MuscleMeat

Vendetta - Xtreme Formulations

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star4.png
4/10 ++ Afrader


  • Soort supplement: Snelle koolhydraten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Combinatie van suikers en aminozuren die zonder vertering direct naar de spieren gevoerd worden.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Pot (Ongeveer 20 trainingen)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Cherry, smaak goed.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 serving op 500 ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodybuilding.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? In de winkel krijg je kassa korting.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €30 (omgerekend, hier in Belgie te verkrijgen aan ong €60)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Dit supplement doet wat het moet doen volgens de beschrijving!

Mijn review:

Dosering was zoals vermeld op de pot.
Verwachtte er niet al te veel van, en kreeg ook niet al te veel terug.

Voelde geen extra pomp, kracht nam ook niet merkenswaardig meer toe dan normaal.

Indien gekocht in België zou het veel te duur zijn. In mijn ogen is een goed uitgebalanceerde shake met whey en dextrose, of nog beter, met bcaa's en dextrose een pak efficienter (lees: beter en goedkoper) dan dit product.

Kortom: een mooie hype, veel geblaat maar weinig wol.

vendetta_xtreme-formulations.jpg
 
Ik ben het groterndeels eens met deze review, enkel de smaak vond ik niet goed en ik voelde ook een lichte krachttoename (waarschijnlijk placebo-effect)
 
The rebel zei:
Ik ben het groterndeels eens met deze review, enkel de smaak vond ik niet goed en ik voelde ook een lichte krachttoename (waarschijnlijk placebo-effect)

Omdat ik bij elk product begin met het idee "dit werkt niet", geen placebo effect. En ja, smaken verschillen, maar het is drinkbaar, niet zoals een CEE of zo.
 
ik vind het wel een aardig product, vind het wel te duur om er standaard bij te nemen, maar ervaar zeker meer energie tijdens het trainen en een verbeterde pomp!!
 
Ja ik voelde ook wel een extra energie/pomp effect.. Maar dat zou ook kunne komen omdat ik swole v2 er bij had..
 
ik heb er echt NIKS van gemerkt... nog geen betere pomp, en ook geen krachttoename... imho beslist het geld niet waard.

wat de smaak betreft, hoe vaker ik het dronk, hoe lekkerder ik het vond
 
Daster zei:
ik heb er echt NIKS van gemerkt... nog geen betere pomp, en ook geen krachttoename... imho beslist het geld niet waard.

wat de smaak betreft, hoe vaker ik het dronk, hoe lekkerder ik het vond
Het is ook helemaal niet bedoeld om een pomp oid te geven. Het is gewoon een pre-workout shake. Zoals je al leest snelle suikers en aminozuren.
Veel te duur voor wat het is, verder heeft het natuurlijk geen "speciale werking".
 
Het idee van snelle koolhydraten en aminozuren vóór de training is op zich wel goed. Alleen kan je deze dan beter apart kopen en zelf je shake samenstellen, veel goedkoper en misschien zelfs beter.
 
...

nou,, ik zelf zou het toch een hogere waardering geven, gebruik vendetta momenteel ook, en moet zeggen na een dag hard werken, kom ik 's avonds thuis, harstikke moe,
drink ik het voor de training en bammmmm, best een dikke pump die ik eraan over hou :shake: mja kan er ook aan liggen dat ik er swole v2 bij gebruik en aardig wat eiwitten,

mja de één is de ander niet he
 
ik heb het nooit gebruikt maar geloof wel dat het duur is en denk ook dat het een beetje hype is. het belooft allemaal veel te veel
 
Tommyboy zei:
ik heb het nooit gebruikt maar geloof wel dat het duur is en denk ook dat het een beetje hype is. het belooft allemaal veel te veel

duur is het zeker, veel ste duur eigenlijk had zelf ook verwacht dat de werking veel hoger zou liggen mja,
 
goeie smaak, echter geen werking.
1 pot gebruikt en van een koude kermis thuis :P

gewoon knallen in de gym, eten voor je leven en voor de rest je mond houden :yes:
 
ik merk wel dat ik een betere pomp heb en langer vast hou, maar dat kan ook komen omdat ik het in de volgende combinatie gebruik....
Vanhet merk syntrax Nitrous en Swole2 en dan van Xtreme Formulations Vendetta .....
Het is wel aan de prijzige kant......................
 
Big_T zei:
Het idee van snelle koolhydraten en aminozuren vóór de training is op zich wel goed. Alleen kan je deze dan beter apart kopen en zelf je shake samenstellen, veel goedkoper en misschien zelfs beter.

:thumbs:
 
Ik ben het ook met deze review eens. Enige keer dat ik er iets van merkte was de eerste keer toen ik er nog in geloofde. Placebo dus hoogstwaarschijnlijk.
Verder heeft het voor mij niets toegevoegd en is het zeker zijn geld niet waard.
 
Ik herinner mij nog de poeha waarmee dit product zo'n 1,5 a 2 jaar geleden mee aangekondigd werd: dit zou het van het zijn, wel 400% meer spiergroei, blablabla. Natuurlijk waren het weer die marketingboys van Prometeus die erachter zaten.
 
vond ook nie zo geweldig het is te duur voor het resultaat wat je der mee boekt!en ranzig!!!niet normaal!!
 
toch wel goede werking gehad en nu al 5 andere gasten in men gym die het ook nemen en ook tevreden zijn,maar je moet er wel voor openstaan en ook al een tijdje aan het trainen zijn anders kan je nooit het verschil voelen.
 
Back
Naar boven