MuscleMeat

Verantwoord aan de Clenbuterol

Bezoekers in dit topic

gymboslice

Novice
Lid geworden
17 apr 2015
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
83kg
Hallo allemaal

Ik train al jaren heel serieus en intensief, meer dan 5 keer per week en aangezien de zomer er aankomt ben ik de laatste tijd weer bezig met cutten, het gaat al goed ben al veel vet verloren.
In mijn vrije tijd ben ik voedingsdeskundige dus ik let goed op mijn voeding maar heb eerder aanleg om spier op te bouwen dan vet te verbranden.
Ik eet geen suikers meer en geen witbrood en probeer al mijn calorieën voor 18:00 uur binnen te krijgen.
Naast dat kook ik alles zelf en eet nooit fastfood, snacks of dergelijke maar het laatste beetje gaat er maar moeilijk af.
Heb een tijdje onderzoek gedaan en heb uiteindelijk op advies Clen-ject Injection aangeschaft, dus in injectie vorm.
Wil het plaatselijk doen en ben van plan om het maar voor 2 weken te gebruiken om het laatste beetje vet kwijt te raken.
Injectie vorm omdat mij is verteld dat plaatselijke injecties veel beter zijn dan capsules, qua side effects en effectiviteit.
Ik wil het op een hele lichte dosis gaan doen, hebben jullie advies over wat het lichtst mogelijke dosis is en de meest verantwoordelijke manier is om clen te gebruiken
Mijn vraag is of er mensen zijn die het hebben gebruikt en zo ja wat jullie ervaringen zijn met Clenbuterol 50 mcg en wat jullie aanraden om mee te beginnen.
Voor de rest heb ik nooit eerder iets gebruikt en wil dit echt alleen doen om het laatste beetje buikvet weg te krijgen.

Nogmaals ik wil een hele lage dosis beginnen en voor de kortste periode mogelijk
Ben ook echt niet van plan om nog verder andere dingen te gaan proberen het is gewoon als laatste optie om de (stubborn) buikvet kwijt te raken en op een level te komen qua vet percentage die ik dan kan vasthouden en zo weer op een natuurlijke basis verder kan trainen.
Ik neem dit onderwerp heel serieus en ben hier terecht gekomen omdat ik heb gehoord dat het een goed forum is met mensen met ervaring.

Alvast bedankt.
wp83eeab1c_05_06.jpg
 
Laatst bewerkt:
Waarom eet je niet meer na 18:00?

Nooit Clen injects gebruikt, lijkt me wel eens wat om te testen.
50mcg om mee te beginnen is bij tabs wel erg hoog, bij injects denk ik ook? Maar weet k niet zeker
 
Helaas heb ik geen ervaring op dit gebied. Maar het lijkt me wel handig dat je je voedingsschema hier neerzet icm de macros, je gewicht en caloriebehoeften. Om dat laatste beetje vet kwijt te raken, kan je beter nog eens kritisch naar je voeding kijken in plaats van naar de clen te grijpen.

Waarom al je calorieën voor 18u?
 
In je vrije tijd ben je voeding deskundigen?

De Nederlandse taal wordt hier steeds harder verkracht en mensen liegen steeds meer
 
Heb zelf 40 mcg clen als 1e keer genomen en was de ergste wat ik kon doen, lag een dag ziek in bed met verhoogd hartslag en hoofdpijn.

Imo is clen het niet waard.. ik kon er niet op trainen en als je werkt of student bent ook niet te doen, je handen trillen 24/7 , je kan niet schrijven en je bent altijd zenuwachtig
 
Waarom na 18:00 niks meer eten? Dat lijkt me niet echt slim tenzij je on 20:00 gaat slapen. Wat eiwitten in de avond kan echt geen kwaad.
 
Een voedingsdeskundige die niet weet hoe je het schrijft, niet weet dat het geen fluit uit maakt - kwa kcal inname - of je pasta of zilvervliesrijst eet, die na 18.00 uur niets meer eet omdat ie denkt dat dit beter is en die farmaceutica moet nemen omdat ie het met enkel voeding niet aan kan ???
 
Heb zelf 40 mcg clen als 1e keer genomen en was de ergste wat ik kon doen, lag een dag ziek in bed met verhoogd hartslag en hoofdpijn.

Imo is clen het niet waard.. ik kon er niet op trainen en als je werkt of student bent ook niet te doen, je handen trillen 24/7 , je kan niet schrijven en je bent altijd zenuwachtig

dus jij bedoelt dat je 40 mcg in 1 keer heb gespoten? lijkt me wel erg veel.
ik wil per sessie 0,6 gebruiken.
 
In mijn vrije tijd ben ik voedingsdeskundige dus ik let goed op mijn voeding maar heb eerder aanleg om spier op te bouwen dan vet te verbranden.

I don't want to live.jpg
 
Back
Naar boven