XXL Nutrition

Verboden voor mannen in tanktop bij Pellikaan.

Bezoekers in dit topic

Is bij mijn gym ook zo, soms in de zomer is het wel balen, maar het houdt wel een hoop van die pauper boys buiten.

• Like
Waarderingen: Coolbuilder, Rambo1, Fallingout en 4 andere personen
Is een goede regel want als je wilt trainen en je ziet al die beesten in tanktop dan word je bang en kan je niet goed trainen

• Like
Waarderingen: Starx6673
Als je het warm hebt en geen tanktop mag dragen dan ga je toch gewoon in een t-shirt met daar onder enkel een string?

Ga in een Schotse kilt zonder onderbroek trainen ...

Je kan ook heel stoer een gewoon shirt nemen en de mouw afknippen zodat er 2cm blijft zitten, kunnen ze niks zeggen, ha! Heb dat al vaak gezien op plekken waar je alleen in shirt mocht trainen. Vaak zijn het dan ook van die helden waarvan als je ze tegenkomt niet eens verwacht dat ze wel trainen..

Klopt het kost misschien veel energie en tijd, maar hij heeft wel een goede zaak.

Hij is geen lid geworden van pelikaan dus hij is niet akkoord gegaan met het feit dat hij geen mouwloze shirts meer mag dragen.

Het wordt hem dus nu verboden op basis van geslacht zonder dat hij er zelf voor gekozen heeft om het te accepteren.

Kost veel te veel energie en moeite dit verhaal om uit te voeren, maar theoretisch heeft tie een zaak

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is je oplossing trouwens

Klopt het kost misschien veel energie en tijd, maar hij heeft wel een goede zaak.

Hij is geen lid geworden van pelikaan dus hij is niet akkoord gegaan met het feit dat hij geen mouwloze shirts meer mag dragen.

Het wordt hem dus nu verboden op basis van geslacht zonder dat hij er zelf voor gekozen heeft om het te accepteren.

Kost veel te veel energie en moeite dit verhaal om uit te voeren, maar theoretisch heeft tie een zaak

Theorie en praktijk zijn vaak verschillend :)

Denk niet je moet afkomen met vrouwen Mogen het dragen en ik niet.

mag je een tshirt aandoen met de mouwen volledig weg? :P

Theorie en praktijk zijn vaak verschillend :)

Denk niet je moet afkomen met vrouwen Mogen het dragen en ik niet.
Je bent op de hoogte dat discriminatie op basis van geslacht verboden is?
Daarom is in New York nu ook zo'n vrouwenbeweging bezig dat vrouwen ook in bloot bovenlijf moeten kunnen rondlopen, omdat mannen dit ook mogen.

In Zweden zijn ze veel meer "gender-neutraal".

En dan krijg je zo'n dingen als bus- en treinchauffeurs die in rok komen werken :D, vind ik helemaal geweldig btw, heb lak aan teveel regeltjes
http://www.hbvl.be/cnt/aid1400718/zweedse-treinbestuurders-in-rok-door-hitte

Je bent op de hoogte dat discriminatie op basis van geslacht verboden is?

In Zweden zijn ze veel meer "gender-neutraal".

En dan krijg je zo'n dingen als bus- en treinchauffeurs die in rok komen werken :D, vind ik helemaal geweldig btw, heb lak aan teveel regeltjes
http://www.hbvl.be/cnt/aid1400718/zweedse-treinbestuurders-in-rok-door-hitte

In Zweden zijn ze heel tolerant,vandaar dat het er nu zo leuk is.

Voornamelijk als vrouwen in het nadeel zijn,andersom ga je met een heel sterk verhaal moeten afkomen :)....

Terug
Naar boven