XXL Nutrition

veranderingen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

srobin zei:
Ik zet men geld op horizontaal ;-).

En idd, ETEN (gezond)!
horizontaal idd 45% = 120
 
DiSTuRBeD zei:
Na uw okketokken moest ik toch eens komen zien voor wie ik moet uitkijken als ik op't straat loop hé :)

Uw 190 legpress is dat horizontaal of 45°?

Grtz
DiS
klein maar fijn zeggen ze toch :D
 
Al duidelijk progressie! Maar waarom zet je leg press in je sig en geen squat?
Als je zo doorgaat is die tattoo dadelijk helemaal uitgerekt :D
 
huckfinn zei:
Al duidelijk progressie! Maar waarom zet je leg press in je sig en geen squat?
Als je zo doorgaat is die tattoo dadelijk helemaal uitgerekt :D
squat heb ik nog niet zo zwaar 40kg maar (zwakke enkel door een scooter ongeluk) en die trekt het soms gewoon niet meer
chest press= 65kg (begonnen met 30 1,5 maandjes geleden)
bench press: 55kg (doe ik nu 1 week begonnen op 35 en rustig aan het opbouwen)
 
Ik zie wel progressie, maar om nu al sleveless t-shirts te dragen... Maargoed :P
 
smokey juul zei:
Ik zie wel progressie, maar om nu al sleveless t-shirts te dragen... Maargoed :P
iedereen is vrij om te dragen wat hij/zij wil toch ?
 
Met jouw lichaams bouw moet je hele schema steunen op de basisoefeningen:
Bankdrukken/squat/deadlift/optrekken

Je bent waarschijnlijk een hardgainer en moet dus keihard knokken voor elke kilo spiermassa. Is helemaal niet erg, want de beloning is des te mooier.
Train niet te vaak en te lang. 3-4 x 45min-max 1 uur. Maar train in die tijd wel snoeihard. Alles geven, elke set, elke herhaling.
Schroef je eiwitinname flink omhoog en wees niet al te bang voor wat extra calorietjes.

Succes ermee!
 
bashein zei:
Met jouw lichaams bouw moet je hele schema steunen op de basisoefeningen:
Bankdrukken/squat/deadlift/optrekken

Je bent waarschijnlijk een hardgainer en moet dus keihard knokken voor elke kilo spiermassa. Is helemaal niet erg, want de beloning is des te mooier.
Train niet te vaak en te lang. 3-4 x 45min-max 1 uur. Maar train in die tijd wel snoeihard. Alles geven, elke set, elke herhaling.
Schroef je eiwitinname flink omhoog en wees niet al te bang voor wat extra calorietjes.

Succes ermee!
3x per week een uur elke dag 2 spiergroepen en ik ga zeker tot het uiterste in elke set
 
DVD zei:
3x per week een uur elke dag 2 spiergroepen en ik ga zeker tot het uiterste in elke set
Veel te weinig imo als je goed wil groeien. Zeker 5 dagen in de week gaan, en neem een dag appart voor benen, waarin je dus je hele training focust op je benen. Hoe beter je benen groeien, hoe beter je bovenlichaam groeit, zegt de man van onze gym, BK geweest. En goed veel eten, kan niet genoeg benadrukt worden.
 
srobin zei:
Veel te weinig imo als je goed wil groeien. Zeker 5 dagen in de week gaan, en neem een dag appart voor benen, waarin je dus je hele training focust op je benen. Hoe beter je benen groeien, hoe beter je bovenlichaam groeit, zegt de man van onze gym, BK geweest. En goed veel eten, kan niet genoeg benadrukt worden.
uhm ik werk 5 dagen er week 10 uur lang per dag. beetje weinig tijd dus om alles op een aparte dag te doen en dat eten weet ik nu we ben al een maandje goed aan het eten:D gaat helemaal goed komen :D
 
Ik heb vorige maand (juli) van 9u tot 18u moeten werken, en daarna ging ik altijd trainen. Je moet er iets voor over hebben :-).

Komt wel goed!
 
De grootste fout die natural trainende bb maken is dat ze te vaak trainen.
Al die schema's voor 5-6 dagen zijn ontwikkeld voor bb'ers die er hun beroep van gemaakt hebben en vaak ook sneller herstellen door het gebruik van bepaalde middelen.

5-6 xp/w als natural zou wel kunnen als ALLES in je leven gericht was op trainen.
Dus elke dag de perfecte voeding, elke dag voldoende slaap en rust. Een fysio aan je zijde om de eerste ongemakken te behandelen voordat het blessures worden. Dit is alleen helaas niet de realiteit voor de meesten.

Je hebt geen idee wat voor een oplawaai je lichaam krijgt van een heftige training. Niet alleen de micro trauma's(scheurtjes) in je spierweefsel en bindweefsel, maak ook je zenuwstelsel die een overload aan heftige prikkels krijgt, organen die veel afvalstoffen moeten verwerken etc.
Bovenstaande herstellen zijn voor het lichaam van een grotere prioriteit dan groeien dus de lichamen van heel veel bb'ers die bijna elke dag trainen zijn alleen maar bezig zijn met herstellen en niet met groeien.

Wil niet niet zeggen dat het onmogelijk is of dat je dan maar een luie atleet moet worden, maar meer is zeker niet altijd beter.
 
Laatst bewerkt:
Ik train 6 dagen per week. Ik probeer altijd toch minstens 9u te slapen, ik eet 6x per dag en ik probeer alles te plannen in functie van men training, waarbij men training meestal op #1 komt.

Soit, het is een keuze die ieder voor zich moet maken, en waarbij men moet weten wat men wil.
In ieder geval, met 3x per week hard trainen gecombineerd met goed eten kom je er ook wel!
 
Laatst bewerkt:
het is alleen jammer dat ik na me werk ook nog zoveel moet doen. dus aan die 9 uur slaap kom ik nooit maximaal 7 uur en dat haal ik in het weekend in:D
 
Back
Naar boven