AndroidHealthClinic

Verdacht pakketje gevonden op station Hilversum (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

arnoldfan

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
27 aug 2006
Berichten
12.579
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Het treinverkeer van en naar Hilversum is maandag gedeeltelijk gestremd na de vondst van een verdacht pakketje op het station. Het pakket werd rond 13.50 uur aangetroffen op perron 2. De Explosievenopruimingsdienst is onderweg voor onderzoek.

Het is nog niet bekend wanneer het treinverkeer hervat kan worden. Treinreizigers moeten rekening houden met een vertraging van minstens een uur.

Terroristen in opleiding ? :roflol:
 
Wat is er zo ontzettend belanghebbend aan dit niews dat het hier neergezet moet worden? Er wordt elke dag ergens een 'verdacht pakketje' gevonden. :rolleyes:
 
Spannend zeg.
 
in china kan je rijst kopen heb ik gehoord :eek:
 
Wat is er zo ontzettend belanghebbend aan dit niews dat het hier neergezet moet worden? Er wordt elke dag ergens een 'verdacht pakketje' gevonden. :rolleyes:

Als je er geen belang bij hebt rot je gau op, als er iets in had gezeten wat je familie op had geblazen had je eens even terug moeten komen met je grote bek.:D
 
Als je er geen belang bij hebt rot je gau op, als er iets in had gezeten wat je familie op had geblazen had je eens even terug moeten komen met je grote bek.:D

Geen respect voor de Nederlandse taal!!!!!
 
Als je er geen belang bij hebt rot je gau op, als er iets in had gezeten wat je familie op had geblazen had je eens even terug moeten komen met je grote bek.:D

Kerel, er wordt elke dag zo'n pakketje gevonden zeg ik net, en er zit nooit wat in. Verwacht je dan dat iedereen hier in paniek raakt ofzo?
 
Kerel, er wordt elke dag zo'n pakketje gevonden zeg ik net, en er zit nooit wat in. Verwacht je dan dat iedereen hier in paniek raakt ofzo?

idd, zet een koffertje op slot in A'dam en het is 'verdacht'...stelletje nerds hier in NL
 
Kerel, er wordt elke dag zo'n pakketje gevonden zeg ik net, en er zit nooit wat in. Verwacht je dan dat iedereen hier in paniek raakt ofzo?

Jah, ik wil jullie gevoelens kwetsen en zorgen dat jullie vannacht niet meer kunnen slapen ;)
 
ik heb vandaag een neushaar uit mijn neus getrokken, dat was ook gevaarlijk.
 
Back
Naar boven