XXL Nutrition

Sticky Veilig wegwerpen van spuiten & naalden

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veilig wegwerpen van spuiten & naalden

Omdat niet iedereen de mogelijkheid heeft om naalden en spuiten op een professionele wijze weg te werpen volgt hier een gemakkelijke en veilige manier om dit zelf te doen. Het kost slechts enkele euro's en al het nodige materiaal is gemakkelijk te verkrijgen.

Je hebt nodig:

  1. Een stevige plastic pot, bijvoorbeeld van een schoonmaakproduct of de potten van supplementen met een goed schroefbaar deksel. Ik heb een lege pot whey gebruikt.
  2. Gips, PU-schuim of een ander soort snelle droge vulling. Ik heb PU-schuim gebruikt, te vinden in elke doe-het-zelf zaak.
  3. Een tube secondelijm of andere sterke en sneldrogende lijm.

wegwerpennaalden.jpg


De eerste foto is de pot vol met de spuiten en naalden van de in voorbije maanden toegepaste therapeutische injecties ;)

De tweede foto is de pot volledig gevuld met het PU-schuim. Waarom? Dit zal iedereen (behalve een idioot) stoppen om de bus open te maken en er iets uit te halen aangezien alles aan elkaar plakt. Plus, geen (verdacht) rammelend geluid.

De derde foto is de bus, gevuld met PU-schuim, en het deksel erop gekleefd. Waarom? Wel, nu zou enkel een idioot EN een hopeloos geval zover gaan om de pot open te zagen.

Conclusie

Als verantwoordelijke volwassenen die naalden en spuiten nodig hebben voor een aantal dingen, is het ONZE verantwoordelijkheid om deze op een veilige manier weg te werpen zodat deze niet in handen komen van kinderen of naïevelingen.

Het is volgens mij niet teveel gevraagd, slechts enkele euro's voor het schuim en de secondelijm, en iedereen heeft wel een lege pot over van whey/gainer. Je hebt dit slechts nodig na lange tijd , want er kan best veel in zo'n bus. Dus wees verstandig en maak dit potentieel gevaarlijk afval onbereikbaar voor de onschuldige naïevelingen om hen tegen zichzelf te beschermen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven