Fitness Seller

Verder Cutten of Bulk?

Bezoekers in dit topic

sander

Novice
Lid geworden
22 feb 2019
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m81
hallo allemaal,

ik vroeg me af of ik nog iets verder moet cutten of met de bulk kan beginnen.
mijn gewicht is 74 kilo lengte 1,82
en kunnen jullie een schatting op mijn vetpercentage doen?

alvast bedankt.

IMG_20190218_203434.jpg


IMG_20190218_203444.jpg
 
Wat is je doel? Hoelang heb je gecut? Hoeveel ben je kwijt?
 
Grappig altijd dat mensen het even kwijt zijn na de specifieke vraag wat het doel is.
 
Ik heb 2, 5 maand gecut en ik ben 5 kilo kwijt.
Mijn doel is dat ik een lange bulk kan doen zonder een te hoog vetpercentage te krijgen.
 
Ik zou zeggen, als dat je doel is, doe het?
 
bedankt voor de reactie's ik ga verder cutten.
 
Waarom de fck zou je nu cutten? Dan ben je tegen de zomer niks meer..
 
Je gaat verdrietig worden van wat je zal zien als je verder gaat cutten... Skinny en nauwelijks massa maar ja.. wel een sixpack...
Is dat echt je doel? Denk toch eerder dat je doel zal zijn om wel wat massa te hebben EN een sixpack zodat je er niet als een schriele kip uit gaat zien.

Stel die 6-pack gewoon een jaartje uit. Ga nu bulken en zorg eerst dat je wat massa hebt. Dan blijft er wat van je over als je daarna gaat cutten.
Als je niet te ver boven je onderhoud gaat zitten maar een 250-300 kcal zal je mogelijk wat minder aan vet% toenemen. het duurt dan wel langer om wat massa te bouwen maar je vet% zal niet te erg stijgen.

Het is uiteindelijk je eigen keuze... Maar skinny met een sixpack ....
 
Je hebt dat goed gezien.
Ik haakte even aan op Marina's schriele kip.

Plaatjes zeggen soms veel meer dan tekst, deze uit
dat andere topic waar jij ook in zat iets met een "zelfgemaakte Bull Fody workout"
vat alles erg goed samen

hjhjhj.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik hoef ook geen six pack. Maar ik wil ook niet over 5-6 maanden een bolletje pretvet zijn. Ik heb geen idee hoe hard het gaat in een bulk kwa vet opslaan.
 
Een bolletje pretvet word je echt niet zomaar, ooit gehoord van per week bijhouden en in de spiegel kijken?
 
Ik hoef ook geen six pack. Maar ik wil ook niet over 5-6 maanden een bolletje pretvet zijn. Ik heb geen idee hoe hard het gaat in een bulk kwa vet opslaan.
Probeer het gewoon eens. Lekker vreten en trainen. En niet "even" maar volle bak gaan.
 
Oké zal het per week bij houden.
Dankje.
 
Back
Naar boven