AndroidHealthClinic

Veel honger. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nultwee

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 dec 2009
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
79kg
Ik ben nu zo'n 4 weken bezig met trainen + dieeten.
Hiervoor heb ik ongeveer 1,5 jaar mezelf vastgehouden aan 3 maaltijden per dag, en daar was ik dus ook aan gewend geraakt.
Nu ik ben begonnen met mijn schema en training begin ik al heel snel weer honger te krijgen.
Ik ga nu 3x in de week naar de sportschool en eet om de 2/2,5 uur wel iets.
Alleen heb ik een gapend gat tussen mijn avondeten (18.00/18.30) en de kwark voor ik mijn bed in duik (2300/2330).
Rond een uur of 9 begint mijn maag alweer flink op te spelen, alleen wat kan ik om die tijd nog het beste tot mij nemen?
 
Laatst bewerkt:
Bekend verhaal, voor mij althans. Je kan je kwark opdelen (50/50) Eet je gewoon om 2100 een halve kwakr met wat nootjes en dan om 2300 nogmaals.
 
rijstewafels als snack er in stoppen
 
eet anders gewoon de kwark om negen uur en ga slapen om elf. Voor het lichaam maakt dit echt niet uit! Zelfs beetje beter als je met niet overvolle maag gaat slapen. Wordt zo overdreven die kwark net voor het slapen. En zou je niet kunnen slapen door de honger neem gewoon wat groente.
 
als ik honger heb! en dat is om de 1,5/2 uur dan ram ik gewoon een bord brinta of havermout naar binnen met whey.
 
Dat gat tussen avondeten en kwark voor bed had ik ook, eet nu altijd wat walnoten rond 21.00.
 
Ik eet meestal nog 2x tussen avondeten en kwark voor slapen. Gewoon eten man. Wat is het probleem?
 
Minder koolhydraten en meer goed vetten/eiwitten eten. Zo voorkomen je dat je bloedsuiker te snel stijgt en daalt en heb je minder honger.
 
Minder koolhydraten en meer goed vetten/eiwitten eten. Zo voorkomen je dat je bloedsuiker te snel stijgt en daalt en heb je minder honger.

Het enige goede antwoord!
 
Ik eet altijd pinda's om een uur of half 10, soms nog een mok melk. Vult goed.
 
Back
Naar boven