AndroidHealthClinic

verbreden

Bezoekers in dit topic

Fitnessboy180

Novice
Lid geworden
8 jan 2014
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
74kg
hey,

ik ben een jongen van 18 jaar (over paar dagen) en doe toch al anderhalfjaar fitness, er is nog niet zoveel gegroeit bij mij... ik weeg trouwens 75 kilo voor 1.86m

m'n armen zijn wel dikker geworden en ben niet meer zo'n spruit als vroeger, overal wa gespierder maar het is vooral droog. Ik zou natuurlijk graag in volume nemen en breder worden.

Sinds enkele weken let ik nu ook echt heel goed op m'n voeding en neem ik ook meestal 2 proteineshakes per dag.

Maar mijn vraag is, ik ken nu alle oefeningen eigenlijk ( toch heel veel) en ik weet hoe je deftig moet trainen (ik train met mijn broer en die weet er veel van). Maar bij mij is het veel minder succesvol als bij hem. Maar kan ik eigenlijk veel verbreden op zo'n jonge leeftijd terwijl ik eigenlijk al die oefeningen al goed gewoon ben en ik het dus eigenlijk minder voel dat het werkt? Of moet ik gewoon ouder worden en een meer volwassen lichaam krijgen en zal dat later pas komen ofzo?

Welke oefeningen zijn echt goed om te verbreden (oefening + spier).

alvast bedankt voor de info
 
Misschien meer en beter eten?
Lees de sticky's
 
hey,

ik ben een jongen van 18 jaar (over paar dagen) en doe toch al anderhalfjaar fitness, er is nog niet zoveel gegroeit bij mij... ik weeg trouwens 75 kilo voor 1.86m

m'n armen zijn wel dikker geworden en ben niet meer zo'n spruit als vroeger, overal wa gespierder maar het is vooral droog. Ik zou natuurlijk graag in volume nemen en breder worden.

Sinds enkele weken let ik nu ook echt heel goed op m'n voeding en neem ik ook meestal 2 proteineshakes per dag.

Maar mijn vraag is, ik ken nu alle oefeningen eigenlijk ( toch heel veel) en ik weet hoe je deftig moet trainen (ik train met mijn broer en die weet er veel van). Maar bij mij is het veel minder succesvol als bij hem. Maar kan ik eigenlijk veel verbreden op zo'n jonge leeftijd terwijl ik eigenlijk al die oefeningen al goed gewoon ben en ik het dus eigenlijk minder voel dat het werkt? Of moet ik gewoon ouder worden en een meer volwassen lichaam krijgen en zal dat later pas komen ofzo?

Welke oefeningen zijn echt goed om te verbreden (oefening + spier).

alvast bedankt voor de info

Hier is dit hele forum voor, je hoeft amper iets te vragen.

Meeste is al een keer langs gekomen en beantwoord.

Zoek en verdiep je in voeding/training schema's. Succes.
 
Meer eten, daar ligt het aan.
 
ok, ik ben eraaan bezig :P dus het ligt echt gewoon aan het eten?

is dat dan echt zo belangrijk?
hoeveel proteine zou ik per dag moeten hebben?
 
Als het niet aan je training ligt, dan is het je voeding. Of natuurlijk je rust, als je dat niet bij je "training" meetelt.

Ongeveer 2-2,5gram per KG lichaamsgewicht, mik dus op de 150-160. Vet 1+ gram per kg lichaamsgewicht. Carbs vul je dan mee aan.
 
Als je breder wilt worden moet je echt je schouders goed trainen . Deze spieren reageren goed op hoge herhalingen.
En je lats moet je ook trainen zodat je een v-vorm krijgt. Gewoon veel pull-downs side raise's en bent -over- rows doen.

Trouwens je broer is mischien anders gebouwd dan jij.
omdat de ene manier van trainen bij iemand anders werkt wil dat niet zeggen dat het meteen bij jou werkt.

Ik kan mensen van jou leeftijd die heel breed zijn. Je moet ook onthouden dat spiermassa opbouwen een langzaam proces is.
 
Back
Naar boven