Fitness Seller

Verb

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heb jij bij de squats waar je zichtbaar veel moeite mee hebt ook een wat bollere rug voor je gevoel of ligt dat aan mij?

jep, had ook dat gevoel terwijl ik bezig was :p had ik nognooit eerder meegemaakt, aangezien dit de eerste keer was dat ik zo een (voor mij toch) 'zwaar' gewicht gepakt heb voor zoveel reps.

jep, had ook dat gevoel terwijl ik bezig was :p had ik nognooit eerder meegemaakt, aangezien dit de eerste keer was dat ik zo een (voor mij toch) 'zwaar' gewicht gepakt heb voor zoveel reps.
Mooi dan ben ik 'normaal' ;)

Vond je deadlift niet verkeerd trouwens, rug leek mij niet te bol ofzo. Doorzakken bij de teruggaande beweging heb ik ook last van bij zware sets.

Mooi dan ben ik 'normaal' ;)

Vond je deadlift niet verkeerd trouwens, rug leek mij niet te bol ofzo. Doorzakken bij de teruggaande beweging heb ik ook last van bij zware sets.

hehe, ik haat deadlift zo hard, dat ik normaal mijn gewicht gewoon laat vallen na elke rep, kan me er gewoon niet op concentreren. Maar dan train ik op een houten ondergrond, terwijl ik nu door omstandigheden op een betonnen ondergrond moest deadliften. Daar wou ik mijn gewichten niet zomaar op laten vallen :D het blijft toch de grootste schijtoefening ooit.

hehe, ik haat deadlift zo hard, dat ik normaal mijn gewicht gewoon laat vallen na elke rep, kan me er gewoon niet op concentreren. Maar dan train ik op een houten ondergrond, terwijl ik nu door omstandigheden op een betonnen ondergrond moest deadliften. Daar wou ik mijn gewichten niet zomaar op laten vallen :D het blijft toch de grootste schijtoefening ooit.
+6326252516232
doe je trouwens ook warm-up sets, want die vermeld je nooit bij je trainingen.

Hmmz, vind deadliften echt heerlijk. Veel chiller dan squats.

+6326252516232
doe je trouwens ook warm-up sets, want die vermeld je nooit bij je trainingen.

uhu ofc, maar dat is gewoon altijd improviseren, die gewichten en reps onthou ik niet. Vooral voor squat warm ik heeeeel uitgebreid op (kan soms een kwartier duren ofzo) want anders maak ik men knie helemaal kapot. (das dan eerst wat bw squatten, dan wat met enkel de barbell, dan met 40kg, dan met 50kg, ...) Ik verlies er wel veel tijd mee, maar mijn knie is me er wel dankbaar voor :)

uhu ofc, maar dat is gewoon altijd improviseren, die gewichten en reps onthou ik niet. Vooral voor squat warm ik heeeeel uitgebreid op (kan soms een kwartier duren ofzo) want anders maak ik men knie helemaal kapot. (das dan eerst wat bw squatten, dan wat met enkel de barbell, dan met 40kg, dan met 50kg, ...) Ik verlies er wel veel tijd mee, maar mijn knie is me er wel dankbaar voor :)
goeie tip, ik vind eerlijk gezegt als ik bw squats doe in het begin toch relatief zwaar soms - 4 real!
hoeveel reps maak je ongeveer met je warm-up 10-15? heb zelf ook knie problemen zo nu en dan.

goeie tip, ik vind eerlijk gezegt als ik bw squats doe in het begin toch relatief zwaar soms - 4 real!
hoeveel reps maak je ongeveer met je warm-up 10-15? heb zelf ook knie problemen zo nu en dan.

Hehe, de eerste bwsquats doen bij mij ook altijd pijn... Bwsquats doe ik er ongeveer 15, en dan verminder ik altijd qua reps naarmate het gewicht verhoogt, want het is nu ook niet de bedoeling om na je opwarming al zodanig kapot te zijn dat je niet meer aan het echte werk kan beginnen ...

Curl is de basis van elk goed schema!

Als je het goed uitvoert kan je het zelfs als compound gebruiken en je rug en benen meetrainen!

Laatst bewerkt:
ik denk dat je voor die uitspraak zal vermoord worden :D

mss dat jij het ziet als compound met mega cheat dan:p 60Kg curlen, en eerst goed door de benen gaan zodat je goed met je rug kan gooien?

ik hoop het ook, maar ik verschiet nergens meer van. wat je soms hoort :d

Harde squats man!

Een vraag; je squat 3 maal per week, right? 1x light. medium en heavy.
Maak je bij elke squatsessie hetzelfde aantal herhalingen dus op light day 8 reps per set en op medium en heavy day ook 8 reps per set? Maar speel je dan alleen met de gewichten? Kan me nameljk ook nog trainingen van jou herinneren waarop je op light days op 20 reps zat ofzo?

Heb al de hele dag last in men linkerknie, en had daardoor ook totaal geen zin in trainen (in combinatie met dat warm weer), maar toch een beetje getraind:

1) Incline bench press medium: 4x8x102.5kg: niceeeee

2) Chin ups light: 4x8xBW+10kg

3) DB row: 4x8x70kg: links heel goed te doen, maar voor rechts begon het de laatste twee setjes wat te zwaar te worden tbh (slechte grip + zweten)

http://www.youtube.com/watch?v=txe4oTP9pkA

4) Upright row: geen zin in

5) Gay barbell curl: 4x8x60kg: ook geen zin in, maar het toch gedaan om curllover steven177 te bevredigen. Dit is dus hoe ik de bicepsssss train:

http://www.youtube.com/watch?v=bnfSQA6sTxE

6) Shrugs: geen zin in

7) wrist curl: geen zin in

damn, was blijkbaar in de war vandaag, heb ook nog CGBP, wat eigl pas voor maandag is, gedaan: 4x8x97.5kg.

http://www.youtube.com/watch?v=bnfSQA6sTxE

Misschien eens wat kalk aanschaffen (ivm je zweet).

Goeie training, maar je had blijkbaar niet veel zin :D. Ik ga me ook nog eens wagen aan incline bench press.

Harde squats man!

Een vraag; je squat 3 maal per week, right? 1x light. medium en heavy.
Maak je bij elke squatsessie hetzelfde aantal herhalingen dus op light day 8 reps per set en op medium en heavy day ook 8 reps per set? Maar speel je dan alleen met de gewichten? Kan me nameljk ook nog trainingen van jou herinneren waarop je op light days op 20 reps zat ofzo?

gewoon evenveel herhalingen met een lichter gewicht ;) Die 20 reps is gewoon als ik een weekje alles 3x20 train.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven