MuscleMeat

Veel mooiere bodybuildster

Bezoekers in dit topic

fromamsterdam

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2003
Berichten
445
Waardering
2
Even verderop noemt Aimee een mooie bodybuildster, en terecht merkt JMS op dat ze wat op Anja Langer lijkt en ook dat die beter was. Anja Langer en Juliette waren bodybuilders die we nu nodig zouden hebben om de sport te redden. Aimee bedoelt het goed als ze zo'n Toney verdedigt, maar hiervoor is respect echt niet verdiend want ze maakt de sport kapot met haar fysiek die door overmatig drugsgebruik totaal niets vrouwelijks meer heeft, en met totaal bedoel ik ook totaal, want beste Aimee, geloof mij nu maar dat als je haar in haar blootje zag, je van schrik het woord respect niet eens meer kunt uitspreken. ..en daar kan zelfs ik geen respect meer voor opbrengen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
BodyFlex.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Edit Dani: opmerking over bepaalde lichaamsdelen verwijderd, onnodig.
 
geef mij de eerste foto maar .wat een schatje ..
 
Een woord: PRACHTIG!! Vrouwelijk en toch spieren. Heel mooi!! En zoals ik al zei, persoonlijk vind ik dat je als vrouw zonder siliconenborsten toch heel vrouwelijk kan blijven. Siliconen vind ik juist afdoen aan het fysiek.
 
Bedankt, fromamsterdam !

Wow, absolute perfectie ! Wat een prachtige vrouw !
Even op haar site geneusd: http://www.anjalanger.com/
Op de eerste foto is Anja 35 jaar oud en is ze moeder van een kind !!!
En dan zo'n fysiek hebben!
 
idd, Van Amsterdam en ik delen dezelfde mening
 
in een woord extravagant
wat een fysiek maar dan ook nog die vrouwelijkheid behouden
 
wel geen borsten :P Zeker knappe bbster verder!
 
Langer is zeer vrouwelijk, maar Juliette klinkt al minimaal 15 jaar alsof ze werkt als bariton voor het Sydney Operahouse. De vrouwen zijn qua gebruik gewoon meegegaan met de mannen, zoveel verschil zit daar niet tussen. Vraag me af wie de sport meer kapot maken, de freaks of de vrouwen die toch al minder aandacht krijgen dan de mannen?
 
Vergeet alleen niet dat we altijd jaren achteruit zitten te praten.

In de periode dat Anja aktief was werd ze ook door het "grote" publiek gezien als een "freak" die veel weg had van een vent (niet mijn eigen mening).

Nu jaren later vinden we dit een acceptabel figuur, maar iemand die er nu uitziet als Anja komt nu waarschijnlijk niet eens in de BB klasse terecht.

En zo is het al jaren Lisa Lyon werd ooit gezien als een gespierd manwijf

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nu zou ze niet eens de fitness klasse halen


Rachel Mclish

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zelfde laken een pak

En zo kan ik wel doorgaan.


Allemaal vrouwen die in hun tijd (mijn tijd) als overgespierd werden beschouwd maar die nu kwa fysiek net in de lichtere minder gespierde klassen zouden zitten.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meervoudig Ms Olympia Cory Everson mag dan zeker niet ontbreken, uit dezelfde tijd als Lee Haney. De overgang van esthetiek naar de freaks.
 
08.jpg


niks mis mee :D
 
Anja en juliette zijn inderdaad nog de mooiere BB-fysieken.
Cory Everson vult het rijtje aan.
 
3XL zei:
Vergeet alleen niet dat we altijd jaren achteruit zitten te praten.
In de periode dat Anja aktief was werd ze ook door het "grote" publiek gezien als een "freak" die veel weg had van een vent (niet mijn eigen mening).
Nu jaren later vinden we dit een acceptabel figuur, maar iemand die er nu uitziet als Anja komt nu waarschijnlijk niet eens in de BB klasse terecht.
En zo is het al jaren Lisa Lyon werd ooit gezien als een gespierd manwijf
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nu zou ze niet eens de fitness klasse halen
Rachel Mclish
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zelfde laken een pak
En zo kan ik wel doorgaan.
Allemaal vrouwen die in hun tijd (mijn tijd) als overgespierd werden beschouwd maar die nu kwa fysiek net in de lichtere minder gespierde klassen zouden zitten.

wil jij insinueren dat de "vrouwelijke freaks" van nu over 10 jaar de normale standaard zijn? Ik hoop het niet want ze maken de sport belachelijk.
Tevens vind ik dat vrouwelijke bb'ers helemaal geen androgene middelen moeten gebruiken.

Vraagje: wat voor sups gebruikte Anja Langer in haar tijd? Ook AAS?
 
fromamsterdam zei:
Even verderop noemt Aimee een mooie bodybuildster, en terecht merkt JMS op dat ze wat op Anja Langer lijkt en ook dat die beter was. Anja Langer en Juliette waren bodybuilders die we nu nodig zouden hebben om de sport te redden. Aimee bedoelt het goed als ze zo'n Toney verdedigt, maar hiervoor is respect echt niet verdiend want ze maakt de sport kapot met haar fysiek die door overmatig drugsgebruik totaal niets vrouwelijks meer heeft, en met totaal bedoel ik ook totaal, want beste Aimee, geloof mij nu maar dat als je haar in haar blootje zag, je van schrik het woord respect niet eens meer kunt uitspreken. ..en daar kan zelfs ik geen respect meer voor opbrengen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
BodyFlex.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Edit Dani: opmerking over bepaalde lichaamsdelen verwijderd, onnodig.


Ik vind Anja ook een prachtige BBster, maar de foto's van de vrouw die ik heb geplaatst is een stuk onbekender en daarom wilde ik men daar even op attenderen. En ze heeft ook echt een prachtige fysiek ja. Net als Anja. Ze wordt er al vergeleken, dus wie weet wordt het ook zo'n topper.

Dat een of andere mongool mijn topic weer moet verpesten met foto's van Renee Toney, daar kan ik weinig aan doen. Ik vind Toney echt niet mooi, maar heb wel respect voor hetgeen zij bereikt. Zelfs zij heeft veel tijd en moeite in haar lichaam moeten steken, net als elke ander bodybuilder op wedstrijdniveau. Ik vind gewoon dat er eens gekapt moet worden, dat als ik ook maar een foto plaats van een mooie VROUWELIJKE BBster, dat iemand meteen een manwijf op te proppen komt. Dat is toch geen vergelijking??
 
Aimee zei:
Ik vind Anja ook een prachtige BBster, maar de foto's van de vrouw die ik heb geplaatst is een stuk onbekender en daarom wilde ik men daar even op attenderen. En ze heeft ook echt een prachtige fysiek ja. Net als Anja. Ze wordt er al vergeleken, dus wie weet wordt het ook zo'n topper.
Dat een of andere mongool mijn topic weer moet verpesten met foto's van Renee Toney, daar kan ik weinig aan doen. Ik vind Toney echt niet mooi, maar heb wel respect voor hetgeen zij bereikt. Zelfs zij heeft veel tijd en moeite in haar lichaam moeten steken, net als elke ander bodybuilder op wedstrijdniveau. Ik vind gewoon dat er eens gekapt moet worden, dat als ik ook maar een foto plaats van een mooie VROUWELIJKE BBster, dat iemand meteen een manwijf op te proppen komt. Dat is toch geen vergelijking??

Heb je helemaal gelijk in.
 
3XL zei:
Rachel Mclish
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zelfde laken een pak
En zo kan ik wel doorgaan.
Allemaal vrouwen die in hun tijd (mijn tijd) als overgespierd werden beschouwd maar die nu kwa fysiek net in de lichtere minder gespierde klassen zouden zitten.

Dat vrouwtje heeft ook nog in een film gespeeld, Iron Eagle 4... Mooie vrouw!! :)
 
Smoothmold zei:
wil jij insinueren dat de "vrouwelijke freaks" van nu over 10 jaar de normale standaard zijn?

Ja, als de trent van nu doorzet


Smoothmold zei:
Ik hoop het niet want ze maken de sport belachelijk.

De sport (prof) is nog altijd building en als bij de prof mannen de regel groter is beter geld waarom dan niet bij de vrouwen.

Als je geen "grote" BB vrouwen wilt zien moet je alleen nog maar naar fitness dames kijken.

Ik zeg niet dat ik grote dames aantrekkelijk vind (integendeel), maar ik ben wel van mening dat je dames BB hetzelfde moet bekijken als bij mannen.

En zoals ik al stelde er zin tegenwoordig veel "klassen" zodat er ook vor de T&A fans volop te zien is

Smoothmold zei:
Tevens vind ik dat vrouwelijke bb'ers helemaal geen androgene middelen moeten gebruiken.

Tsja, ik ben va mening dat niemand androgene middellen zou moeten gebruiken, maar de realiteit is nu eenmaal anders.

Wij als man zijnde schrikken van een vrouw die vanwege een vergrote clitoris (in de volksmond bifi) een metalen strip in haar poseerslip draagt, staat tegenover dat vrouwen zich krom lachen om verschrompelde testikels, bitchtits en vroegtijdige mpb

Smoothmold zei:
Vraagje: wat voor sups gebruikte Anja Langer in haar tijd? Ook AAS?

Ja





Waar het uiteindelijk alemaal op neerkomt is waar kijk je naar en ik denk dat de meeste mannen de dames BB meer beijken als lustobject dan als atlete. Dus de hoeveelheid spier is niet het belangrijkst maar de ****ability
 
Back
Naar boven