MuscleMeat

Sticky Veel Gestelde Vragen: IGF-1 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

plaatselijke groei lijkt mij uitgesloten maar goed wie ben ik...de bindingsproteine die eraan vast zit zorgt ervoor dat ie kan 'reizen' dus plaatselijke groei...als je voor trainen igf zet, dan de psier traint wordt je we3l geflipt van de pijn/pomp maar of dat groei is...denk t niet ;)
 
true true..
Dr wordt wel veel over gesproken op US boards, toch maar ff checken vandaar.

Thnx for the help, kan je alleen geen karma meer geven slet dat je bent :P
 
na hoe lang begint de hyperplasie te werken met igf?
 
indien igf gemengt word met AA,hoelang kan het dan BUITEN de koelkast bewaard worden?

kan de igf worden klaargemaakt in spuitjes,zodat je ze maar hoeft te nemen en zetten?
dit om gemaksreden
 
indien igf gemengt word met AA,hoelang kan het dan BUITEN de koelkast bewaard worden?

kan de igf worden klaargemaakt in spuitjes,zodat je ze maar hoeft te nemen en zetten?
dit om gemaksreden

staat duidelijk in de text hoor ;)
 
ow ja met AA up to 2 years...hehe,is dat het flesje sat erbij word geleverd?

dat van het voortrekke vind ik niet...
 
waar kan ik azijnzuur kopen moet het dan nog gemixt worden of gaat het zo in de ampul graag wat goede raad
 
ik heb nog wat liggen,als je wilt mag je er wel wat van hebben.
 
Gebruik igf1

Ik ben van plan igf1 te gebruiken. Dit 3x per week. En elke ochtend 30mcg en ng eens 30mcg na de training. Dit gedurende 4 weken. Maar waar kan ik hetbest injecteren?

Normaal ga ik elke maandag, woensdag en vrijdag igf1 gebruiken.

Maar omdat hierboven zoveel veel verschillende informatie staat weet ik niet of dit de beste manier is.
 
Ik ben van plan igf1 te gebruiken. Dit 3x per week. En elke ochtend 30mcg en ng eens 30mcg na de training. Dit gedurende 4 weken. Maar waar kan ik hetbest injecteren?

Normaal ga ik elke maandag, woensdag en vrijdag igf1 gebruiken.

Maar omdat hierboven zoveel veel verschillende informatie staat weet ik niet of dit de beste manier is.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/beste-manier-igf-toepassen-315852/

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 09:45 ----------

lees ook:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/mechano-growth-factor-323118/
 
Waar vind je tegenwoordig goede igf 1? En hoe weet je wanneer je kwaliteit hebt, want tegenwoordig gooien ze je dood met van die ongelabelde brol..
 
Waar vind je tegenwoordig goede igf 1? En hoe weet je wanneer je kwaliteit hebt, want tegenwoordig gooien ze je dood met van die ongelabelde brol..

Alley heeft goede igf
 
Niet om te bashen, maar hoe weet je dat deze goed is? Serum test gedaan oid?
 
Hoe weet je dan of het goed is?
 
Mijn god wat ben jij bijdehand..
 
Back
Naar boven