Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of de "ik lift 2 weken dus ik heb de hele stringercollectie van body engineer gekocht" mensen.Is bij mijn gym ook zo, soms in de zomer is het wel balen, maar het houdt wel een hoop van die pauper boys buiten.
Voor iemand die twee weken traint heb je best een goed fysiekOf de "ik lift 2 weken dus ik heb de hele stringercollectie van body engineer gekocht" mensen.
Kleren van mensen die pinken afknippen wel, heb ik vernomen. Mits het geen tanktops zijn natuurlijk.
Als je het warm hebt en geen tanktop mag dragen dan ga je toch gewoon in een t-shirt met daar onder enkel een string?
Klopt het kost misschien veel energie en tijd, maar hij heeft wel een goede zaak.
Hij is geen lid geworden van pelikaan dus hij is niet akkoord gegaan met het feit dat hij geen mouwloze shirts meer mag dragen.
Het wordt hem dus nu verboden op basis van geslacht zonder dat hij er zelf voor gekozen heeft om het te accepteren.
Kost veel te veel energie en moeite dit verhaal om uit te voeren, maar theoretisch heeft tie een zaak
Theorie en praktijk zijn vaak verschillend
Denk niet je moet afkomen met vrouwen Mogen het dragen en ik niet.
Is bij mijn gym ook zo, soms in de zomer is het wel balen, maar het houdt wel een hoop van die pauper boys buiten.
Je bent op de hoogte dat discriminatie op basis van geslacht verboden is?Theorie en praktijk zijn vaak verschillend
Denk niet je moet afkomen met vrouwen Mogen het dragen en ik niet.
Je bent op de hoogte dat discriminatie op basis van geslacht verboden is?
In Zweden zijn ze veel meer "gender-neutraal".
En dan krijg je zo'n dingen als bus- en treinchauffeurs die in rok komen werken, vind ik helemaal geweldig btw, heb lak aan teveel regeltjes
http://www.hbvl.be/cnt/aid1400718/zweedse-treinbestuurders-in-rok-door-hitte