AndroidHealthClinic

Ventipulmin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
31 mrt 2005
Berichten
784
Waardering
5
Omdat ik niet kapot ben van de Generic Clen tabs heb ik een 50 ml vial van Ventipulmin gehaald (1ml = 0,03 mg)...

Bij de tabs werd me verteld dat 0,15 mg maximum is... Mijn supplier vertelt mij dat ik 2 ml Ventipulmin om de dag moet injecteren.... Dus dan kom ik op 0,06 mg om de dag...

Is dit een juiste tip van 'm????
 
jammer, ik zit na 2 tabs al te hijgen na een ondermaatse inspanning:)
gs clen werkt goed vr mij

succes maat
 
Ik voel wel ´n beetje trillen hier en daar maar verder niet...
 
trilt bij mij ook wel, en meer 'zenuwen'..
hittegolven
 
injecteren..??? wordt als t goed is met pompje geleverd, anders opzuigen met een naald en gewoon oraal nemen...!
 
G21 zei:
injecteren..??? wordt als t goed is met pompje geleverd, anders opzuigen met een naald en gewoon oraal nemen...!

er zijn drie vormen:
- eentje met pomp (voor door het veevoer)
- poeder (voor door het veevoer)
- een inject versie

laatste twee komen zeer weinig voor maar is er wel degelijk! reden: de veearts vind een pompflesje gewoon makkelijker werken waardoor boehringer ingelheim er gewoon veel meer van maakt dan van de poeders en de injects
 
nee man je hebt 4ml per dag nodig hoop dat je het niet te veel hebt betaald,neem volgende keer de siroop is veel makkelijker en goed koper siroop kost voor +-90 dagen 50euro terwijl de inject.25euro kost voor maar 12 dagen
 
Ik heb er geen pompje bij gekregen...

Op het flesje staat; "I.m of i.v inspuitbare oplossing voor paarden."


Wat betekent i.m of i.v?
 
Je zou eens Clen van AnabolicReview Research moeten proberen. Is met pompje en fruit punch smaak. 30 ml a 200 mcg
 
Heb me supplier maar ff gebeld... Tis inderdaad injectable...
 
: intramusculair of intraveneus
 
denk dat je zelf even moet proberen wat de goede doseringen is...gewoon eff opbouwen tot je van de zenuwen trillende bijna van je stoel valt... en dan zit je voor verlopig wel goed.. :D
 
Back
Naar boven