AndroidHealthClinic

Gestopt verb

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tussen het leren door toch een uur en een half getraind:

1) Incline DB press: 3x10x45kg
2) Squat: 3x5x160kg: zo goed als geen last aan men rug, voelde nog redelijk licht aan voor men benen.
3) Calve raise: 3x12x170kg
4) Pull up: 3x10xBW
5) Military press: 3x10x70kg
6) DB row: 3x10x65kg
 
zover zit je toch niet bij je ouwe krachtstats vandaan? vind het iig knap op die voeding
 
zover zit je toch niet bij je ouwe krachtstats vandaan? vind het iig knap op die voeding

Krachtverlies is idd redelijk beperkt gebleven... Al zit ik wel ver van mijn top bij bp en squat vrees ik :)
 
Laat deze belg maar winnen. Succes verb! Megastats voor wat je binnenkrijgt man!
 
  • Like
Waarderingen: verb
Oeh een belg. Volgen die handel :D
 
Bon, na drie weken rust nog eens een lichte training om er terug in te komen:

1) MP: 3x15x60kg
2) Upright row: 3x15x50kg
3) Side raise: 3x15x15kg
4) Reverse fly: 3x15x12,5kg

5) CGBP: 3x15x90kg
6) Standing barbell extension: 3x15x45kg
 
Manman de motivatie is niet meer wat het ooit geweest is :D En nudat mijn vaste trainingspartner vaak 's avonds gaat moeten werken heb'k totaaaal geen goesting meer:

1) Pull up: 3x10xBW+5kg
2) BOR: 3x10x110kg
3) Shrugs: 3x10x170kg

4) Barbell curl: 3x10x55kg

Normaal stond er ook nog DB row op het programma, maar **** it, de goesting was er echt niet.
 
Hoe gaat dat met voeding nu? Gaat dat beter?of elke dag nog wel junk?
 
Hoe gaat dat met voeding nu? Gaat dat beter?of elke dag nog wel junk?

Heb de voorbije drie weken totaal niet op men voeding gelet :) Vanaf nu terug proberen iets strikter te gaan eten.
 
Manman de motivatie is niet meer wat het ooit geweest is :D En nudat mijn vaste trainingspartner vaak 's avonds gaat moeten werken heb'k totaaaal geen goesting meer:

Dat ken ik, mijn maat heeft er 1.5maand uitgelegen met een schouderblesure. Maar ben wel mooi blijven verder trainen. Maar intensiteit stond soms ook wel op een lager pitje.

Die laatste training, zou ik wel mee kunnen gehaald hebben (kwestie gewicht) al de rest totaal niet, met je ****ing genen :p lol
 
Dat ken ik, mijn maat heeft er 1.5maand uitgelegen met een schouderblesure. Maar ben wel mooi blijven verder trainen. Maar intensiteit stond soms ook wel op een lager pitje.

Die laatste training, zou ik wel mee kunnen gehaald hebben (kwestie gewicht) al de rest totaal niet, met je ****ing genen :p lol

Pff 'k weet niet of ik het ga blijven volhouden als ik altijd alleen moe trainen... Vnvnd kan hij ook weer niet meedoen, dus 'k ben benieuwd wat het gaat worden :D
 
Met tegenzin begonnen, maar uiteindelijk is het toch nog een lekkere training geworden!

1) Incline DB press: 3x15x40kg
2) BP: 3x12x100kg
3) Incline flies: 3x20x15kg

4) Squat: 3x15x140kg
5) Calve raise: 3x25x160kg
 
Update, daarnet getrokken

dbb20062012.jpg
 
Die kan zo in de boekjes man.. toch echt een genenkwestiehoe je met banale voeding er zo uitziet zeker?
 
dam wat een geluksmens! met zulke voeding er zo bij staan geweldig verb! klasse fysiek!
 
ff ter info: ik ga niet meer meedoen met de contest. Heb geen goesting meer om nog te loggen, en supps gebruik ik ook niet meer, dus daarvoor ga ik het ook niet doen :) Vanaf nu ga ik supporteren voor Vergil :D
 
Ik vond het al raar dat je mee wou doen :p
Ik wist niet eens dat Vergil mee deed (ben weinig actief hier).
Kijk ik daar ook wel even mee :D
 
Jammer Verb, ik zag je ook weinig langs komen hier..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven