MuscleMeat

Gestopt verb

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
zieke upright row! erg sterk!
 
abbo'tje, op deze (voormalig) mede-bstrong'er ;)
 
Benen zien er ziek uit man, succes
 
Heb echt haat aan jou genen :roflol:

nette foto's nogsteeds verb, succes met de compo.
 
Thx :)

Rug-biceps:

Pull up: 3x10xBW+5kg
BOR: 3x10x110kg
Shrugs: 3x10x150kg
DB row: 3x10x65kg

Barbell curl: 3x6x65kg
 
Puuuf sterke bor
 
curls strict? kracht is er iig niet op achteruit gegaan
 
curls strict? kracht is er iig niet op achteruit gegaan

Redelijk strikt ja. Natuurlijk niet overdreven geconcentreerd en langzaam, maar toch zonder al te veel met men lichaam te zwieren :)
 
Wat squat je nog verb? Echt jelly op die legs :D. Ben eens benieuwd naar een benentraining :).
 
Wat squat je nog verb? Echt jelly op die legs :D. Ben eens benieuwd naar een benentraining :).

Men benen stellen niet veel meer voor :p Al men broeken die een jaar geleden spanden zijn nu presies skaterbroeken... De laatste tijd heb'k benen ook niet veel meer getraind door wat last aan men onderrug (geen idee wat het is, en geen idee hoe ik het gekregen heb want ik train niet zwaar meer ivm vroeger :D) Het zwaarste dat ik nog gesquat heb onlangs is 150kg... Anders was het ofwel niet squatten ofwel licht met 120kg oid.
 
heel veel succes;) ziet er al kanonnen uit!
 
hmm nu nog ff 3x6x80kg MP doen! jelly..
 
1) Incline db press: 3x10x45kg
2) Incline bp: 3x7x100kg
3) Incline flies: 1x10x25kg (teveel cheat), 3x10x20kg

4) Squat: 3x10x150kg (meeste reps mooi onder parallel volgens men maat)
5) Calve raise: 3x15x160kg
 
squat is nogsteeds hoog man!! denk als je je een tijdje focust daarop je zo weer de 200 pakt.

voeding nogsteeds hetzelfde trouwens? of al iets omhoog gedaan
 
squat is nogsteeds hoog man!! denk als je je een tijdje focust daarop je zo weer de 200 pakt.

voeding nogsteeds hetzelfde trouwens? of al iets omhoog gedaan

Bwah, denk dat ik weer veel meer zal moeten eten om 200kg te kunnen squatten :p

Aan men voeding ga ik niets veranderen, is perfect zoals het is nu. 't Is nu trouwens al de derde dag dat ik niets van rommel gegeten heb, een record de laatste maanden haha.
 
Bwah, denk dat ik weer veel meer zal moeten eten om 200kg te kunnen squatten :p

Aan men voeding ga ik niets veranderen, is perfect zoals het is nu. 't Is nu trouwens al de derde dag dat ik niets van rommel gegeten heb, een record de laatste maanden haha.

ah joh paar bicky burgers erbij gooien en je zet zo nieuwe pr's !!
 
ah joh paar bicky burgers erbij gooien en je zet zo nieuwe pr's !!

Hehe, da's dan weer al lang geleden dat ik dat nog gegeten heb... Sinds ik niet meer op school zit passeer ik nooit meer aan een frietkot:eek:
 
Squatkooi buitengezet en chill wat in de zon getraind, heerlijk :D

1) MP: 3x6x80kg, net geen 7de rep gekunnen in het eerste setje, jammer
2) Upright row: 3w10x70kg
3) Side raise: 3x10x20kg
4) Reverse flies: 3x10x15kg

5) CGBP: 3x7x115kg
6) Barbell extensions: 3x10x55kg: dzju, ik zie nu dat het vorige week ook 55kg was. Ik dacht dat het vorige week 50kg was (en vond het toen te licht). Volgende keer eens 60kg pakken.

Wellicht de laatste training voor de komende twee weken want 'k heb nu zaterdag, volgende week donderdag en zaterdag examens (en heb geen verlof en nog niets op voorhand gedaan, dus ga nu alle avonden moeten blokken).
 
Abbo, vroeg me al af wanneer je zou terugkomen.

Lukt deadiften wel nu dat je iets aan je rug hebt?
 
Abbo, vroeg me al af wanneer je zou terugkomen.

Lukt deadiften wel nu dat je iets aan je rug hebt?

Heb al meer dan een jaar niet meer gedeadlift hehe. Doe enkel nog oefeningen waarmee ik me amuseer, en dat is bij deadlift nooit het geval geweest :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven