AndroidHealthClinic

Verband drugs en aas???? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jp79

Ripped Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
31 mrt 2006
Berichten
3.041
Waardering
1
Ik las de topic over orals pletten. Er kwam een mooie reactie met een pinpas pletten, lijntje en..... (gaan!!!). Dit komt mij erg bekend voor en laat het maar zo verwoorden dat ik aardig in het wereldje zat.
De vraag die in mij opkwam was als volgt. Is de overstap naar aas makkelijker als je vroeger ook al wat gebruikt hebt? Misschien is het een vergelijking van niets maar omdat ik merkte dat er toch verschillende leden zijn die vroeger ook wat hebben "gebruikt" vroeg ik me dat af. Voor mij was het wel zo, toen ik aan bb begon wist ik 1 ding zeker, die spuit die komt er zeker een x in. Omdat ik toch al heel wat troep heb gehad was er weinig druk om ook eens aas te nemen.
Wie die aas gebruikt heeft vroeger ook wat gehad ( XTC, speed, coke....etc.)?
 
ik denk dat de stap wel wat simpeler is ik heb ook alles gedaan maar eerst was ik tegen aas maar ik was maklijk over te haalen
 
ik denk dat de stap wel wat simpeler is ik heb ook alles gedaan maar eerst was ik tegen aas maar ik was maklijk over te haalen

Ben dan wel benieuwd waarom je eerst tegen aas gebruik was omdat je misschien al veel shit in je leven hebt gehad?
 
Ben dan wel benieuwd waarom je eerst tegen aas gebruik was omdat je misschien al veel shit in je leven hebt gehad?

je kijkt er eerst veel anders tegen aan, aas is dan heel raar spul :P
maar naarmate je langer traint en je gaat niet meer vooruit. en je leest meer dingen er over! dat het miss wel helemaal niet zo gevaarlijk is dan gebruik je ook zomaar
en dan de beginners vooral orals omdat je niet wil spuiten want dat zijn rare dingen hahaha maar op laatst moet je daar ook wel aan geloven :P
 
je kijkt er eerst veel anders tegen aan, aas is dan heel raar spul :P
maar naarmate je langer traint en je gaat niet meer vooruit. en je leest meer dingen er over! dat het miss wel helemaal niet zo gevaarlijk is dan gebruik je ook zomaar
en dan de beginners vooral orals omdat je niet wil spuiten want dat zijn rare dingen hahaha maar op laatst moet je daar ook wel aan geloven :P

FF off topic dan maar denk dat de meeste onder ons niet zijn uitgegroeid natural maar het niet snel genoeg vinden gaan en daarom ook snel naar de ass grijpen...
 
FF off topic dan maar denk dat de meeste onder ons niet zijn uitgegroeid natural maar het niet snel genoeg vinden gaan en daarom ook snel naar de ass grijpen...
idd klopt
je grijpt gewoon te snel naar dat spul omdat het niet snel genoeg gaat
en omdat je langzaam in dat wereldje opgroeit .en als er dan 1 is die veel sneller dan jou gaat grijp je snel naar aas zo gaat het meestal wel

heb trouwens veel respect voor mensen die eerst bijv 8jaar naturel trainen
petje af voor die mensen
 
denk dat de meeste onder ons niet zijn uitgegroeid natural maar het niet snel genoeg vinden gaan en daarom ook snel naar de ass grijpen...

Fact!

Zelf ben ik al dicht bij AAS gekomen,maar ben er (voorlopig) van gebleven:p


Wat is het verschil voor de buitenwereld of je nu 5 jaar naturel traint of 1 jaar AAS? Je krijgt even weinig respect van de buitenwereld,wat kan hun dat nu schelen. Niemand gaat zeggen van 'wow' die jongen heeft 5 jaar naturel getraind!

Iedereen wil zo vlug mogelijk groeien (zelf ben ik jaloers op die mannen die al 5-6 jaar trainen,zelf train ik maar 8maand:()

dusja,daar heb je zeker een punt!
 
Fact!

Zelf ben ik al dicht bij AAS gekomen,maar ben er (voorlopig) van gebleven:p


Wat is het verschil voor de buitenwereld of je nu 5 jaar naturel traint of 1 jaar AAS? Je krijgt even weinig respect van de buitenwereld,wat kan hun dat nu schelen. Niemand gaat zeggen van 'wow' die jongen heeft 5 jaar naturel getraind!

Iedereen wil zo vlug mogelijk groeien (zelf ben ik jaloers op die mannen die al 5-6 jaar trainen,zelf train ik maar 8maand:()

dusja,daar heb je zeker een punt!


Scheit aan de buiten wereld!!! Het is natuurlijk altijd beter als je aan je genetische top zit qua groeien en dat je dan overstapt naar aas...
Maar zolang wachten is erg moeilijk. Diegene die het wel kunnen:petje af
 
De stap naar AAs is veel kleiner dan voor iemand die nooit geestverruimende middelen heeft gebruikt. Vooral voor de zogenaamde poly gebruiker (Een gebruiker die steeds van drugs verwisseld) is het makkelijk om over te stappen op AAs. Zeker is er een percentage van de mensen die lekker gesnoven en geslikt hebben die daar nu mee gestopt zijn en onbewust nu hun verslaving voeden met AAs en bodybuilding. Want zelfs bodybuilding kan een verslaving zijn. Ik kan hier een heel lang verhaal van maken. Maar ik wacht reacties af je kan me hier vragen over stellen ik ben zeer bekend op dit vakgebied...
 
De stap naar AAs is veel kleiner dan voor iemand die nooit geestverruimende middelen heeft gebruikt. Vooral voor de zogenaamde poly gebruiker (Een gebruiker die steeds van drugs verwisseld) is het makkelijk om over te stappen op AAs. Zeker is er een percentage van de mensen die lekker gesnoven en geslikt hebben die daar nu mee gestopt zijn en onbewust nu hun verslaving voeden met AAs en bodybuilding. Want zelfs bodybuilding kan een verslaving zijn. Ik kan hier een heel lang verhaal van maken. Maar ik wacht reacties af je kan me hier vragen over stellen ik ben zeer bekend op dit vakgebied...

Dit kan ik ook alleen maar beamen!!!
Op welk vakgebied ben je nu zeer bekend? AAS of drugs, verslavingen of allemaal?:D
 
Mijn vriendin werkt in de verslavingszorg en ik ken iemand die bij de Anonieme Alcoholisten zit. Ik heb zelf ook wel wat soorten drugs uitgeprobeerd. Een verslaving zit best ingewikkeld inelkaar. Maar ik ben op alle vakgebieden bekend.
 
Mijn vriendin werkt in de verslavingszorg en ik ken iemand die bij de Anonieme Alcoholisten zit. Ik heb zelf ook wel wat soorten drugs uitgeprobeerd. Een verslaving zit best ingewikkeld inelkaar. Maar ik ben op alle vakgebieden bekend.

Ok ik heb zeg maar van alles heel veel gehad voor een jaar of 8 maar ben er nooit v erslaafd aan geweest. Ik had het spul zeg maar voor het oprapen maar weet gewoon zeker dat daardoor de stap naar ass (vervanging) zeker een stuk makkelijker is. Was voor mij eigenlijk vanzelfsprekend toen ik aan bb begon maar heb het gelukkig nog een jaartje of 3 kunnen uitstellen maar toen.... Groeien!!!!:D
 
Maar het interesseert me dus en ik praat er vaak over. Een verslaafde is niet iemand die heel de dag met een spuit heroine injecteert. Een verslaafde is iemand waarbij zn leven word beinvloed door drank, drugs of AAs. 1 mooi voorbeeld waargebeurd. Een man van nu 50 is nu 10 jaar nuchter is alcoholis en heeft maar 3 keer gedronken in zijn leven. Toen hij 20 was dronk hij de eerste keer stapte dronken achter het stuur kreeg een ongeluk en verloor zijn arm. Tweede keer dat hij dronk kwam hij in een vuistgevecht waarbij hij de ander met zijn blote hand(en) doodsloeg. De derde keer belande hij in een politiecel voor verstoring van de openbare orde. Dat is dus een echte verslaafde zodra hij alcohol in zijn bloed krijgt is hij een andere persoon. alergisch voor alcohol. Maarja ik wil niet preken hier haha

;)
 
Interessant topic btw....

Ik ben benieuwd wat de andere bbers hiervan denken
 
Maar het interesseert me dus en ik praat er vaak over. Een verslaafde is niet iemand die heel de dag met een spuit heroine injecteert. Een verslaafde is iemand waarbij zn leven word beinvloed door drank, drugs of AAs. 1 mooi voorbeeld waargebeurd. Een man van nu 50 is nu 10 jaar nuchter is alcoholis en heeft maar 3 keer gedronken in zijn leven. Toen hij 20 was dronk hij de eerste keer stapte dronken achter het stuur kreeg een ongeluk en verloor zijn arm. Tweede keer dat hij dronk kwam hij in een vuistgevecht waarbij hij de ander met zijn blote hand(en) doodsloeg. De derde keer belande hij in een politiecel voor verstoring van de openbare orde. Dat is dus een echte verslaafde zodra hij alcohol in zijn bloed krijgt is hij een andere persoon. alergisch voor alcohol. Maarja ik wil niet preken hier haha

;)

Je zal er dan wel meer van mij vanaf weten maar je kunt toch niet van een verslaving spreken wanneer ïets" je leven beinvloed? Eten beinvloed ook mijn leven en de situatie die jij beschrijft met die man heeft gewoon een slechte dronk over zich!!! Of mis ik een stukje?
 
Wel als het je leven negatief beinvloed , stel jezelf is voor je drinkt vaak een kratje bier leeg voordat je de andere dag moet werken, je komt 3 keer te laat en word ontslagen. Dat beinvloed je leven negatief. Misschien zette ik het verkeerd weg. Damn word je leven negatief beinvloed door alcohol.

Zo ook met aas
Behalve alsa je er mee kan omgaan...
 
Heb zo'n beetje alle recreatieve drugs gebruikt die er te kijgen zijn behalve hero en de huidige rages etc. Maar de overstap naar AS is een heel ander verhaal af en toe een pilletje in het weeknd heeft naar mijn idee minder gevolgen als een stevige kuur.

De verleiding om te kuren heb ik tot op heden altijd weten te weerstaan. Mede door elk jaar gewoon voortuitgang te boeken en pas 4 jaar te trainen natuurlijk hehe. Of ik het ooit ga doen? Geen idee de sides spreken mij erg tegen maarja wie weet. Ik heb er nu wel de leeftijd voor, maar ben natural nog lang niet aan mij top.
 
Heb zo'n beetje alle recreatieve drugs gebruikt die er te kijgen zijn behalve hero en de huidige rages etc. Maar de overstap naar AS is een heel ander verhaal af en toe een pilletje in het weeknd heeft naar mijn idee minder gevolgen als een stevige kuur.

De verleiding om te kuren heb ik tot op heden altijd weten te weerstaan. Mede door elk jaar gewoon voortuitgang te boeken en pas 4 jaar te trainen natuurlijk hehe. Of ik het ooit ga doen? Geen idee de sides spreken mij erg tegen maarja wie weet. Ik heb er nu wel de leeftijd voor, maar ben natural nog lang niet aan mij top.

Volhouden bro...
Maar je kan het ook anders brengen!!! FLINK aan de pillen en coke elk weekend of een mild kuurtje nemen:rolleyes:
 
Een verslaving is toch iets waarbij je door jezelf gedwongen wordt ermee door te gaan? Geestelijk of lichaamlijk, kan allemaal zeer vervelend zijn!
Ik weet zeker dat ik niet zomaar zal stoppen met trainen, omdat ik me dan echt zwaar klote voel en me ga vervelen. Eigenlijk is dit onzin, maar omdat ik het zo voel is het imo een verslaving.

Ik heb vroeger ook vanalles gebruikt, maar altijd met mate(n).. XTC heb ik bijvoorbeeld nooit vaker dan 2 of 3 keer per jaar gedaan.

Ik denk dat dit er wel voor zorgt dat ik aan de AAS zal slaan een keer, ik ben niet bang om chemische shit in mn lichaam te gooien. Ik moet er wel bij zeggen dat ik inmiddels wat ouder ben en dat ik het niet impulsief zal doen, ben nu bijvoorbeeld ook al lang aan het researchen.
 
Ik denk dat je wel minder angstig ertegen over staat als je al vaker spullen(drugs in dit geval) bij iemand illegaal heb gekocht en dat in je lichaam gooit. Wat dat betreft is het natuurlijk best wel gelijkend, je moet tot op zekere hoogte maar afwachten wat je krijgt zogezegd.
Maar dat je dan ook sneller de keuze maakt om naar AAS te grijpen denk ik zelf niet, ik heb genoeg drugs gebruikt maar toch sta ik zeer kritisch tegenover AAS niet alleen over de sides/gevaren maar meer nog het feit dat je naturel kan groeien en dat ook kan blijven doen. Ik train nu 6 jaar en blijf toch altijd vooruitgang boeken misschien soms wat sneller soms wat langzamer. Maar altijd als ik dacht dat ik op een plateau zat kon ik dat door subtiele veranderingen(soms tegen alle wetten en logica in) telkens weer doorbreken. Het is voor mij gewoon nog een te grote uitdaging om zo verder te gaan ipv een "shortcut" te nemen. Een ding weet ik wel zeg nooit nooit. Naar mijn bescheiden mening is het gewoon eeuwig zonde om te vroeg naar de AAS te grijpen, omdat dat eventueel je plezier in naturel trainen kan bederven. Ik ken persoonlijk mensen die off-cycle zien als een soort noodzakelijk kwaad, waarin ze stilstaan...dat vind ik gewoon jammer.
 
Back
Naar boven