Fitness Seller

Verassings keuken inspectie door expert gezocht

Bezoekers in dit topic

Frank12345

Novice
Lid geworden
3 jan 2017
Berichten
3
Waardering
1
Allen,

Mijn zus en haar vriend beoefenen beide fanatiek fitness, zijn bewust bezig met hun voedingspatroon en nemen diverse voedingssupplementen (eiwitten, bcaa’s, omega 3, en nog andere potjes waarvan ik de namen niet ken). Zij speelt momenteel met de gedachte om eens mee te doen met een wedstrijd.

Zij hebben beide onlangs hun verjaardag gevierd. Als verlaat verjaardag cadeau lijkt het me leuk / verrassend als iemand onverwacht bij hen langskomt om de inhoud van hun keuken en de voedingssupplementen te beoordelen. Hierbij hoop ik dat degene ter plekke tips & tricks voor hen heeft. Hierbij denk ik aan:
  • supplement A niet gebruiken in combinatie met supplement B.
  • Supplement C kan makkelijk vervangen worden door voeding D te eten.
  • Gezien de voorraad van voeding E in huis is het aannemelijk dat dit veel wordt gegeten. Hoe past dit de trainingsdoelstellingen van een lager vet% of een grotere spiermassa? Is dit bevorderend of juist belemmerend?
  • Net als de meeste huishoudens is er een (sterke) dranken kast. In hoeverre is het dagelijks drinken van een glas alcohol al dan niet belemmerend voor een trainingsdoelstelling?
  • Enz.
    Let op: bovenstaande voorbeelden zijn volledig fictief.
Het belangrijkste is dat er een leuk gesprek / kennisuitwisseling plaats vindt tussen de fitness-, voedings- en supplementenexpert en hen. Omdat zij (in mijn ogen) goed op de hoogte zijn ben ik niet op zoek naar een lokale willekeurige (sport) voedingsdeskundige. Wel ben ik op zoek naar een echte expert qua fitness / voeding en supplementen die ook het e.e.a op wedstrijd niveau heeft bereikt door zelf prijzen gewonnen te hebben of door andere prijswinnaars begeleid te hebben.

Is hier zo’n expert aanwezig? Kunnen jullie iemand aanbevelen die ik het beste kan benaderen?

Uiteraard snap ik dat er kosten tegenover staan. Het is dus de bedoeling dat de expert (voor hun onverwacht) hun keuken, voorraadkast, drankkast, koelkast en voorraad voedingssupplementen zou willen doornemen en bespreken. #serieus #gekkigheid
Tijdsduur huisbezoek: 1 a 1,5 uur
Datum: in overleg
Locatie: Vlaardingen (omgeving Rotterdam)

Ik ben benieuwd of er wat gaat uitkomen :)

Alvast bedankt!
Gr. Frank
 
www.examine.com , daar staat alles wat je (niet) nodig hebt m.b.t. supplementen. Daarbij overschat je duidelijk de rol van supplementen, voeding en daadwerkelijk gaan trainen zijn veel belangrijker dan bcaa's pakken.
 
www.examine.com , daar staat alles wat je (niet) nodig hebt m.b.t. supplementen. Daarbij overschat je duidelijk de rol van supplementen, voeding en daadwerkelijk gaan trainen zijn veel belangrijker dan bcaa's pakken.

Ik heb geen kennis, laat staan dat ik iets overschat. Dit zijn dan wel aspecten die de desbetreffende expert in zou kunnen brengen. Nu nog een expert in de omgeving Rotterdam vinden :)
 
Kan aan mij liggen maar wat is hier precies leuk aan???.

Dit lijkt een beetje op een cadeautje wat je van iemand krijgt op je verjaardag en waarbij je vraagt of het bonnetje er nog bij zit omdat je weet dat je het zsm wilt ruilen omdat je er geen ruk aan hebt. Alleen kunnen ze dit niet ruilen helaas
 
Kan aan mij liggen maar wat is hier precies leuk aan???.

Dit lijkt een beetje op een cadeautje wat je van iemand krijgt op je verjaardag en waarbij je vraagt of het bonnetje er nog bij zit omdat je weet dat je het zsm wilt ruilen omdat je er geen ruk aan hebt. Alleen kunnen ze dit niet ruilen helaas

Ik begrijp dat het niets voor jou is. Dat kan. Ieder zijn voorkeur. Gelukkig weet ik zeker dat dit cadeau bij de mensen om wie het gaat wel goed ontvangen wordt :).
 
Ik begrijp dat het niets voor jou is. Dat kan. Ieder zijn voorkeur. Gelukkig weet ik zeker dat dit cadeau bij de mensen om wie het gaat wel goed ontvangen wordt :).
Oke succes ermee hopelijk vinden ze t leuk :thumb:
 
het idee is aardig,

mits leuk en goed gebracht,

genoeg PT 'rs die wel een paar tientjes willen bijverdienen met wat gezever ,

is toch weer wat anders dan die vette zeugen in de gym zien te motiveren
 
Back
Naar boven