VenceslaoOnofrio
Novice
- Lid geworden
- 22 aug 2023
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 30%
.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Je eet te weinig, waardoor het een lijdensweg zal worden en je onnodig gaat afzien waardoor het een kwestie van tijd is voordat je opgeeft.Voeding
Qua voeding weet ik prima wat wel en niet gezond is. Mijn valkuil is vermoeidheid en stress of neerslachtigheid, dan kies ik voor suiker en vet. Voor de komende 6 weken wil ik schoon eten. Ik wil koolhydraten beperkt houden. Mijn ontbijt is sinds 14 augustus 500 gram magere franse kwark met een handvol blauwe bessen. 'S middags eet ik 2 koolhydraatarme crackers met makreel/tonijn/kipfilet/zalm. Avondeten is variabel. Voor nu hou ik macro's niet bij, maar mocht ik stageneren ga ik dit zeker bij houden.
Lengte 190cm
Leeftijd 32
Gewicht 95
Dit!Misschien een goed idee om 2 a 3 verschillende ontbijtjes en lunches te maken waarbij ik precies weet wat de macro's daarvan zijn.
Als je week 1 van je cut 200min cardio doet verbrand je x kcal. Doe je in week 2 100min cardio dan verbrand je minder kcal en heb je het idee ben niet afgevallen dus minder kcal eten. Je moet alles zo consistent mogelijk houden. Tevens beginnen met uren cardio pw is gewoon een lijdensweg aangezien je dit elke week moet aanhouden en gegarandeerd dat je na x aantal weken er een schijt hekel aan krijgt.Dank je. Dat uithongeren niet de oplossing is ben ik me van bewust. Wat is een nadeel van uren cardio? Ik ben benieuwd, want met 2 keer wielrennen zit ik al snel op 5 uur cardio. Omdat ik hardlopen en wielrennen ook erg leuk vind zou ik dat graag in mijn schema houden.
Bedankt @Mentat. Een informatief voorbeeld. Ik ben gelijk begonnen met de oefeningen. Ik ben zo stijf als een hark, maar ook dat is te trainen. Ik gebruikte 5kg schijven, misschien eens proberen op 2.5kg schijven waardoor ik minder op mijn voorvoet sta. Ikzelf heb niet de indruk dat de kracht uit mijn tenen komt, maar ik wil ook niet eigenwijs zijn tov een trainer.
De laatste 3 nachten, respectievelijk 8/7/8.5. Vrij goed volgens mij. Ik voel me het best met 8 a 8.5 uur slaap.
Zo deadliften is ... misschien niet optimaal.Zondag getraind. 5 sets deadlift, 3x10x60 en 3x12x80.