Fitness Seller

Vendetta - Xtreme Formulations

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star6.png
6/10 +- Twijfelgeval


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 50% meer bloed in de spieren.
    Grotere pomp.
    400% meer spiergroei
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? slecht, cherry
  • Welke dosis heb je gebruikt? anderhalve schep voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Winkel van de gym
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 64,50EUR
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. De werking is niet echt wat de producent zegt, maar het geeft je die extra boost om nog een setje erbij te lappen

Mijn review:

Ik heb voor elke training 1,5 schep vendetta gepakt, de eerste 3-4 dagen merk je er niets van. Marr dan ervaar je een grotere pomp + groter uithoudingsvermogen + mentale kick.

Terwijl ik op vendetta zat ben ik ongeveer 2,5kg aaangekomen, weet niet of dit vocht of spiermassa is :p waarschijnlijk een combinatie van beide.

Verder vind ik dat de prijs echt TE hoog is voor wat het eigenlijk is.. voor 20 servings 65 EUR is echt wel te veel.

Gecombineerd met een massgainer kan vendetta wel goed zijn, ik heb het met mammmoth 2500 gecombineerd en het geeft echt die extra boost..

vendetta_extreme.jpg
 
die prijs alleen al voor 20 servings :eek:
 
op nederlandse sites kost ie ongeveer... €47.50
 
Ik heb hem vorige week bij XXL bestelt, voor 46 euro. Smaak vond ik wel goed te doen. Training ging echt super, kon meer setjes doen dan anders, maar ik had er ook NO Xplode bij gebruikt voor het eerst. Vind het allebei goede producten, maar als ik nog scholier was geweest, en geen full-time baan had zoals nu, had ik het NIET gekocht vanwege de prijs.
 
ik ging altijd lekker op vendetta, vooral de wilskracht en motivering tijdens de training vlogen omhoog, echt het gevoel van door te kunnen blijven gaan!
 
Een vriend van me kreeg er hartkloppingen van, vreemd!
 
Ik vind het een top product!!!
En ik vond de smaak wel lekker
 
ik ging altijd lekker op vendetta, vooral de wilskracht en motivering tijdens de training vlogen omhoog, echt het gevoel van door te kunnen blijven gaan!

jup das ook wat het bij mij deed :p maar de prijs is echt te hoog, anders zou ik het zeker nog kopen
 
ik vind het een topprodukt die je echt voelt werken
 
tja die prijs is idd een nadeel i agree with that
 
ik ging altijd lekker op vendetta, vooral de wilskracht en motivering tijdens de training vlogen omhoog, echt het gevoel van door te kunnen blijven gaan!

same here ;)

ik had het gebruikt toen het pas uit pas, toen was het een vieze orange smaak. maar ik hoor dat die cherry goed te doen is.
 
Vond vendetta ook wel lekker qua gains! Alleen je hebt teveel betaald, heb destijds 50 euri betaald.
 
Back
Naar boven