XXL Nutrition

Veel te zware kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gladiator

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 mrt 2003
Berichten
100
Waardering
0
De volgende kuur ga ik doen:

week 1-5: 40 mg dianabol p/d
week 1-9 500 mg testo p/w
week 1-9 400 mg deca p/w

nakuren met proviron, nolvadex en hcg

Ik train nu ruim 3 jaar en ben zo'n 15 kilo vetvrije spiermassa aangekomen, heb al 1 kuurtje gedaan en weeg nu 90 kilo, lengte: 1:90 en heb een vetpercentage van 6 %.

Nu is de vraag of deze kuur nu niet veel te zwaar is. Gasten op de sportschool zeggen dat je met deze kuur zo'n 10 kilo aankomt en 15 kilo verliest en zeker maanden last heb van depresiviteit. Verder beweren ze dat zo'n kuur geen zin heeft omdat de spieren verzadigd raken en de extra deca en testo voor geen extra effect zorgen. Kan ik niet beter deze hoeveel heden verdelen over 2 kuurtjes.

Graag jullie mening...
 
Ik vind het een goede massakuur hoor, het enige wat ik zou veranderen is equipoise ipv de nandrolone.
Verder 4 weken nakuren en goed blijven eten, wat creatine na de kuur en je zal zeker heel wat massa behouden.
Voor je behoud ben je zelf verantwoordelijk, het is onzin om op voorhand te zeggen dat je meer verliest dan je wint, dat die gasten eerst maar eens bedenken wat je moet doen om je gewonnen massa vast te houden.
 
Die gasten op jou gym zijn niet op de hoogte van nieuwe onderzoeken. die gasten leven nog in het verleden.

De nakuur zou ik niet met proviron doen. Zeker niet, want dat blijft je testo onderdrukken.
Je kan de proviron wel gedurende de hele kuur gebruiken met een lichte dosering om aromatisering tegen te gaan. en voor extra bezetting van je receptoren.

De HCG zou ik tijdens week 7-8-9 gebruiken. door hem na de kuur te gebruiken onderdruk je je eigen LH waardoor je alsnog overnieuw moet opstarten.

En de nolva zou ik dan gewoon 20mg ED doen na de kuur. en eventueel femara tijdens de nolva zodat je echt geen oestro in je lichaam hebt en je IGF-1 wel stijgt waardoor je dus nog steeds anabool bezig bent..
Dat van de femara is een nieuw idee..

Als je het doet zoals ik beschreven heb, met de proviron, HCG, nolva kan je afhankelijk van je voeding idd eventueel wel een kilo of 8-10 winnen waarvan je misschien 2kg zou kunnen kwijt raken na je laatste pil.

Welke testo ga je nemen?
 
Vind deze kuur niet overdreven zwaar, als je het te zwaar vindt kan je alleen bv. 8 weken test enth. pakken. Weet natuurlijk je vorige kuur niet? En zou zeggen " Be your own guide" oftewel, doe veel research, vertrouw niet teveel op wat een paar homies bij jouw op de gym zeggen.

:to: hoeveel mg. proviron zou je bij 500 mg test. enth per week moeten nemen ongeveer om vocht vasthouden e.d. te voorkomen??
 
m'n vorige kuur bestond uit 8 weken lang 600 mg deca p/w. Zelf was ik niet zo netjes met nakuren, maar nu een jaar later weeg ik zo'n 5 kilo zwaarder dan toendertijd in m'n top tijdens de kuur. In 1 jaar ben ik 10 kilo aangekomen. Ik ga tijdens deze kuur testo enanthaat gebruiken. Omdat ik zeker weet dat ik veel massa ga winnen, is dat niet mijn zorg. Ik vind het belangrijker om een goede nakuur samen te stellen. Jullie zeggen dus dat ik proviron het beste tijdens mijn kuur kan nemen i.p.v. erna. Nou heb ik ook weer gelezen dat proviron helpt je eigen testo spiegel weer op niveau te brengen. De h.g.c. zal ik dus de laatste 3 weken van mijn kuur moeten nemen en daarna te starten met 4 weken nolvadex. Nog meer suggesties?
 
