AndroidHealthClinic

Sticky Veel Gestelde Vragen: HGH (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja dat kan, 4 on 3off(alleen traingsdagen bv) imo heb jehgh evengoed nodig op hersteldagen, en aangezien hgh in onze jeugd wordt vrijgegeven in hoge pieken van 4 dagen per week ongeveer, zou ik (moest ik niet ED doen, of moest ik op minder injects overschakelen)dus 4 dagen na elkaar 4iu perdag zetten, gevolgd door 3 dagen pauze, je hebt trouwes op de dagn dat je niets zet nog wat igf 1 uitstoten(20h na laatste injectie is er igf1uitstoot van lever)+ nog een voordeel is daj je minder kans op bijwerkingen gaat hebben(insuline ongevoeligheid, t3 verstoring)
andere opties:
eod 4iu
5on 2 off
ze staan dacht ik uitgelegd op vorige pagina ?:p
 
Laatst bewerkt:
Ja dat kan, 4 on 3off(alleen traingsdagen bv) imo heb jehgh evengoed nodig op hersteldagen, en aangezien hgh in onze jeugd wordt vrijgegeven in hoge pieken van 4 dagen per week ongeveer, zou ik (moest ik niet ED doen, of moest ik op minder injects overschakelen)dus 4 dagen na elkaar 4iu perdag zetten, gevolgd door 3 dagen pauze, je hebt trouwes op de dagn dat je niets zet nog wat igf 1 uitstoten(20h na laatste injectie is er igf1uitstoot van lever)+ nog een voordeel is daj je minder kans op bijwerkingen gaat hebben(insuline ongevoeligheid, t3 verstoring)
andere opties:
eod 4iu
5on 2 off
ze staan dacht ik uitgelegd op vorige pagina ?:p

Ja zoals ze uit gelegd staan op de vorige pagina komt het op mij over dat het weinig verschil in resultaat maakt of je nou ed zet of eod en dat het wel belangrijk is dat je in het begin ed zet vanwege het cumulatieve effect van de hgh. Als bovenstaand waar is zou je dus vele betere resultaten kunnen boeken met eod 4 iu ipv ed 2 iu of ga ik hier ergens een beetje de mist in?
 
En dan nog het T4 verhaal, in de ochtend of in de avond? heb gelezen dacht een post van mrJ dat je T4 in de avond moet bijnemen.
Er is zoveel info, iedereen doet zoveel verschillend, dat je op den duur zelf niet meer weet hoe en wat.
 
ik las ook ergens dat je gh ook 1 keer per week kan nemen of 2 keer , dus als je 4 ui per dag zet , ze je dan per week in 1 keer 28ui, of in 2 kan ook

iemand hiermee ervaring en omtrend dit protocol meer informatie????
 
Ik heb gelezen dat het lichaam huge doseringen gh toch vernietigd, ik zou zelfs aanraden als je 5/dag neemt om het te spreiden over 2x 2,5 iu bv smorgens an smiddags
 
Ik heb gelezen dat het lichaam huge doseringen gh toch vernietigd, ik zou zelfs aanraden als je 5/dag neemt om het te spreiden over 2x 2,5 iu bv smorgens an smiddags

ik lees ook heel vaak die verdeling van smorgens en smiddags. Wat ik niet snap is dat mensen niet midden in de nacht zetten. Als je lichaam toch na een aantal uren slaap stopt met de productie van GH is dat toch het aangewezen tijdstip om te prikken? 3 uur snachts bijvoorbeeld. Wanneer je je injects opsplits lijkt het me logisch om dan in het einde van de middag je 2e te zetten (mits je savonds traint) En in de ochtend bij het opstaan en na je workout de slin..
 
En dan nog het T4 verhaal, in de ochtend of in de avond? heb gelezen dacht een post van mrJ dat je T4 in de avond moet bijnemen.
Er is zoveel info, iedereen doet zoveel verschillend, dat je op den duur zelf niet meer weet hoe en wat.

En ik heb juist gelezen dat je T3 en T4 's ochtends op de nuchtere maag zou moeten nemen.Zoveel verschillende info schept idd verwarring, msschn zou iedereen proefondervindelijk vast moeten stellen wat het best voor hem werkt.
 
ik lees ook heel vaak die verdeling van smorgens en smiddags. Wat ik niet snap is dat mensen niet midden in de nacht zetten. Als je lichaam toch na een aantal uren slaap stopt met de productie van GH is dat toch het aangewezen tijdstip om te prikken? 3 uur snachts bijvoorbeeld. Wanneer je je injects opsplits lijkt het me logisch om dan in het einde van de middag je 2e te zetten (mits je savonds traint) En in de ochtend bij het opstaan en na je workout de slin..

