Fitness Seller

Veganistische Webshops

Bezoekers in dit topic

Arminius

Epic Ruler
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
72.388
Waardering
38.160
Gaarne had ik wat informatie ingewonnen m.b.t. betaalbare (!) veganistische webshops.

Qa6lDME.jpg
 
Wat zoek je precies? Eiwitpoeders?
 
Wat zoek je precies? Eiwitpoeders?

Alles onder de zon qua (low fat) plantaarde proteïne bronnen. (Split Kikkererwten, Spliterwten, Groene Linzen, etc)
 
Alles onder de zon qua (low fat) plantaarde proteïne bronnen. (Split Kikkererwten, Spliterwten, Groene Linzen, etc)
Hmm, een webshop daarvoor weet ik niet zo. Ik haal alle groenten/peulvruchten e.d. gewoon in de supermarkt.
Going vegan?
 
Ik kan geen pm naar je sturen.
Maar QNT vegan protein is wel aardig. De Vegan Protein van Max sport is goed van smaak en naturel.
Ik weet wel iemand die voor een webshop werkt en meer van dit soort producten heeft.
Ik kan een nam via PM sturen... als ik je kan PM en.
 
Inventaris

Hak 500g Spliterwten (gedroogd) €0,99 | €1,98/Kg | 22/61/2
Lassie 300g Split Kikkererwten (Kortkokende) €1,99 | €6,63/Kg | 23,2/43/5/5
Lassie 300g Groene Linzen (Kortkokende) €1,99 | €6,63/Kg | 24/49,9/1,9

Allen bij AH (Vlaanderen) gekocht.
 
Laatst bewerkt:
Kijk dan eens bij Smaakt op de site. Ook veel peulvruchten ed.
[Link niet meer beschikbaar] 2,99 per 500 gr

Veel AH winkels verkopen ook de producten van Smaakt.
 
Bij de AH kun je alles halen wat je nodig hebt.
 
Pasta obv kikkererwten, rode linzen, groene erwten... kan je ook eens proberen
 
Of een website met gemaakte gerechten die je in de supermarkt kan halen zou ik ook handig vinden. Op zich zou ik nou al een tijdje wel al wat vegan eten in mijn dieet willen inpassen zo nu en dan (niet van plan compleet naar de dark side te gaan). Alleen probleem is dat ik niemand ken die vegan eet en ik geen zin heb om daar zoveel tijd in te steken.
 
De grootste landdieren (neushoorn, olifant, bizons) eten alleen planten, dus conclusie: van planten kan je huge worden en supergespierd.
 
Of een website met gemaakte gerechten die je in de supermarkt kan halen zou ik ook handig vinden. Op zich zou ik nou al een tijdje wel al wat vegan eten in mijn dieet willen inpassen zo nu en dan (niet van plan compleet naar de dark side te gaan). Alleen probleem is dat ik niemand ken die vegan eet en ik geen zin heb om daar zoveel tijd in te steken.
Begin in ieder geval dan vegetarisch, dat is prima te doen.
 
Of een website met gemaakte gerechten die je in de supermarkt kan halen zou ik ook handig vinden. Op zich zou ik nou al een tijdje wel al wat vegan eten in mijn dieet willen inpassen zo nu en dan (niet van plan compleet naar de dark side te gaan). Alleen probleem is dat ik niemand ken die vegan eet en ik geen zin heb om daar zoveel tijd in te steken.
Bij de Lidl heb je nu in de diepvries kant en klare vegetarische gerechten. Misschien daar eens mee starten?
 
Omdat je met melkconsumptie ook de vleesproductie mogelijk maakt.
 
Back
Naar boven