Juist niet, proviron is een DHT middel en onderdrukt dus je testo alsnog.. voor de rest zou ik voor HCG en nolva gaan om na te kuren..
 
Voor 500mg test enth zou ik voorstellen om 25-50mg proviron ED te gebruiken.. maar dit is een mening is geen Feit.

Ik heb ook gelezen dat M dutroux kleine kinderen heeft verkracht.. dat gelooft toch ook niemand. hahahahaha
Hijzelf gelooft het niet iniedergeval.
 
Originally posted by gladiator
Gasten op de sportschool zeggen dat je met deze kuur zo'n 10 kilo aankomt en 15 kilo verliest Graag jullie mening...

Yeah.... right Dus je gaat kuren en als je eenmaal klaar bent weeg je na verloop van tijd 5 kilo lichter dan dat je woog ???

Als ik jou was zou ik een andere sport school nemen ...;)
 
Dat beketend als je 5 kilo verliest per kuur dat bv. coleman nu zo ongeveer -50 weegt??
 
Tja, die gozer van fitness weet waarschijnlijk dat ik em dan voorbij ga, daarom raadt hij het af, slecht voor zijn ego natuurlijk :scared:

Dan ga ik het volgende kuur:

week 1-5: 40 mg dianabol p/d
week 1-9 500 mg testo enanthaat p/w
week 1-9 400 mg deca p/w
week 7-9 HCG 3000iu / 1500iu p/5 dagen
week 10-13 Nolvadex 40mg/20 mg per dag

Dus de HCG moet ik echt in week 7,8 en 9 van de kuur doen? Vaak zie ik in schema's dat ze juist iets later beginnen....bijvoorbeeld in week 9.
Zal ik ook tijdens de kuur wat proviron gaan nemen, en met welke hoeveelheid, om het oestrogeen te onderdrukken. Na je kuur met proviron beginnen was niet zo verstandig.
 
Originally posted by gladiator
De volgende kuur ga ik doen:

week 1-5: 40 mg dianabol p/d
week 1-9 500 mg testo p/w
week 1-9 400 mg deca p/w

nakuren met proviron, nolvadex en hcg

Ik train nu ruim 3 jaar en ben zo'n 15 kilo vetvrije spiermassa aangekomen, heb al 1 kuurtje gedaan en weeg nu 90 kilo, lengte: 1:90 en heb een vetpercentage van 6 %.

Nu is de vraag of deze kuur nu niet veel te zwaar is. Gasten op de sportschool zeggen dat je met deze kuur zo'n 10 kilo aankomt en 15 kilo verliest en zeker maanden last heb van depresiviteit. Verder beweren ze dat zo'n kuur geen zin heeft omdat de spieren verzadigd raken en de extra deca en testo voor geen extra effect zorgen. Kan ik niet beter deze hoeveel heden verdelen over 2 kuurtjes.

Vervang de deca door boldenone, loop hem uit naar 10 weken, zorg dat je je HCG/Nolva post-cycle goed plant, dat je voldoende calorien in neemt tijdens en na de cycle en dit zit gewoon goed.

Met deca is het moeilijk te voorspellen wat je verlies na een kuur zal zijn, dus een klein foutje kan je al enkele kilo's kosten. Maar je zult zeker geen 15 kilo verliezen, evenmin als 10 kilo aankomen. Op 10 weken voor een getrainde athleet is dat niet te doen (tenzij je opzwelt met water van de deca/dbol combo).

Initieel kan dit veel zijn voor je receptoren, als je de dosis niet gewoon bent, maar er is voldoende bewijs die zegt dat estrogene factoren (en al deze producten zijn estrogeen) de androgene receptor upgraden, en Bill Roberts theorizeerde zelfs dat een gewone toename aan androgen steroiden de receptor doet upgraden. Dus wat nog waar is de eerste week, zal misschien geen waar meer zijn de 5de week.
 
Back
Naar boven