Fitness Seller

Verandering in leven

Bezoekers in dit topic

Tuffah96

Cool Novice
Lid geworden
12 aug 2013
Berichten
31
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Yo mensen,

Ten eerste: ik ben nieuw op dit forum. Dacht laat ik me even voorstellen en uitleggen waarom ik hier ben.

Was altijd een moeilijk ventje geweest. Heb op jonge leeftijd veel drugs gebruikt en ben daarmee flink de mist in gegaan. In Februari dit jaar ben ik flink in de problemen geraakt, en het was voor mij een punt waar ik besloot mijn leven te keren. Ik was toen17 jaar oud, ging slecht op school, woog 101 kg en had amper spiermassa.

Ik ben toen begonnen met hardlopen en het atkins dieet. Heb dat langzaam opgevoert door krachttraining etc toe te voegen. Ben nu sinds een maand begonnen met trainen id sportschool. Ik weeg nu 69,5 kg meet een vp van 10.3%. Mijn doel? Gezond worden en er gewoon heel strak uit zien, en natuurlijk erg sterk worden. Ik denk er overna om na dit schooljaar een of twee vechtsporten te leren, aangezien ik nu mijn examenjaar heb en het al giga druk heb.

Bedankt voor het lezen.
 
Succes gozer.
Lees de sticky's hier op het forum.
Heb je veel aan.
 
Mooi om te horen dat je je leven een draai hebt gegeven, mooi op tijd ook !
Succes met je doelen en leven man , zet u'm op !!

Groeten, Ray.......
 
Thanks mensen

Moet ook zeggen dat ik -mede door alle complimenten en motivatie die ik krijg- beter in mn vel zit als ooit!
 
30 kg af op een half jaar...

****...
 
Succes, kerel.
 
ik denk dat al die drugs nog het meeste je hersenen heeft aangetast :)

---------- Post added 17 August 2013 at 23:52 ----------

maar mooie en nette vooruitgang geboekt en zorg er voor dat je clean blijft
 
Goed bezig. Waarom die vechtsporten erbij en niet volledig focussen op liften/builden?
 
Het klinkt mischien een beetje respectloos, maar je kan wel veel trainen en echt gespierd zijn, maar wat heb je aan kracht als je het niet goed kan toepassen? Sowieso blijf ik me er voornamelijk op focussen, maar 2* 1u p week een vechtsport leren kan geen kwaad denk ik.

---------- Post toegevoegd 18 August 2013 om 06:29 ----------

ik denk dat al die drugs nog het meeste je hersenen heeft aangetast :)

---------- Post added 17 August 2013 at 23:52 ----------

maar mooie en nette vooruitgang geboekt en zorg er voor dat je clean blijft

Hoe bedoel je? :p ik merkte het eerst wel hoor, dan dacht je dat mensen het over je hadden en ik had heel veel complotgedachten, nu geen last meer van hoor.
 
Het klinkt mischien een beetje respectloos, maar je kan wel veel trainen en echt gespierd zijn, maar wat heb je aan kracht als je het niet goed kan toepassen?

Maw. Je traint om goed te kunnen boksen?.
Mijn thaiboks trainers waren geen buffe monsters maar wel beesten in de ring.;)


Annyway, suc6 brah
 
Back
Naar boven