XXL Nutrition

Veel vragen

Bezoekers in dit topic

De Jos

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 sep 2004
Berichten
308
Waardering
0
Hallo allemaal ben nieuw hier!En heb eigenlijk wat vragen!

Ik ben dus een smal piske en wil dus graag wat breder worden :p!Ik train al een jaar en heb nu een anders schema,en daar heb ik wat vragen over eigenlijk!
Als ge de onderkant van u borst wilt trainen hoe doet ge dat?Pompen en dan u voeter hogerop leggen niet?Ik doe nu halters met gestrekte armen in de lucht houden (liggen op een bank) en dan met blijvende gestrekte armen over mijn hoofd buigen!Is dit een goede oefening?Want ik vind dat de onderkant van mijn borst wel wat groter mag dan tonen ze ook groter!
Hebben jullie dat ook dat een borst groter is dan een ander?ons ma zegt dat dat is omdat aan de linkerkant u hart zit,is dit waar of ben ik de enige? :( :p

En hoe weet je of je overtraint?Ik doe nu al 1maand een ander schema en de dag nadat ik mijn borst heb getraind heb ik hier spierpijn aan,dat is dan goed neem ik aan?

Nog een probleempke,voor het trainen van schouders en triceps blijf ik ongeveer hangen met mijn gewicht!Ik hef niet veel maar hoger kan ik niet want dan krijg ik mijn herhalingen niet af!Ik heb pas nieuwe oefeningen genomen maar kan niet meer heffen,wat dan te doen?en om de hoeveel tijd moet je gewicht bijleggen?als je voelt dat je meer kan?

Maakt het uit welke spiergroepen je op welke dag doet?ik doe nu
borst triceps buik
biceps benen buik
onderarm borst buik
schouder rug buik
is dit ongeveer een goed schema?
(2x borst omdat ik vind dat deze achterlopen op de rest)

En dan the final question :D
Is het een goed idee om op een bepaald moment te blijven hangen met je gewicht en over te schakelen van trainen van massa naar het trainen van de vorm?en dan even later weer gewoon massa te doen ongeveer een half jaar vorm en een half jaar massa!

Sorry voor de vragen maar hier zit ik al even mee!Hopelijk kunnen jullie mij helpen!
alvast bedankt
grtz