XXL Nutrition

Veel is goed meer is beter. Ik ben ziek van het slank zijn! Mijn opgebouwde eetschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

botjesbuilder22

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2008
Berichten
147
Waardering
0
Ok na een lang verhuizingsverhaal en het dumpen van me halterbank heb ik ervoor gekozen om naar de sportschool te gaan voor meer motivatie en in de echte ijzers te gaan hangen.

Ik ben een gigantisch lange slungel en weet gelukkig wat goed eten is en wat slecht eten is en heb me eten volledig aangepast. Maar goed me eigenwijsheid speelde weer spelletjes met me en ik at niet GOED! Ik at de goede dingen maar niet gevarieerd over de dag dus ik heb me eetschema omgegooit en me trainschema volledig omgegooit en krijg veel tips in de sportschool die ik ook gebruik omdat eigenwijsheid van een slanke kerel naar iemand met vele jaren ervaring gewoon STUPID is!!! Ik boek eindelijk vooruitgang en wil meer en meer en daarom hier mijn nieuwe eetschema.

Wat kan ik nog veranderen?

Mijn persoonlijke statistieken zijn: 1.97, 76kg droog! I WANT SOME MASS!!!


07.00:
1 Bord brinta.
3 Eieren.
2 Bruine boterhammen met kipfilet.
2 Glazen melk.

09:00:
500 gram macaroni met saus.
1 blikje tonijn.
100 gram kwark.

11:30:
6 bruine boterhammen met kaas en kipfilet.
50 gram cashew noten.
400 gram kwark.

14:00:
4 bruine boterhammen.
500 gram kwark.
1 proteine reep (die gezonde "afval" repen van het kruidvat met 15 gram proteine en 250 kcals ;) )

17.00:
Eten wat de pot schaft en aangezien me moeder in het ziekenhuis werkt en weet waar ik mee bezig ben weet ze ook wat voor voeding ik nodig heb en past ze dit op mij aan. Als toetje pak ik 500 gram kwark erbij. Ze maakt vooral veel pasta en vis.

20:00:
Aan het ijzer voor een zekere toekomst met veel plezier en geluk en waardering voor mijn harde werk.

En op rustdagen pak ik op deze tijd 1 bord macaroni met een bakje tonijn erbij.

21:45:
1 flesje AA
1 Bakje kwark
2 Bruine boterhammen met pindakaas.(soms vervang ik dit door 100 gram cashew noten)


Wat kan ik als beginner nog aanpassen?

Ik lees namelijk overal: Veel is goed. MEER IS BETER!!!! Dus ik heb gekozen voor meer. Het koste me pijn, slapeloze maagpijn nachten de eerste weken dacht ik dat ik echt moest stoppen met eten omdat ik bijna moest kotsen en ben doorgegaan maar ik ben er nu ik ben nu op het niveau dat ik denk dat ik nog meer aankan en bereid ben om te trainen!

Groetjes Botjesbuilder.

p.s. ik heb niets uitgerekend ik weet dat ik boven de 150 gram eiwitten moet zitten en dat zit ik nu en de rest moet ik bijeten dus MEER MEER MEER!!

Mijn bijnaam op me werk is inmiddels al lintworm geworden.....
 
Laatst bewerkt:
Je lust wel kwark of nie ? :D
En moet zeggen, rare combinaties (macaroni, dan tonijn, dan kwark :s)
Ik denk dat je wel RUIM over de 150 gram eiwitten zit. Ik zie in elk maaltijd wel proteinen, carbs en vetten, maar denk dat je niet hebt gesleuteld rond vitaminen en mineralen. Hier en daar wat groenten en fruit zou de boel gezonder maken. (appel, ananas, broccoli, you can't go wrong with them).
Een nette voedingsschemaen hiermee zal je vast en zeker progressie boeken. succes.
 
Waarom eet je tussen 17:00 en 21:45 niets? (gat is veel te groot!)

Schema ziet er verder redelijk uit, maar als ik echt flink zou willen aankomen, zou ik in de ochtend (07:00) minimaal eten: 100gram havermout + 1/2 liter volle melk + 2 sneetjes met 50gram pindakaas!

Succes met gainen alvast, komt goed :thumbs:
 
Ziet er prima uit, maar we missen de groente en stukken fruit helaas.
In groente en fruit komen bepaalde stoffen voor die bijvoorbeeld eiwit synthese bevorderen (ananas,broccoli) of bonen bijvoorbeeld die vol zitten met aminozuren.
Appels,peren,sinaasappels barsten weer van het vitamine C.
Overigens, je moet proberen omega 3 vetten binnen zien te krijgen, die zitten in vette vis, zoals zalm. Eet dat 3-4x per week een stuk van. Neem ook als AANVULLING nog 2-3 visolie omega 3 capsule's per dag. (smorgen bij je ontbijt bijvoorbeeld)

Succes!!!!!
 
Ik mis het eten voor en na de training???
 
go for it eat eat and eat some more!
 
Dankjewel voor jullie support!

Ja ik lust graag kwark en met een reden! Het viel me op dat ik niet meer kon kouwen met het eten wanneer ik niet meer kon en kwark was zo vochtig en zat zo vol eiwitten dat ik dit als propgoedje boven op me voeding gooi om me maag te rekken. Er zitten zoveel voordelen aan kwark. Wanneer je niet meer kunt prop je het naar binnen en het vormt zich in de kleine gaatjes waar nog meer in past in je maag tot je bijna gaat kotsen en tot de bak volledig leeggeschraapt is. Als je iets wil bereiken moet je eraan werken en ben er nu echt heel ****ing erg ziek van dat ik slank ben ik kijk tegen de grote mannen op en ga heel egoistisch alleen met de vrouwen eten zodat ik mooie vrouwen zie en me ego kan opkrikken ze zitten vol bewondering te kijken dat ik zoveel kan eten.

Ik heb jullie advies opgevolgd en ben zojuist omega 3 capsulles gaan kopen en brocoli en 3 verse ananassen. Daarnaast nog een pot vitamine pillen.

En met de overige vitamine zit het wel goed :d ik heb overheerlijke sinaasappelsap gevonden bij de lidle en drink iedere dag 1 liter over de dag verdeeld zodat ik dit kan aanvullen met anderhalve liter water zodat ik 2,5 liter vocht per dag binnen krijg.

Ik MOET en zal me doel halen. Anders heb ik anderhalve maand voor niets gepropt en bestaat er geen toekomst voor mij.


Mijn avondeten van vandaag bestond uit:

600 gram aardappelen 200 gram bonen, 1 stukje biefstuk en 500 gram kwark.

Weten jullie nog iets wat ik bijv nog extra bovenop me voeding kan gooien om nog meer resultaat te halen? Ik kan namelijk nog meer eten ;) je moet de pijnlijke tijd alleen doorstaan en dan kom je er wel. Ik zit nu op 250 euro aan voeding iedere maand bovenop mijn kostgeld en heb nog 900 extra te besteden dus roep maar wat perfect is. Is tofu bij me ontbijt bijv een aanrader?

Groetjes,

Botjesbuilder

p.s. ik doe het nu met kwark van de liddle omdat konings kwark pas aan bod komt zodra je een koning bent.

Waarom eet je tussen 17:00 en 21:45 niets? (gat is veel te groot!)

Schema ziet er verder redelijk uit, maar als ik echt flink zou willen aankomen, zou ik in de ochtend (07:00) minimaal eten: 100gram havermout + 1/2 liter volle melk + 2 sneetjes met 50gram pindakaas!

Succes met gainen alvast, komt goed :thumbs:

Omdat ik dan al me avondeten op heb en anderhalf tot 2 uur voor de training niets eet omdat ik anders ga kotsen. Soms pak ik een uur vooraf iets licht verteerbaars. Mijn training begint namelijk om 20:00 en eindigt om 21:30 omdat ik de oefening goed wil uitvoeren en niet vlug thuis wil zijn zodat ik me training verneuk door het af te raffelen.

En het eten na de training staat er wel ;) ik ga meestal eerst eten en een uur later ga slapen.
 
Laatst bewerkt:
Je zou ook nog een liter melk erbij kunnen doen (eventueel ipv die liter water). Melk is een ideale bulkdrank, en als zelfs melk niet helpt: chocolademelk!
 
Vocht is voor mij belangrijker dan melk. Ik krijg al genoeg eiwitten binnen. Dus ik kies voor water of suikerloze ranja. En in mijn ogen is chocolademelk echt zwaar fout voer gewoon. Kan iemand mij hier meer opheldering over geven? Want ik lees overal dat foute suikers fout zijn omdat het nepenergie is.

Mijn foute eetdag is op zondag en dan ga ik 's avonds naar de KFC om een grote bucket chicken wings te halen van 15 euro. Bovenop mijn normale voeding.

