XXL Nutrition

Veganistische Webshops

Bezoekers in dit topic

De grootste landdieren (neushoorn, olifant, bizons) eten alleen planten, dus conclusie: van planten kan je huge worden en supergespierd.

Maar die zijn ook dik. Ik ben een powerlifter en ben dus ook dik maar ik eet wel vlees ???
 
Bij de AH kun je alles halen wat je nodig hebt.

Dat zou goed kunnen. Kan me alleen niet voorstellen dat er geen webshop à la MusleMeat, met bijhorende voordelen, voor veganisten bestaat.
Maar die zijn ook dik. Ik ben een powerlifter en ben dus ook dik maar ik eet wel vlees ???

Maar ben je zo sterk als Patrik?


Nou? :mad:
 
Melk wordt door een koe maar tijdelijk geporduceert na het op de wereld zetten van een kalf, dus om veel melk te produceren moeten er ook beel kalveren op de wereld worden gezet die dus weer opgegeten worden.

Help Nederlandse kalveren, samen met Wakker Dier
 
Melk wordt door een koe maar tijdelijk geporduceert na het op de wereld zetten van een kalf, dus om veel melk te produceren moeten er ook beel kalveren op de wereld worden gezet die dus weer opgegeten worden.

Help Nederlandse kalveren, samen met Wakker Dier

6300 liter melk per jaar (1 kalfje per jaar)

Dus als je liter melk per dag drinkt is dat 1 liter melk voor 20 jaar lang per kalfje. Zit per liter melk ook nog eens 3.5 gram eiwitten in, dus als je 1 eiwit shake met melk drinkt per dag (50 gram eiwitten totaal) zit je grofweg op 15 jaar aan shakies per kalfje.

Dus je maakt net zoveel beesten dood door je leven lang aan de shakies te zitten of met een groep vrienden bij de KFC te vreten.

Beetje kut argument dus als je t mij vraagt :roflol:
Hoeveel beesten zijn er uitgemoord/verdreven om die sojabonenplantage te bouwen?

En geloof niet dat voor eieren dieren dood gemaakt hoeven te worden, dus ei zou dus in principe wel mogen :scratch:
 
Ik geef het alleen maar aan zodat iemand die twijfelt tussen vegetarisch of veganistisch ook weet waar hij tussen kiest. Zelf eet en drink ik volop zuivel en eet ik gemiddeld 300 gram vlees per dag.

Voor eieren gaan ook veel dieren dood, de haantjes worden namelijk gewoon vernietigd omdat die geen eieren kunnen leggen.
Waardeloze Haantjes
 
Er bestaat trouwens wel al zoiets:
[Link niet meer beschikbaar]
 
Er bestaat trouwens wel al zoiets:
[Link niet meer beschikbaar]
Dezelfde producten zijn alleen nog duurder dan in een gewone supermarkt.
En ze verkopen geen granen en peulvruchten ed.
 
Dat was de eerste hit op google, ik denk dat als je even zoekt je vast wel andere shops kunt vinden.
 
Was bij mij inderdaad ook de eerste hit.... dacht even checken.... maar dat soort webshops zijn gewoon extreem duur terwijl veel van die producten gewoon bij appie te koop zijn. Vaak hebben dit soort winkels ook gluten/lactose vrije dingen... maar helaas onbetaalbaar...
 
Ik geef het alleen maar aan zodat iemand die twijfelt tussen vegetarisch of veganistisch ook weet waar hij tussen kiest. Zelf eet en drink ik volop zuivel en eet ik gemiddeld 300 gram vlees per dag.

Voor eieren gaan ook veel dieren dood, de haantjes worden namelijk gewoon vernietigd omdat die geen eieren kunnen leggen.
Waardeloze Haantjes

Die hoeven niet dood gemaakt te worden, al hadden wij die van de buurman wel op de bbq gedaan :roflol:
 
Back
Naar boven