AndroidHealthClinic

Vel teveel na afvallen. Hoe voorkomen?

Bezoekers in dit topic

Met 25 kilo afvallen als man naar 85 kilo zal je niet veel hangend vel kan krijgen. Ik ben een aantal jaar terug ook 23 kilo afgevallen. En had alleen een beetje het idee dat het hing bij mijn knieen.

Maar na een tijdje trek dat ook wel bij. Zeker als je ook spieropbouwende training doet zal er na een tijdje niets te zien zijn.

Denk niet dat er een probleem zal zijn bij jou. Als je nu 50 kilo of meer af zou vallen is het wat anders. Maar 25 kilo nee daar moet je je niet druk om maken.
 
Happy jouw situatie kan je nutuurlijk niet vergelijken met deze.. Jij bent veel en veel meer afgevallen.
 
Happy jouw situatie kan je nutuurlijk niet vergelijken met deze.. Jij bent veel en veel meer afgevallen.

Is ook overdreven van mij natuurlijk zou gek zijn zeg :D meters vel ....Ik zie gelijk die vrouw uit amerika die totaal gelift was :eek:
 
Ga ongeveer 20% onder je onderhoud eten en zorg dat je niet meer dan 1kg/w afvalt. Zorg voor voldoende mineralen en vitaminen en véééééél drinken. Als je kan laat dan elke week je vet% meten of toch minstens om de 2 weken dan weet je of je goed bezig bent.
Als je deze richtlijnen volgt hoef je je geen zorgen te maken.
 
he rat, wat heeft t3 nou hiermee te maken. t3 zorgt ervoor dat je sneller afvalt. Wat heeft dat nou met hangende vel te amken.
Ik zou t3 niet nemen is zeer schadelijk voor je, met geode voeding en sporten kan je makkelijk afvallen.
Ik word een beetje ziek van die gasten die meteen hier op de site met zulke dingen zoals (t3) komen aankakken. Waarschijnlijk weet jij niet eens wat het is en je roept maar wat hiero bro.
 
Idd. Ik zie me niet meteen T3 of Clenbuterol nemen. Dat laat ik aan de pro's en freaks over.
 
Groot gelijk. Als je gewoon zo kan afvallen moet je dat zeker doen. Voeding en training doet een hele hoop.
 
Je bent nog jong dus je huid is nog veerkrachtig, en 25 kilo valt inderdaad best mee. Komt wel goed.
 
vis in je schema gooien schijnt een goed effect te hebben voor je huid
volgens mij vooral kabeljauw...
 
Ik zit met net hetzelfde ... van 108 naar 83 gegaan ...
Het zag er rampzalig uit, een stuk vel hing over mijn onderbuik.
Freaky gewoon ... ondertussen zit ik terug op 89 zonder verhoging
van mijn vetpercentage. En het ziet er al wat beter uit. Nog niet strak
maar wel al beter.

Heb er werkelijk alles op na gelezen en dit is wat ik heb geleerd:
voeding: visolie, vitamines A, E, & C
smeren: goede creme met A, E en Aloë Vera
onderhoud: scrubben moet je doen !

Maar vooral -> je moet het tijd geven ... eens je op een gewicht bent,
kan het één a twee jaar duren todat het vel terug zit zoals het hoort te zitten.

(moet wel zeggen sinds ik Testo-sting en Lean Gainer gebruik, lijkt het wel alsof
er weer wat minder aanzit. Mss ook hormoon-gerelateerd dat het betert ... )
 
Laatst bewerkt:
:haha: het is totaal hopeloos voor you

kzou gewoon nog keiveel eten :D :loopband:

(maar e grapke he )
 
Ah Robke jij hebt er dus wel last van gehad.
Mag ik vragen hoe groot je bent (lengte) en in hoeveel tijd je die 25kg bent kwijt gespeeld?
 
Wel, het is in een soort van jojo gegaan ;)

Ben een metertje 74 groot en woog een denderende 113kg
Toen ben ik dus gedropt naar 82, met het vel-overschotje
als bewijs ervan ;) Na een dikke 2 jaar was dit bijna zo goed als
verdwenen.

Toen door tal van omstandigheden, heb ik mij gewoon laten
hangen en ben ik terug bijgekomen tot 103. Terug mijzelf
samengeraapt en wederom gedropt tot 83. En lap, weer was
mijn velletje daar.

Nu zit ik anderhalf jaar verder en het begint weer langzaam maar
zeker weg te trekken. Het heeft ook met je aanmaak van elastine
te maken en dit vermindert als je 30 wordt, dus ik mag nu zeker
niet meer bijkomen :D
 
goeie topic, voor zwaar gewichten... ben echter 34 en heb slechts 74 kg te torsen en dat is het zwaarste wat ik ooit ben geweest dus op dit onderwerp kan ik weinig zeggen behalve dan dat Chroom, omega drie (beste als vis) en een goed eetpatroon er zeker voor zorgen dat ook voor mensen onder de 30 een strakke buik nog wel bereikbaar is.. succes...
 
Beste manier om het te voorkomen is NIET ZO VET WORDEN !

nee echt.

Afgezien daarvan, huid soepel houden en de tijd geven om weer wat strakker te trekken. Verder hopen dat je leeftijd wat helpt. Op je 22e gaat het gelukkig een stuk beter dan op je 55e. Als vrouwen weer een strakke buik kunnen krijgen na een bevalling, dan zal het met jou ook wel goed komen... gewoon wat geduld.

Andere oplossingen:
- kweek meer spier om het op te vullen
- leer er mee leven
 
Beste manier om het te voorkomen is NIET ZO VET WORDEN !
Dat is al te laat lol.
nee echt.

Afgezien daarvan, huid soepel houden en de tijd geven om weer wat strakker te trekken. Verder hopen dat je leeftijd wat helpt. Op je 22e gaat het gelukkig een stuk beter dan op je 55e. Als vrouwen weer een strakke buik kunnen krijgen na een bevalling, dan zal het met jou ook wel goed komen... gewoon wat geduld.

Andere oplossingen:
- kweek meer spier om het op te vullen een gespierde buik is nu ok ni echt groot he...
- leer er mee leven
nope

Ben nu 7 kilo lichter en het vel gaat goed mee dus ik heb er een goed oog in.
Toen ik 17 was is het goed meegekomen dus ik hoop dat het het dit keer ook gaat doen.
 
Tsja, sommige mensen komen nu eenmaal sneller bij dan andere.
Hangt van je lichaamstype af. Ik kom bv snel bij qua vet, maar
ook qua spiermassa. Dus enige oplossing is cardio en gewichttraining
wil ik het onder controle houden.



Gouden Tip qua pottekes & zalfkes: Barmon Stretch Cream

Werk bij vel op overschot en striemen ... EN het werkt echt.
Enige nadeel is : je moet hem in Amerika bestellen
en is best wel prijzig.
 
het trekt lanzaam toch vanzelf weer bij off ?
 
Je huid kan een hoop hebben en je bent nog jong dus kan het meevallen voor je .
Want ik merk zelf dat mijn huid op andere plekken mooier bij getrokken is.
 
Back
Naar boven