lijkt me ook wel handig ja..voorlopig zijn mijn polsjes (omtrek 15,5 cm) erg slapjes. Deed vandaag gewone en reverse wrist curls... ff lachen: 15x2 kg, 12x3 kg en 8x 4kg. En dat na een deadlift met laatste set van 3x67,5 kg! Was er erg blij mee.. wel knudde dat je dan later pas na heel veel zwoegen een groot uitgevallen schroefdeksel open kunt krijgen, het was geen blik, daar zet ik meestal een mes in om het vacuum te laten weglopen.

Maarre, ik lach me hier een kriek over de suggesties. Nogmaals Robin, als je het ziet, hou je mond!

Espi

zit je in dezelfde gym als robin?
 
Potverdorie ik haal amper 20 hh in de zwakste stand.. dat wordt vlijtig oefenen.. krijg ook al pijn op mijn borst. Kon nog wel eens een goede investering zijn, als ik tenminste blijf oefenen!

Espi, die altijd al wist petieterig zwakke longetjes te hebben
 
Originally posted by Esperantisto
Potverdorie ik haal amper 20 hh in de zwakste stand.. dat wordt vlijtig oefenen.. krijg ook al pijn op mijn borst. Kon nog wel eens een goede investering zijn, als ik tenminste blijf oefenen!

Espi, die altijd al wist petieterig zwakke longetjes te hebben

ach ja is geen schande...

Over een tijdje zal het wel beter gaan denk ik
 
Originally posted by nilsjei1234


zit je in dezelfde gym als robin?
Nee maar we msn-en wel eens...en gisteren heb ik het tijdens het chatten uitgeprobeerd.. kan dus ook zonder handen als je tikt ;).
 
Originally posted by Esperantisto

Nee maar we msn-en wel eens...en gisteren heb ik het tijdens het chatten uitgeprobeerd.. kan dus ook zonder handen als je tikt ;).

aha dus jij valt wel een beetje op robin???
 
ik wist altijd al dat longvolume mijn grootste beperkende factor is. Anders kan ik niet verklaren dat ik wel in staat ben met leg press een 1RM te halen van 250 kg en ook om 600 km achter elkaar te fietsen, maar dat ik de kracht mis een heuvel moet beklimmen omdat ik dan te snel buiten adem raak.. dus ik had al geëxperimenteerd met onderwater zwemmen en dacht aan yoga. Maar dit is een wat directere training. Hoop ik dan maar..

Espi
 
Laatst bewerkt:
een dildo?
 
Over een week of 2 meld ik wel of er vooruitgang is geboekt. Voorlopig haal ik in de lichtste stand net 25x (gisteren nog maar 20x) ipv de voorgestelde 30 hh.
Dus er valt nog wel wat vooruitgang te boeken.. maar goed dat ik het fitnessmodel nam en niet het sportmodel.

Espi, nog lichtelijk nahijgend...
 
Op die site staat dat je je inademspieren ermee traint... Kan je ook je uitademspieren hiermee trainen?

Enne Spike... waar in NL haal je die Captain of Crush grippers voor een leuke prijs?
 
Originally posted by CrocoDillon
Op die site staat dat je je inademspieren ermee traint... Kan je ook je uitademspieren hiermee trainen?

Enne Spike... waar in NL haal je die Captain of Crush grippers voor een leuke prijs?
Dat vraag ik me ook af,uhmm Spike?
 
Originally posted by CrocoDillon
Op die site staat dat je je inademspieren ermee traint... Kan je ook je uitademspieren hiermee trainen?

Enne Spike... waar in NL haal je die Captain of Crush grippers voor een leuke prijs?

je belangrijkste uitademspieren zijn je buikspieren :D

voor mij dan toch.


dat van die COC grippers weet ik niet en zou ik ook graag weten, maar dit bedrijf is het dichtst wat ik gevonden heb (van UK laten overkomen is volgens mij nog altijd sneller en goedkoper dan van Amerika)
 
Originally posted by Spike


dat van die COC grippers weet ik niet en zou ik ook graag weten, maar dit bedrijf is het dichtst wat ik gevonden heb (van UK laten overkomen is volgens mij nog altijd sneller en goedkoper dan van Amerika)

Mis ik hier wat?? :D over welk bedrijf heb je het?

Prijs op internet was het laagst iets van 18 dollar wat ik had gevonden... ik weet niet meer waar :( Daar komen dan nog verzendkosten bij...

Zullen we een inkoopactie doen :)
 
zeg espi......... dan kun jij straks vast heel lang je adem inhouden.....

gniffel GNIFFEL
 
Back
Naar boven