AndroidHealthClinic

Veel vet verliezen

Bezoekers in dit topic

Blashing123

Novice
Lid geworden
9 aug 2020
Berichten
28
Waardering
7
Hallo,
Ik ben begonnen met trainen een x aantal maanden met veel vet en veel te Veel kilo's.. de kilo's willen er niet echt meer afgaan en nu ben ik aan het overwegen om.een product als monster fat burner of t6 te nemen.. Iemand ervaring met deze producten om een grote vetmassa te verliezen?
 
Doe ik ook, zoek gewoon iets dat een beetje een duw kan geven.
 
Voeding optimaliseren zal je beter helpen dan een fatburner of iets dergelijks.

Wat zijn je staat nu?
Lengte Gewicht leeftijd
Wat en.hoe train je?
Hoe ziet je voeding eruit? Post deze even
Hoeveel val je per week af?

Dan kunnen wij je misschien dat zetje geven zonder die zooi.
 
Hallo,
Ik ben begonnen met trainen een x aantal maanden met veel vet en veel te Veel kilo's.. de kilo's willen er niet echt meer afgaan en nu ben ik aan het overwegen om.een product als monster fat burner of t6 te nemen.. Iemand ervaring met deze producten om een grote vetmassa te verliezen?
Verbranden beiden praktisch niets aan vet, geven enkel wat energie om door te trainen als je laag in kcal gaat
 
Doe ik ook, zoek gewoon iets dat een beetje een duw kan geven.

Niet gelijk naar de middelen grijpen ! Een fatburner gaat je niets brengen , een fatburner doet namelijk niets , je gaat er hoogstens meer van plassen ..

Voeding aanpassen is the key to succes !

Maar om eerlijk te zijn als je na een x aantal maanden al naar middelen wil grijpen heb je ten eerste geen ruggengraat en geen doorzettingsvermogen .
Daarnaast moet je je toch echt zelf de schuld geven dat je het zover hebt laten komen
 
Ach, in principe kun je die troep gewoon nemen. Tis alleen zonde van je geld omdat het je 0 resultaat gaat geven.
 
Zoals John Meadows het eens uitlegde.
Afvallen is als een kaartspel, gebruik niet alle kaarten tegelijk of ze zijn op.
Dus niet vanaf dag 1 veel minder eten, cardio burners etc.
Pas verstandig je voeding aan, niet gelijk een extreem defecit.
Werkt dit niet meer? Doe dan of de verhoudingen veranderen (bijv. minder carbs, ik ben zelf fan van hoger vet in dieet), en als dat niet meer werkt weer je kcal iets verlagen (je word lichter dus ook je behoefte veranderd).
Mocht je al dusdanig zijn gezakt voeg dan wat lichte cardio toe, kijk of dit werkt.
Daarna pas de cardio verlengen of vaker in de week.
 
Ervaring met alle fatburners: Ze doen niets voor je.

Kijk goed naar de vragen van Marina en probeer ze zo uitgebreid mogelijk te beantwoorden. Weet je het niet of heb je hier geen data over? Geef het eerlijk aan zodat wij daar eventueel ook tips over kunnen geven.
 
Niet gelijk naar de middelen grijpen ! Een fatburner gaat je niets brengen , een fatburner doet namelijk niets , je gaat er hoogstens meer van plassen ..

Voeding aanpassen is the key to succes !

Maar om eerlijk te zijn als je na een x aantal maanden al naar middelen wil grijpen heb je ten eerste geen ruggengraat en geen doorzettingsvermogen .
Daarnaast moet je je toch echt zelf de schuld geven dat je het zover hebt laten komen

Geen ruggengraat en geen doorzettingsvermogen. Dat is wel een vlugge conclusie... Het kán, maar het zal vooral een gebrek aan kennis zijn.
 
Back
Naar boven