XXL Nutrition

Peiling Vegetariers/veganist dieet

Bezoekers in dit topic

ozy038

Novice
Lid geworden
27 jan 2015
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
79kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

Ik doe onderzoek naar vegetariërs/veganisten die hun macro's meten. Ben jij vegetariër/veganist laat me dan weten hoe je aan je gerechten komt en hoe je dit berekent.
 
Ik ben veganist, maar ik neem vlees, melk, eieren, als supplement om aan mijn macro’s te komen.
 
06a6128a2f334978849112abd7e21347--vegan-humor-vegan-memes.jpg
 
Gelieve hier alleen serieus te reageren.

23473086_1920173184909612_4824134062570065669_n.jpg
 
Eet sinds 2 maanden vegetarisch. Ik eet eigenlijk hetzelfde om aan mijn macro's te komen maar dan vervang ik vlees en vis door sojaproducten of andere vleesvervangers. Ik neem ook whey omdat zonder vlees of vis het iets lastiger is aan mijn eiwitten te komen. Ik heb ook b12 pillen die ik neem. Verder mis ik het niet in mijn dagelijkse dieet, maar omdat ik vlees wel erg lekker vind bestel ik wel af en toe wat lekkers als ik uit eten ga of een goeie hamburger zo nu en dan.
 
Eet sinds 2 maanden vegetarisch. Ik eet eigenlijk hetzelfde om aan mijn macro's te komen maar dan vervang ik vlees en vis door sojaproducten of andere vleesvervangers. Ik neem ook whey omdat zonder vlees of vis het iets lastiger is aan mijn eiwitten te komen. Ik heb ook b12 pillen die ik neem. Verder mis ik het niet in mijn dagelijkse dieet, maar omdat ik vlees wel erg lekker vind bestel ik wel af en toe wat lekkers als ik uit eten ga of een goeie hamburger zo nu en dan.

Dus je bent eigenlijk deeltijd vegetarisch.
Vooral als het je uitkomt.
 
Als je dagelijks whey neemt ben je natuurlijk geen veganist.

Sowieso scheelt het een hoop of je vegetarier of veganist bent, zeker in de wijze waarop je aan je eiwitten kunt komen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven