MuscleMeat

Verb

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
wij zijn de leden die het nog een beetje aantrekkelijk maken hier...
er zijn hooguit 7/8 leuke logjes die worden bijgehouden, de rest zie je niet eens. dacht toch dat er stond in de regelementen dat het moest!

Ik was al een tijdje een log aan het bijhouden op een ander forum, en doe dat nu gewoon op dezelfde manier hier (kga vragen aan big t om na de contest deze log gewoon bij de andere logs te zetten). 'k moe zeggen, mijn trainingen zijn er pas beginnen op vooruitgaan sinds ik een online log bijhoud, want vroeger onthield ik men gebruikte gewichten totaal nooit, waardoor ik bijna altijd met ongeveer dezelfde gewichten trainde. Wel jammer natuurlijk als er in het reglement staat dat je een log moet bijhouden, dat er dan niets in de logs gezet wordt. Maarja... :rolleyes:

(ik heb trouwens nog maar 2 vd 4 foto's genomen, maar ben aan het twijfelen om die niet te gebruiken en andere te nemen (want de kleuren zijn maar raar, zoals die ene in men galerij :P )

ik, en ik hoop anderen, ga alvast rekening houden met de kwaliteit van de logjes als ik punten geef. Iemand die amper trainingen post en niet even de moeite doet om een update te plaatsen moet geen hoge punten verwachten toch? :)

Die MP is trouwens gewoon sterk verb, denk dat je degenen die 100kg op reps kunnen kan je wellicht op 1 hand tellen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Stanske
en, hoe was de examenuitslag?

Alle eer voor je oorspronkelijk schema moet eigenlijk naar Bart, "The Architect", Calibre.

Misschien tijd voor een deload, je hebt stevige pr's gezet (4x8x150 squat zonder terugleggen...sterk!) en je begint nu moe te worden, misschien teken dat je lichaam ff deload wil.

Curl ze nog!

Laatst bewerkt:
en, hoe was de examenuitslag?

Alle eer voor je oorspronkelijk schema moet eigenlijk naar Bart, "The Architect", Calibre.

Misschien tijd voor een deload, je hebt stevige pr's gezet (4x8x150 squat zonder terugleggen...sterk!) en je begint nu moe te worden, misschien teken dat je lichaam ff deload wil.

Curl ze nog!

hehehe, de examens waren super, 3 herexamens maar! 't was echt wel een jaar van minimum aan inspanningen, maximum aan resultaat :D

en idd, de meeste eer gaat naar bart, heb hem hier al eens vermeld! :D

'k ga nu nog ff biceps oppompen met men haltersetje hier op men kamer, en morgenvroeg opnieuw. Men biceps staat er super bij sinds ik dit doe...

het amusement nog in olympic !

er gaat inderdaad niets boven een setje curls voor het slapengaan!

weightlifting_12.gif

train ze, ik zie je nog wel eens in olympic!

Laatst bewerkt:
IK denk niet dat de eerste drie perse deftig gelogd hebben...ik vrees dat er wat buffels zijn die voor de contest er al bruut bij stonden de prijzen in de wacht gaan slepen. No offence natuurlijk.

Ik ga gewoon de strijd aan met de mensen met een vergelijkbaar fysiek.. de top 3 kom je toch niet in..of je moet met een fysiek als de mijne wel een verschrikkelijke hielenlikker zijn..;)

toptraining!

1) Squat heavy: 3x5x155kg, PR!! (en niet moeten inhaken tijdens de setjes, alle vijf reps mooi na elkaar)

2) Calve raise: 2x12x180kg

Het vel van mijn nekwervel waar men barbell op steunt, hangt nog steeds aan de barbell :D

• Like
Waarderingen: nightfly
een animal ben je:)

• Like
Waarderingen: verb
IK denk niet dat de eerste drie perse deftig gelogd hebben...ik vrees dat er wat buffels zijn die voor de contest er al bruut bij stonden de prijzen in de wacht gaan slepen. No offence natuurlijk.

Ik ga gewoon de strijd aan met de mensen met een vergelijkbaar fysiek.. de top 3 kom je toch niet in..of je moet met een fysiek als de mijne wel een verschrikkelijke hielenlikker zijn..;)
wat je zegt Marvin...vanaf het begin heb ik een aantal mensen in m'n hoofd van wie ik zou willen winnen...puur vanwege vergelijkbare niveau. verder kijk ik een beetje naar de naturals enzo, ook altijd leuk voor de vergelijking

toptraining!

1) Squat heavy: 3x5x155kg, PR!! (en niet moeten inhaken tijdens de setjes, alle vijf reps mooi na elkaar)

2) Calve raise: 2x12x180kg

Het vel van mijn nekwervel waar men barbell op steunt, hangt nog steeds aan de barbell :D
lekker bezig verb!!!

haha wel nee man, dat heb ik ook met oef waar ik een hekel aan heb....waarom pak je hem niet op 70 % van je max...ff alleen volpompen?:)

hehe daar had ik ook nog aan gedacht, maar dan moest ik eerst nog alle gewichten van men barbell halen van het squatten, en dan op de grond er weer alles opsteken. En daar had ik nu eens echt geen zin in... :D

Heeeeeeeeeeeeele zwakke training. Denk dat men lichaam wat oververmoeid begint te worden door het weinige slapen de laatste weken (max 5u per nacht, terwijl ik tijdens het schooljaar meestal 8 a 10 u in men bed lag hehe). Kga de raad van killa bee opvolgen, en eens een deload inlassen.

1) Incline bp medium: 3x5x105kg: heeeeeel moeizaam, in het laatste setje zelf na de derde rep ff moeten inhaken. WTF! 2 weken geleden heb'k 4x8x102.5kg gedaan, redelijk vlot zelfs ???

2) Chin ups light: 3x5xBW+15kg: dit ging dan weer wel goed

3) DB row: 1x5x75kg: ging ook veel te moeizaam, had ook totaal geen grip meer door het zweten, en heb dan maar 2x12x55kg gedaan erna.

4) Upright row: 2x12x50kg

5) Barbell curl: 2x12x50kg

6) Shrugs: 2x12x100kg

Volgende week allemaal lichte gewichtjes dus en wat meer proberen slapen.

zou gewoon 1 week totale rust nemen. Deload doen de meeste toch verkeerd.

Training toch lekker afgemaakt ondanks dat het minder liep :thumbup:
Je spieren hebben toch een prikkel gehad en dat is het voornaamste ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven