AndroidHealthClinic

Verb

• Topic starter Topic starter verb
  • Startdatum Startdatum
  • Last post Recente activiteit Recente activiteit:
  • Reacties Reacties 2.809
  • Weergaven Weergaven 159.888
  • Volgers Volgers 98
  • Getagde leden Getagde leden Geen

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoh, aan het begin woog ik 94kg op nuchtere maag, nu 95kg. Vetpercentage is hetzelfde gebleven denk ik.
Qua krachtstats kan ik niet echt vergelijken doordat ik om de maand op een andere manier train, maar ben de laatste maanden (eigl sinds ik een blog bijhoud op een ander forum) enorm vooruitgegaan doordat ik nu bij elke training 2.5kg extra probeer te nemen per oefening (wat meestal gelukt is) terwijl ik vroeger (toen ik nog geen blog bijhield) eigenlijk altijd met ongeveer dezelfde gewichten trainde doordat ik totaal niet meer wist welke gewichten ik de training ervoor genomen had.

daarom heeft iedereen ook een schrift in de fitness eh Floris:D

daarom heeft iedereen ook een schrift in de fitness eh Floris:D

hehehe, 'k had da mss beter ook gedaan vroeger... :D maar 'k heb liever da et wa overzichtelijker is, moestek da moeten opschrijven, tzou kweenie oe slordig zijn enal (gelijk bij u dus :D )

gaatge nog gaan curlen vnvnd? :p

benen na een week ze niet getraind te hebben:

dan moet ik de foto's natuurlijk wel eerst nog toevoegen...

bene.jpg

bene2.jpg

ok **** it, 't gaat dus weer nie ??? of zien jullie de foto's wel en ligt het gewoon aan mijn pc?

Ik zie nix :(

Edit: ik heb ze in je gallerij gezien, ziet er goed uit éh.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

holie ****ing bruut

Jouw foto's blijf ik altijd naar uit kijken door de combi massa en droogheid :thumb:

---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

ok **** it, 't gaat dus weer nie ??? of zien jullie de foto's wel en ligt het gewoon aan mijn pc?
ff al je cookies, passwords etc. eraf gooien wil wel eens werken met dit soort maffe foutjes ;)

Aders op quads zijn altijd vet :D!

Je hebt een vreemde trainingsschema, maar als ik dan je lichaam zie ben je erg goed bezig zo te zien. Ga zo door man

'k heb bewust eens wat lichter getraind, maar alles langzaam en heel strikt uitgevoerd.

1) Squat light: 3x5x115kg, tijdens de pauzes 3x5xBW opgetrokken, langzaam en strikt

2) Calve raise: 2x12x140kg

3) BOR: 3x5x110kg

4) Military press: 3x5x75kg: ging heel moeizaam???:mad:

5) Incline DB press: 2x12x26.25kg

6) Side raise: 2x12x15kg

Heb je 'mijn' tip al eens toegepast op Military press? Filmpje van rippetoe staat op blz 33 van je log ;)

voor de training, niet opgepompt: duidelijk een pose die mijn fysiek niet veel eer aandoet, borst komt veel kleiner over dan ze is

front.jpg

• Like
Waarderingen: Yin Yang
en dit is na de training, schouders komen al een gans pak beter uit :D denk dat ik voor mijn contestfoto's best ook wat foto's tijdens of na de training ga nemen. Maar zo alles opspannen als je net een liter chocomelk binnenhebt is ook niet alles... :D

opgepompt.jpg

• Like
Waarderingen: Sue
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven