MuscleMeat

Verantwoord aan de Clenbuterol

Bezoekers in dit topic

gymboslice

Novice
Lid geworden
17 apr 2015
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
83kg
Hallo allemaal

Ik train al jaren heel serieus en intensief, meer dan 5 keer per week en aangezien de zomer er aankomt ben ik de laatste tijd weer bezig met cutten, het gaat al goed ben al veel vet verloren.
In mijn vrije tijd ben ik voedingsdeskundige dus ik let goed op mijn voeding maar heb eerder aanleg om spier op te bouwen dan vet te verbranden.
Ik eet geen suikers meer en geen witbrood en probeer al mijn calorieën voor 18:00 uur binnen te krijgen.
Naast dat kook ik alles zelf en eet nooit fastfood, snacks of dergelijke maar het laatste beetje gaat er maar moeilijk af.
Heb een tijdje onderzoek gedaan en heb uiteindelijk op advies Clen-ject Injection aangeschaft, dus in injectie vorm.
Wil het plaatselijk doen en ben van plan om het maar voor 2 weken te gebruiken om het laatste beetje vet kwijt te raken.
Injectie vorm omdat mij is verteld dat plaatselijke injecties veel beter zijn dan capsules, qua side effects en effectiviteit.
Ik wil het op een hele lichte dosis gaan doen, hebben jullie advies over wat het lichtst mogelijke dosis is en de meest verantwoordelijke manier is om clen te gebruiken
Mijn vraag is of er mensen zijn die het hebben gebruikt en zo ja wat jullie ervaringen zijn met Clenbuterol 50 mcg en wat jullie aanraden om mee te beginnen.
Voor de rest heb ik nooit eerder iets gebruikt en wil dit echt alleen doen om het laatste beetje buikvet weg te krijgen.

Nogmaals ik wil een hele lage dosis beginnen en voor de kortste periode mogelijk
Ben ook echt niet van plan om nog verder andere dingen te gaan proberen het is gewoon als laatste optie om de (stubborn) buikvet kwijt te raken en op een level te komen qua vet percentage die ik dan kan vasthouden en zo weer op een natuurlijke basis verder kan trainen.