Fitness Seller

verbouwing klaar... :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Sow he! Vandaag was het dus zo ver, na lang wachten zou de verbouwing van onze gym eindelijk klaar zijn! Dus ikke strax vol verwachting op weg richting sportschool. Emaal aangekomen zag het r beter uit als ik had gedacht! Allemaal mooie, nieuwe apparaten klaar om tot het uiterste genomen te worden.

Echt wel swaar relaxe apperatuur! Van technogym, iemand ervaringen mee? Dat was wel ff een mooie meevaller! Gelukkig blijft al het 'hard-core spul' ook dus kan ik nog steeds met losse gewichten aan de slag.

Word weer lekker trainen in de toekomst!!!
 
Das heel mooi voor je Robje:lifter: :lifter: :lifter: :lifter:

gewoon aan de ouderwetse gewichten blijven hangen net als onze good old lifter..hij zou eigenlijk een naam moeten krijgen;)
 
I know dandy, losse gewichten ruled gewoon. Maar als je die leg press en leg extension van ons eerst zag... dit is echt een hele verbetering!
 
Techno gym. :( idiote systeem met van die lullige sleutels.


Niet echt fan van... Geef mij maar een hoekje met oude roestige barbells en dumbbells :D
 
Originally posted by matthieu
Techno gym. :( idiote systeem met van die lullige sleutels.


Niet echt fan van... Geef mij maar een hoekje met oude roestige barbells en dumbbells :D

roestig gaat me iets te ver :D

maar een bank, squatrek, halters en flink wat schijven en dumbbells blijft nog altijd de lekkerste manier van trainen
 
Techno gym is voor huisvrouwen! Sjeez zeg bij ons in de wijk hebben ze die zooi ook! Ik vind het echt niet fijn! Bovendien gebruikte ze die zooi ook bij BIG-diet!

Nou ja ik prefereer gewoon de plate loaded apparaten en dan hammer-strength, cybex, nautilus etc.... Die ze bij de gym hebben waar ik nu zit. En die apparaten gaan echt al lang mee denk ik...
 
Ja vind ik dus ook frietbakker.

Ik ben 1 keer in een "sportschool" geweest waar ze alles daarvan hadden. Het was wat je noemt een "fitness-centrum"

Niet eens losse halters. Alleen een smitmachine. Met nog geen 50kg aan schijven :(

En gelukkig nog wel dumbbells, maar die gingen maar tot 24kg.
Verder allemaal rare uiteenlopende machines.

Was overigens in Eindhoven.
 
Originally posted by matthieu
Ja vind ik dus ook frietbakker.

Ik ben 1 keer in een "sportschool" geweest waar ze alles daarvan hadden. Het was wat je noemt een "fitness-centrum"

Niet eens losse halters. Alleen een smitmachine. Met nog geen 50kg aan schijven :(

En gelukkig nog wel dumbbells, maar die gingen maar tot 24kg.
Verder allemaal rare uiteenlopende machines.

Was overigens in Eindhoven.

Het klinkt precies hetzelfde als dat fitness centrum waar ik het over had! Alleen die zit in Tilburg, heet overigens MultiFit...... :rolleyes:
 
Alleeee, ik train ook veel liever met losse gewichten, don't get me wrong! Maaruh, af en toe moet ik toch apparaten gebruiken (leg press en extension, leg curl en zo), eerst waren alle apparaten zo scheef als een hoepel en trainde je je rechtse been dubbel zo zwaar als je linkse! Nu is het dus allemaal weer recht en goed dus kan ik die oefeningen weer beter uitvoeren. Gelukig zit r ook een goede stapel ijzer in die apparaten dus is het een hele vooruitgang vergeleken met eerst.

Natuurlijk zie ik ook liever alleen ijzer zonder hi-tech sluitels en meer van die oude-wijven-BS! En de dumbbells tot 60 kg blijven ook dus dat was ook al een meevaller (ze zouden eigenlijk de dumbbells boven de 40 kg weg pleuren!).
 
bij ons gaan de dumbbells tot 35kg dacht ik maar as je wil kan je wel squatten/lunges/ bankdrukken doe nmet 24x20kg= 480kg :D
 
Sow, ff een update. Kom dus net van een potje trainen af. Het is dus nu zo dat al het ijzer in 1 aparte ruimte is geplaatst ver weg van de fitness/oude wijven ruimte. Ik kwam daar dus net aan, hoor ik daar wreed harde gabber hardcore blazen in dat hokje. Zitten daar 2 mede hard-core buddy's te pompen in het ritme van een bonkende bass. Ghehe, voor de rest niemand, eigen cd'tjes bij en daar blazen in dat hok! Helemaal relaxed dus!!!

Maar het viel snel op dat het squatrekje en de deadlift stang niet aanwezig waren. Dus ikke snel naar de nieuwe eigenaar om te vragen of het nog wel mogelijk was in de toekomst te deadliften. Zijn antwoord was: NEEN! Het zweet brak me uit (nog erger als het al was van die hardcore training :)) en mijn gezicht trok bleek weg. Na ongeveer een kwartier a half uur op hem in praten dat het voor mijn van uiters groot belang was te deadliften (en wat deadliften nou eigenlijk was) had ik hem zo ver gekregen dat ik het daar mocht proberen. Dus rustig aan doen nu en niet te hard met die halter smijten anders zak ik door de vloer! Pfieuwww, ik was dus echt ff bang dat ik van gym moest gaan wisselen. Squatten zou ook mogelijk worden dus alles is weer goed... :)

Het goede nieuws is dus dat ik nu niet meer naar die slappe noodzeeFM crap hoef te luistenen maar daar op lekkere stuitermuziek kan pompen! MOB MOB!!!! :D:D:D:D:D
 
Back
Naar boven