XXL Nutrition

Verdeling spiergroepen

Bezoekers in dit topic

stephanovic

Cool Novice
Lid geworden
17 jul 2014
Berichten
231
Waardering
20
Lengte
1m94
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Wie kan mij hier helpen met een 5 daags schema? Trainde vroeger 4x pw en dan gewoon twee ub / twee lb, tijdje 6x pw en dan iedere spiergroep 2x pw.

Probleem is dat ik terug moet naar 5x per week en zit te twijfelen hoe ik de spiergroepen moet verdelen.

Dacht zelf:

Ma chest/schouders/triceps
Di rug/biceps/traps
Wo legday
Do rust
Vr gehele upperbody
Za legday
Zo rust

Iemand anders nog suggesties?;)
 
Push pull legs + UB/LB. Altijd goed.

Mooie verdeling van alle spiergroepen en een leuke manier om alles 2x per week te trainen.
 
Push pull legs + UB/LB. Altijd goed.

Mooie verdeling van alle spiergroepen en een leuke manier om alles 2x per week te trainen.

Denk idd maar UB / LB 4x pw en dan optioneel nog cardio of eentje drie keer pakken inderdaad. Thanks voor het meedenken iig ;)
 
Persoonlijk zou ik zelf of split (spiergroepen of UB/LB) of Fullbody aanhouden. Gewoon puur dat je je resultaat makkelijk bij kan houden, en zien hoe je groeit op hetgeen wat je doet.
 
Persoonlijk zou ik zelf of split (spiergroepen of UB/LB) of Fullbody aanhouden. Gewoon puur dat je je resultaat makkelijk bij kan houden, en zien hoe je groeit op hetgeen wat je doet.

En bij andere schema's kun je dat niet bijhouden :rolleyes: ?
 
@jordyvvl Zeker wel, alleen het lijkt mij makkelijker als je een trainings methode kiest om te kijken hoe je daarop groeit
 
ziet er op zich een goede split uit. weet nu niet hoe je lichaam is of eventueel lacking body parts hebt? wat je ook kan doen is ipv. een split op 7 dagen maken, er 1 op 9 dagen of meer dagen creëren. als je dan bv heel goede benen hebt deze pas traint om de 9dagen en zo meer frequent lacking body parts kan trainen. zo kan het ook :D
 
Back
Naar boven