Ja zoowiso als je nu sn8s wakr wordt om t pisn en j neemt n shake, en ja zit aan de gh, dan zegt mn instinct dat 3h sn8s niet slecht klinkt, alleen denk ik dat als je niet wakker wordt, dat je toch beter je slaap niet express onderbreek om te prikken...
En zowiso heb je om 3h snachts een igf1 piek ten gevolge van de gh injectie 20h eerder(als je om 7 h smorgens prikt)
grtz
 
Laatst bewerkt:
ik heb het idee dat mijn buik groeit bij 4iu pd, of heb ik het nou helemaal mis.
die pros hebben in ieder geval een aardig bol buikje....
of is dat van al die kilo kip ;)

me maat kon receptjes van een huisarts krijgen hij vroeg naar sth en die arts zei dat het zeer gevaarlijk was het sterkste as wat er is en je handen en voeten organen ed groeien ervan

ik dacht dat het bij hele hoge doseringen was zoals 12-20.
maar soms als ik naar me buik kijk twijfel ik.....
 
maat van mij loopt bij die anabolenpoli en daar hadden ze gezegd dat tot 4 eenheden genotropin veilig was.. neem niet aan dat je sterkere hebt dan die
 
Ja in de bijsluiter staat ook tot 4iu :).
Thnx
Bij die poli testen ze daar ook spullen?
 
Ja in de bijsluiter staat ook tot 4iu :).
Thnx
Bij die poli testen ze daar ook spullen?

weet ik niet.. Misschien zou je krieltje kunnen vragen of ik kan het even aan mijn maatje vragen. Hij heeft daar in ieder geval nooit wat laten testen.. vraag het vanavond wel even
 
ik heb het idee dat mijn buik groeit bij 4iu pd, of heb ik het nou helemaal mis.
die pros hebben in ieder geval een aardig bol buikje....of is dat van al die kilo kip ;)

me maat kon receptjes van een huisarts krijgen hij vroeg naar sth en die arts zei dat het zeer gevaarlijk was het sterkste as wat er is en je handen en voeten organen ed groeien ervan

ik dacht dat het bij hele hoge doseringen was zoals 12-20.
maar soms als ik naar me buik kijk twijfel ik.....

Dit komt eerder door de insuline
 
Verkeerde sectie..

Verplaatst.
__________________
 
hoi heb net kigtropin en wil weten of iemand ervaring er mee heeft, ik wil ongeveer 3iu gaan gebruiken, is dat voldoende , doe het ook meer voor vet verbranding, en huidveroudering enz
 
Hallo iedereen,ik ben nieuw hier en ben eigenlijk opzoek naar een antwoord op een specifieke vraag ivm het opstellen van een schema'tje.
Ik heb zo af en toe wel eens een productje gebruikt,nooit combinaties,maar nu had ik graag een combinatiekuurtje gedaan,alleen weet ik niet hoe en in welke doseringen ik die producten het beste en het veiligste zou kunnen gebruiken.De volgende producten heb ik om een schema'tje samen te stellen:
-Abseamed (epo) 5000ui x 6
-Mixtard (insuline) 100ui/ml x (5x3ml)
-Genotonorm 5,3mg x 1
-Ventipulmin (clenbuterol) 355ml siroop
-Deca Durabolin 25mg x 6
-Proviron 25mg
-Elthyrone 100 mikrogram

Is er iemand met verstand van zaken die een schema'tje kan maken of voorstellen met een greep uit deze producten?
Bedankt alvast :)
 
Kan je niks mee doen + verkeerde sectie.
 
is hgh na aanmaken ook in de vriezer te bewaren heb nl wel een vriezer voor me zelf maar geen koeling, die moet ik delen met iemand die dat niet leuk gaat vinden
 
Even een vraagje.

Als je injectie vloeistof heb van 10 ml

Kan je die na openen bewaren? Heb maar 2 ml nodig voor 1,5 week

Alvast bedankt
 
DenJV, het doet er niet toe hoeveel Bacterial Water je toevoegt in je vial... je vial heeft 10iu, om 5iu te hebben trek je er dus de helft van op.
Het is aan te raden die 5iu niet in één keer toe te dienen, beter verdelen in 2 x 2,5iu daags.
 
Back
Naar boven