MuscleMeat

Veilig bench pressen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

davidboogie

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 aug 2008
Berichten
2.672
Waardering
325
Lengte
1m80
Massa
115kg
Vetpercentage
> 50%
yo dudes,

zat al een tijdje te denken over het feit dat ik altijd iemand moet lastigvallen om eens
te komen spotten op de bench, was dus op zoek om misschien iets dat me kon helpen, kwam ik dus dit tegen
http://www.youtube.com/watch?v=GmlrG0SGWFw

Of de website [Link niet meer beschikbaar]


Wat denken jullie ervan?
Aanrader?
 
Daar heb je toch de spotters aan de zijkant voor?
 
in mijn gym dus niet!
ook geen power rack of zo, puur een bench eigenlijk
 
in mijn gym dus niet!
ook geen power rack of zo, puur een bench eigenlijk

Gewoon instructeur lastig vallen. Dit is meuk.
Ik zou me echt niet veilig voelen onder zoiets.
 
Daar heb je toch de spotters aan de zijkant voor?

Spotters zijn voor als je het niet haalt... failure dus.... kun je ook ver vandaan blijven als je geen spotters hebt (of zat mensen maar niemand die 100+ kilo kan deadliften tsss).

Ongelukjes waar je je tegen wilt beschermen met stangen of vage touwtjes daar kan geen spotter tegenop. (ik zeg altijd dat als je de stang laat vallen ik hem pas opvang na de tweede stuit)

Oh, en geen sluitringen op je stang doen zodat je de schijven er af kan laten glijden als je klem komt te zitten... das ook een oplossing.
 
Spotters zijn voor als je het niet haalt... failure dus.... kun je ook ver vandaan blijven als je geen spotters hebt (of zat mensen maar niemand die 100+ kilo kan deadliften tsss).

Ongelukjes waar je je tegen wilt beschermen met stangen of vage touwtjes daar kan geen spotter tegenop. (ik zeg altijd dat als je de stang laat vallen ik hem pas opvang na de tweede stuit)

Oh, en geen sluitringen op je stang doen zodat je de schijven er af kan laten glijden als je klem komt te zitten... das ook een oplossing.

Sorry, maar van dat stuk tekst begrijp ik geen ene moer
 
Sorry, maar van dat stuk tekst begrijp ik geen ene moer

wat niet,

dat van niet tot failure trainen ?

Of dat van een gym waar mensen zat rondlopen maar niemand die in staat is het gewicht dat jij bencht te deadliften ?
 
wat niet,

dat van niet tot failure trainen ?

Of dat van een gym waar mensen zat rondlopen maar niemand die in staat is het gewicht dat jij bencht te deadliften ?

Nu begrijp ik het:D Ik vond je zinsopbouw gewoon vaag waardoor ik het niet begreep:D

:thumbup:
 
Back
Naar boven