MuscleMeat

Veel is goed meer is beter. Ik ben ziek van het slank zijn! Mijn opgebouwde eetschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik wou dat ik zoveel kon (en mocht) eten man. Eten is leip
 
Spreek alsjeblieft voor jezelf ;) mijn record is 1,5kg voedsel naar binnen werken. Ik ben nu nog slank maar wie groot wilt zijn moet pijn lijden. Zolang je maar echt wilt man dan kun je alles.

En ik zeg eerlijk dat je na een tijd makkelijk nog meer kunt eten, het eten is het meest belangrijke en het meest simpele dat er is :D je moet gewoon eten eten en nog eens eten en je voeding perfect combineren. Je merkt aan je lichaam wel wanneer je maag genoeg gerekt is want dan gaat de misselijkheid weg. En zodra de misselijkheid weg is kun je weer extra in je maag stoppen zodat je maag nog meer gaat rekken.

Dus als jij zegt dat je dit niet weg krijgt moet je eens eff naar jezelf kijken want ook JIJ krijgt dit weg.

Mijn avondeten bestaat uit ong 600 tot 800 gram aan voedsel en een 500 gram bakje kwark :o dus waarom zou zo'n kleine maaltijd niet lukken?

Je bent gewoon jaloers :D maarja zoals ik al zei: Ik ben nu NOG slank maar hoe MEER je eet hoe BETER je eet hoe BETER het gaat. Ga alstjeblieft meer eten en kom dan zeuren, het heeft me al pijn en moeite gekost om dit voor elkaar te krijgen. Niet ieder lichaam is hetzelfde en sommige mensen moeten gewoon meer eten om hun doel te bereiken.

Gr Botje

Wat een rare reactie, vooral op het eind. Hoor je mij zeuren? Ik heb genoeg bereikt en ben er ruim tevreden mee.

Waarom is 1,5kg voedsel zo speciaal? Staat gelijk aan 3 bakken kwark.

Eten wat de pot schaft en aangezien me moeder in het ziekenhuis werkt en weet waar ik mee bezig ben weet ze ook wat voor voeding ik nodig heb en past ze dit op mij aan.

Wat doet ze daar dan dat ze zo'n verstand heeft van voedsel? Er zijn ook mensen die in het ziekenhuis werken en de prullenbakken leegmaken..

Paar serieuze kanttekeningen op je schema:
1) Te veel koolhydraten
2) Te veel zuivel
3) Voeg fruit aan je schema toe

Probeer wat van je pasta/boterhammen/brinta te vervangen door vers fruit, zal je goed doen.
 
Wat een rare reactie, vooral op het eind. Hoor je mij zeuren? Ik heb genoeg bereikt en ben er ruim tevreden mee.

Waarom is 1,5kg voedsel zo speciaal? Staat gelijk aan 3 bakken kwark.



Wat doet ze daar dan dat ze zo'n verstand heeft van voedsel? Er zijn ook mensen die in het ziekenhuis werken en de prullenbakken leegmaken..

Paar serieuze kanttekeningen op je schema:
1) Te veel koolhydraten
2) Te veel zuivel
3) Voeg fruit aan je schema toe

Probeer wat van je pasta/boterhammen/brinta te vervangen door vers fruit, zal je goed doen.

Ze is een arts ;) maar ik ben idd de zuivel aan het veranderen het was in het begin om me maag te rekken, ik ben nu recepten aan het zoeken op internet zodat ik op een snelle makkelijke manier me zuivel eruit kan halen en dezelfde hoeveelheid eiwitten behouw. Maar het was idd een vurige reactie mijn excuses als je je aangevallen voelde ik ben een vurig persoon en ik vind het k*t dat mensen opmerkingen geven over me eetgedrag met bijv opmerkingen dat ik teveel eet, dit hoor ik al genoeg maar dan ga ik alleen nog maar meer eten om ze te treiteren zodat ik de pure afgunst van zon luie dikkop kan aflezen.

Mijn lichaam heeft die koolhydraten nodig omdat ik te scared ben dat ik afval met het werk dat ik iedere keer van het uitzendbureau krijg. Ik moet vanaf volgende week iedere dag 18km fietsen dus dan moet ik nog meer eten.

Ze maakt bijv de ene avond aardappelen met bonen en een biefstukje, en de avond erop rijst met tofu etc. De avond erop pasta met pasta saus en een stukje witvis. De avond erop pasta met spinazi en een stukje vis. Ze wilt me geen foute kcals en foute vetten geven, ze wordt helemaal gek wanneer ze me betrapt met een zak chips.

Ik heb enorm veel fruit ingekocht, bananen, appels, sinaasappels etc en ik had al verse ananassen enzo. Ik heb me schema 5 stuks fruit extra gegeven.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven