MuscleMeat

Veganist & dagelijks sporten

Bezoekers in dit topic

Zipony

Novice
Lid geworden
25 mrt 2016
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
86kg
Goede avond,

Ik ben nieuw hier. Ik ben benieuwd of er wat vragen van mij beantwoord kunnen worden.

Ik train dagelijks als volgt:

Maandag
40 minuten intensieve cardio & nieuwe oefeningen leren van mijn PT

Dinsdag
40 minuten intensieve cardio & zelf krachttraining benen billen

Woensdag
40 minuten intensieve cardio & zelf krachttraining buik en rug

Donderdag
40 minuten intensieve cardio & zelf krachttraining borst schouders armen

Vrijdag
40 minuten intensieve cardio & nieuwe oefeningen leren met mijn PT

Zaterdag
40 minuten intensieve cardio & zelf krachttraining alle spiergroepen

Zondag
VRIJ!

(Hierbij rijd ik 5 dagen in de week mijn twee paarden EN heb ik honden die ik elke dag een uur uitlaat en nog een paar keer een blokje mee om loop.)

Ik train pas sinds drie maanden zo intensief, de eerste maand ben ik 10 kilo afgevallen zoals gewenst door alleen maar HIT lessen mee te doen en interval trainingen te doen met mijn PT.

Nu wil ik mijn vormen graag behouden en meer massa krijgen en zijn we begonnen met krachttraining anders zou er waarschijnlijk niks overblijven van mijn vrouwelijke vormen.

Maar nu zit ik dus met mijn voeding.. Ik ben bang dat ik het misschien verkeerd doe ook al loop ik nog nergens tegen aan. Dus tips zijn welkom!


Ik eet geen vlees, vis, melk en kaas dus.