Fitness Seller

Gestopt verb

  • Topic starter verb
  • Startdatum
  • Reacties 77
  • Weergaven 13K
  • Volgers 23

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

verb

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 nov 2009
Berichten
1.609
Waardering
202
Lengte
1m80
Massa
90kg
Bij deze doe ik ook nog eens mee aan de contest :) Als steuntje in de rug om terug wat strikter op mijn voeding te gaan letten.

Gefreakt met voeding en training omgaan zoals bij de contest in 2010 het geval was is nu niet meer aan de orde. Ik train nog puur voor het plezier, en om mijn fysiek te onderhouden. Heb me al in tijden niet meer gewogen, dus zal morgenvroeg op nuchtere maag nog eens kijken hoeveel ik weeg. Ik schat dat het toch eind de 80kg is. Bovenlichaam vind ik nog goed, benen zijn wel behoorlijk afgevallen (merk ik aan mijn broeken), doordat ik lange tijd amper men benen getraind heb door een of andere bizarre blessure aan men onderrug (die momenteel opnieuw wat begint op te spelen).

Sinds ik werk heb ik min of meer volgend 'schema':

6u:
2 stukken fruit (appel, appelsien, mandarijn, banaan...)
pak kalkoenfilet (125gr)
paar weetabixkoeken

12.30u:
4 sneden bruin brood
pak hesp (150gr)
soep

18u:
wat men ouders klaarmaken: aardappelen/rijst, vlees/vis, groenten

Voor ik ga slapen:
pot tonijn of pot makreelfilet

De laatste maanden heb ik echter ook massa's frangipanen, madeleinen... gegeten, rommel die ik de voorbije 4 jaar nooit at en nu ineens verslaafd aan ben.
Hier wil ik nu echt wat mee verminderen...

Postworkout bestaat uit fruit en whey en een uurtje later havermout + kalkoenfilet + makreelfilet.

Trainen doe ik nog max 3x per week.
De komende weken zal het wel wat minder zijn omdat ik dan examens heb voor mijn avondschool.

Succes aan alle deelnemers! :)
 
Ben benieuwd wat je er dit jaar uit weet te persen, succes Verb!
 
Ben benieuwd naar hoe je er nu bij staat, ik heb hier nog niemand gezien die in de buurt komt van jouw laatste foto's.
 
Ben benieuwd naar hoe je er nu bij staat, ik heb hier nog niemand gezien die in de buurt komt van jouw laatste foto's.

In de spiegel zie ik bij mezelf niet veel verschil, maar aan men kleren merk ik wel dat het allemaal een pak kleiner is...
Zal een dezer dagen wel nog eens een foto nemen :)
 
Dat voedingsschema blijf je volgen?
 
suc6 verb, voeding is wel wat anders dan vroeger in je logje!
 
Ik volg, succes!
 
ben benieuwd hoe je er bij staat, abbo.
 
yeah his back! nice verb top dat je er weer bent!
 
Deze gast heeft mijn voorkeur voor de winst, nu al. Hoe je erbij stond was echt nice.

Succes met de compo.
 
Tof dat je er weer bent.

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 21:02 ----------

Deze gast heeft mijn voorkeur voor de winst, nu al. Hoe je erbij stond was echt nice.

Succes met de compo.

Hij is wel 10 kilo lichter he;)
 
Hoe je erbij stond damn... Streeffysiekje
 
Tof dat je er weer bent.

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 21:02 ----------



Hij is wel 10 kilo lichter he;)


Maakt niet uit, denk dat hij toch wel scherp is tegenover de concurrent
 
vond je log altijd interessant om te volgen, blij dat je opnieuw begint; bij deze een abo op jouw log.
 
Ik denk dat jij in de prijzen gaat vallen als ik je foto's zo bekijk :D
Veel succes ermee kerel!!
 
Dat voedingsschema blijf je volgen?

Jep, is voldoende om men huidige fysiek te behouden + veel gemakkelijker, 'k heb nu niet meer constant buikpijn zoals vroeger met al die havermout, olijfolie...

Gewicht op nuchtere maag was vanmorgen 89kg.
 
dus je eet nu zo ongeveer 2000 kcal en je kan dit gewicht behouden? lucky bastard!
ondanks dat ons fysiek behoorlijk op elkaar lijkt heb jij toch een pak betere genen gekregen
 
dus je eet nu zo ongeveer 2000 kcal en je kan dit gewicht behouden? lucky bastard!
ondanks dat ons fysiek behoorlijk op elkaar lijkt heb jij toch een pak betere genen gekregen

Moet wel zeggen dat ik naast dit schema wel relatief veel brolkcal binnenkrijg... Ik ben iemand van uitersten, ofwel ga ik heel strikt diëten, zoals ik bijna vier jaar lang gedaan heb, en dan lukte het mij gemakkelijk om echt niets van koeken, chips... te eten.
Maar als ik 1x bv een frangipane eet, dan lukt het mij echt niet om het bij 1 te houden pff. Gisterenavond gans de dag clean gegeten en dan 's avonds toch weer 2 frangipanen.

Ik hoop dat ik door die contest nu toch weer wat meer karakter ga krijgen om het bij bv. 1 frangipane te houden. (Alle koeken e.d. volledig bannen ga ik sowieso niet doen, die geobsedeerde fase uit men leven is voorbij hehe.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven