XXL Nutrition

Veel te dik (overgewicht) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik eet alleen maar eiwitten uit die pakken ;)
Heb een pas van de Sligro en haal per keer 6 liter ervan. 15gr eiwit per 100ml geloof ik.
Nou maaltijdje met 100gr kip, 100ml eiwit, een beetje peper en 50gr noten en je zit aan een heerlijke eiwit maaltijd! My favorite haha!
 
Hallo allemaal..

Ik zit echt met een mega groot probleem. Ik ben een jonge van 20 jaar en heb kan ik wel zeggen ernstige gewichtproblemen. Ik ben nu 1.83 en weeg 118 kg. Geen spier masssa meer gewoon veel en veel vet. Ik sport al jaren en jaren (soms iets meer soms iets minder). Voetbal al 12 jaar en doe laatste 2 maanden ben ik ook aan kickboxen. (ene keer fanatieker dan andere keer)

Ik wil gewoon gewicht kwijt joh, en wil daarbij graag snel resultaten zien om mijn motivatie toch hoog te houden.

Korte omschrijving van mij eetpatroon.
- veel eiren.
- vlees (vettig vlees).
- aardappelen (niet droog maar met jus ofso).
- weinig tot geen groente/fruit.
- vaak laat nog dikke/vette happen naar binnen werken.

Ik wil gewoon 30 kilo kwijt. Ook al duurd het super lang om mijn eind doel te bereiken zoalng ik maar wel snel resultaten zie.
(ik heb nu ook een "stack' gekocht 7-phenyl stack ik hoop dat die mij wat kan ondersteunen)

Kan iemand mij hier helpen met tips en misschien een helpen met het maken van een voedings/sportschema.

Alvast bedankt!

Zelfde als ik, ik wil er graag 20 kwijt, weeg nu 97 bij 1.78m met een vetpercentage van 27%

Heb al hyperdrive 3.0 geprobeerd en lypo 6 , maar daar wordt je nerveus van en vind ik niet zo goed..

Heb echt al vanalles geprobeerd, de kunst zal toch zijn denk ik minder eten, vooral savonds na 9 u niet meer eten, tot 6u sochtends. Sochtends veel eten, en de rest wat minder.. En misschien omega 3 capsules, dat is goed voor de spijsvertering..
 
Ga hardlopen bijvoorbeeld, en eet voldoende (en gezond). Je kunt natuurlijk ook gaan BB'en, krachttraining. En inderdaad geen snacks 's avonds, want 's nachts verteer je weinig, en dat gaat aanzetten...

Succes ermee.
 
Ga hardlopen bijvoorbeeld, en eet voldoende (en gezond). Je kunt natuurlijk ook gaan BB'en, krachttraining. En inderdaad geen snacks 's avonds, want 's nachts verteer je weinig, en dat gaat aanzetten...

Succes ermee.

Niet hardlopen voor zware mensen ;) De weegschaal vind dat leuker dan je knieschijven!
 
Zelfde als ik, ik wil er graag 20 kwijt, weeg nu 97 bij 1.78m met een vetpercentage van 27%

Heb al hyperdrive 3.0 geprobeerd en lypo 6 , maar daar wordt je nerveus van en vind ik niet zo goed..

Heb echt al vanalles geprobeerd, de kunst zal toch zijn denk ik minder eten, vooral savonds na 9 u niet meer eten, tot 6u sochtends. Sochtends veel eten, en de rest wat minder.. En misschien omega 3 capsules, dat is goed voor de spijsvertering..

Ga eens kijken naar wat je op een dag eet, niet alleen naar hoeveel... maar vooral WAT. Eet gewoon gezond/natuurlijk en ga bewegen ipv meteen met die rotzooi te beginnen. Er zijng een wonderpilletjes om veel af te vallen behalve gewoon goed voor je zelf te zorgen..

Niet hardlopen voor zware mensen ;) De weegschaal vind dat leuker dan je knieschijven!

Idd, niet verstandig voor je gewrichten...krijg je later alleen maar spijt van..
 
Back
Naar boven