AndroidHealthClinic

Veel werken en toch willen fitnessen

Bezoekers in dit topic

En waarom niet? Ken namelijk mensen die het jaren gedaan hebben.

geen echte bb'ers dan. als je 10 tot 14 uur in de horeca werkt blijft er niet genoeg tijd over voor meals/rust/ training.

iemand die lange dagen maakt in de horeca kan nooit op zijn natty max komen. of er ook maar in de buurt.
 
offer op om te winnen hoe slecht wil je het kom op laten we groot worden
 
horeca en BB gaan niet samen.

15 jaar terug werkte ik zelf ook onder zulke achterlijke omstandigheden in de horeca. 1 maaltijd op een 12 urige shift en dan nog met scheve ogen worden aangekeken. Geen grammetje vet op mijn lijf destijds.

Andere baan zoeken, desnoods andere horecabaan als dat je droom is...

niet mogen/kunnen eten wanneer je lichaam dat nodig heeft lijkt mij toch een goede indicator dat er iets niet klopt.
 
horeca en BB gaan niet samen.

15 jaar terug werkte ik zelf ook onder zulke achterlijke omstandigheden in de horeca. 1 maaltijd op een 12 urige shift en dan nog met scheve ogen worden aangekeken. Geen grammetje vet op mijn lijf destijds.

Andere baan zoeken, desnoods andere horecabaan als dat je droom is...

niet mogen/kunnen eten wanneer je lichaam dat nodig heeft lijkt mij toch een goede indicator dat er iets niet klopt.

Als je zo een job hebt dat je niets anders meer kan doen buiten werken,dan zoek ik wel ander werk :D
 
Als je zo een job hebt dat je niets anders meer kan doen buiten werken,dan zoek ik wel ander werk :D
Helemaal gelijk hoor. Waren allemaal wijze lessen :)
Knap troouwens dat je op zo een hoog niveau kan blijven sporten op die leeftijd, doe ik je niet na. Toen ik nog een jaar of 20 was had ik ook zo een gek regime van kickboxen,trainen,hardlopen. Maar dat trek ik nu echt niet meer. Vind het ook niet meer nodig overigens.
Heb nu een 3 maanden stop zelfs van dieet en train (voor het eerst in mn 17 jarige train-leef)
Niks gemist afgelopen maanden,integendeel. hahaha. Maar volgende week de gym weer eens opzoeken en rustig starten.
 
Dan vraag ik me toch af welke voordelen je hebt.

Meestal valt dit wat tegen maar ik heb hier wat geluk.
Auto, gsm en een loon dat ik nergens kan verdienen.
Alles officieel en in 3 jaar van kelner naar manager gegaan. Maar gewoon lange lange dagen en de nodige stress af en toe.

Maar ik doe de job echt graag.
Nu ik heb voor mij wel enkele zaken op orde gesteld sinds begin dit topic en het is dus wel degelijk mogelijk. T is kwestie van prioriteiten te stellen en als het werkdag is goed eten zonder al teveel voorbereiding ( dank je wel muscle meat )
 
Interessant. HOE heb je het opgelost?
 
Meestal valt dit wat tegen maar ik heb hier wat geluk.
Auto, gsm en een loon dat ik nergens kan verdienen.
Alles officieel en in 3 jaar van kelner naar manager gegaan. Maar gewoon lange lange dagen en de nodige stress af en toe.

Maar ik doe de job echt graag.
Nu ik heb voor mij wel enkele zaken op orde gesteld sinds begin dit topic en het is dus wel degelijk mogelijk. T is kwestie van prioriteiten te stellen en als het werkdag is goed eten zonder al teveel voorbereiding ( dank je wel muscle meat )

Dus toch mogelijk :D
 
Wat ben ik blij met m'n kantoorbaantje van 36 uur per week en een dik salaris.
 
Wat ben ik blij met m'n kantoorbaantje van 36 uur per week en een dik salaris.

Wou soms dat ik dit ook kon. Maar dat heb ik op school zelf vergooid destijds
 
Wat ben ik blij met m'n kantoorbaantje van 36 uur per week en een dik salaris.
Hier ook blij dat ik hoogstens 25 uur per week op kantoor zit bij een klant als ik zo het topic lees.
 
Wat ben ik blij met m'n kantoorbaantje van 36 uur per week en een dik salaris.

zonder denigrerend te willen doen naar nobody maar inderdaad....
Als ik dit allemaal lees.

Ik werk ook 38u per week op kantoor, kan mijn uren binnen een bepaalde marge zelf bepalen, goed betaald, goede extra legale voordelen, niet eens zo ver van huis. Elke vrijdag werk ik van thuis uit enz...

En nooit hoef ik in het weekend te werken (niet voor mijn kantoor baan althans)

Als ik dan mensen hoor praten die in de horeca werken of dergelijke... Dan stel ik me de vraag 'waarom zoek je u niets anders?'.
Desnoods school je je wat bij.

Kan me niet inbeelden dat iemand tevreden is met zijn job als je werken tijdens weekends, zon- en feestdagen, dit 10 tot 12u elke dag
en dan nog vaak aan een relatief laag loon.
Nee dank u
 
zwaar werk, weinig rust en trainen is om blessures vragen,
 
Ik sta smorgens 4:45 naast mn bed, rij dan naar mn werk, begin daar 7u, en werk tot 15:45,dan nog terug naar huis rijden, ben dan 17:15 thuis ongeveer, dus bijna 12u intens bezig heel de dag, en flink trappenlopen (10-15x 30m trap op en af) en dat 5x per week, en op zaterdag werk ik nog 10u voor de beun, en dan train ik 3x per week, dat gaat net ( met animal pak voor meer energie) en gewoon om de dag trainen, dat is redelijk vol te houden
 
Back
Naar boven