Ik wil shakes vermijden omdat ze bij mij op de sportschool zeggen dat het gebakken lucht is omdat je het met normale voeding ook kunt halen zolang je maar eet.
 
werk jij toevallig in deventer ?
 
Vind goed dat je er zo fanatiek mee bezig bent toppie.
Een halve kg macaroni met saus lijkt mij zinloos, pak 200 gram max.

Net als kwark en tonijn combineren uit die tonijn pak je al zat eiwitten en de smaken combinatie is ook niet je van het :D

Verder moet je nog groente en fruit toevoegen, ik zelf hanteer 2 x fruit per dag 3 x groente probeer ik met mijn low budget.

Wat vocht betreft zou je ook thee kunnen drinken zonder suiker is dit erg gezond.
 
welke dagen train/rust je? wat doe je ver voor werk? heet je lion toevallig?
 
Ik zal het over een tijdje is proberen patrickVh ik krijg nu steeds meer kracht en een klein beetje spier al maarja ik wil het eerst een tijd aankijken voor ik het ga veranderen zodat ik het met elkaar kan gaan vergelijken op wat voor manier ik nou sneller gain. Ik gain gewoon voor het eerst in me leven :D Mijn doel is maximaal gainen doormiddel van voeding inplaats van shakes.

Maar idd patrickVh ik ga dat bakje tonijn smorgens eten zodat ik dat bakje beter verdeeld heb.

En Spanksta je vraagt teveel persoonlijke info, dit is een bodybuilding forum en geen datingsite....

Ik train om de dag :) en dat is de info die jij krijgt.

En tja als je wilt weten of ik zwaar werk doe of licht werk dan zeg ik: Als ik niet aankom ga ik meer eten ;)
 
Laatst bewerkt:
Je bent behoorlijk gemotiveerd! Doorknallen en je wordt een monster. :D
 
OW YES!!!

Ik ga met stappen vooruit.

Mijn geplaatste gewicht in dit topic was van 6 weken terug en ik weeg inmiddels 80kg en sta nog steeds droog ik zie me blokjes nog en mag zelfs nog wat vet aankomen van de dieetiste omdat ik veelste weinig vet heb :d Ik was nooit geen aankomer.

Een bekende van me stond naast me toen ik 2 min vooraf zei dat ik 77kg woog en dat ik toen eff op de weegschaal ging staan.

Hij was 0kg aangekomen en ik 3 :D zijn ogen gingen wijd open en ik voelde me echt perfect!
 
09:00:
500 gram macaroni met saus.
1 blikje tonijn.
100 gram kwark

dat krijg je echt niet op
 
ligt er aan hoe je het leest: 500gr totaal bestaande uit macaroni en saus (gekookt gewogen op je bord) blikje tonijn en dan kwark 100 gram, is echt wel weg te krijgen;)
 
09:00:
500 gram macaroni met saus.
1 blikje tonijn.
100 gram kwark

dat krijg je echt niet op

Spreek alsjeblieft voor jezelf ;) mijn record is 1,5kg voedsel naar binnen werken. Ik ben nu nog slank maar wie groot wilt zijn moet pijn lijden. Zolang je maar echt wilt man dan kun je alles.

En ik zeg eerlijk dat je na een tijd makkelijk nog meer kunt eten, het eten is het meest belangrijke en het meest simpele dat er is :D je moet gewoon eten eten en nog eens eten en je voeding perfect combineren. Je merkt aan je lichaam wel wanneer je maag genoeg gerekt is want dan gaat de misselijkheid weg. En zodra de misselijkheid weg is kun je weer extra in je maag stoppen zodat je maag nog meer gaat rekken.

Dus als jij zegt dat je dit niet weg krijgt moet je eens eff naar jezelf kijken want ook JIJ krijgt dit weg.

Mijn avondeten bestaat uit ong 600 tot 800 gram aan voedsel en een 500 gram bakje kwark :o dus waarom zou zo'n kleine maaltijd niet lukken?

Je bent gewoon jaloers :D maarja zoals ik al zei: Ik ben nu NOG slank maar hoe MEER je eet hoe BETER je eet hoe BETER het gaat. Ga alstjeblieft meer eten en kom dan zeuren, het heeft me al pijn en moeite gekost om dit voor elkaar te krijgen. Niet ieder lichaam is hetzelfde en sommige mensen moeten gewoon meer eten om hun doel te bereiken.

Gr Botje
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven